Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Carne de pasare refrigerata si preparate din carne de pasare


Detaliu pentru invitatia numarul 332032
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF DR ALEXANDRU TRESTIOREANU
Numar invitatie: 332032/19.07.2012
Denumire contract: Carne de pasare refrigerata si preparate din carne de pasare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL ONCOLOGIC PROF DR ALEXANDRU TRESTIOREANUCod fiscal: 4203709, Adresa: SOS. FUNDENI, NR.252, SECTOR 2 , BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: 021.318.35.58, Fax: 021.318.35.63
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOS. FUNDENI, NR.252, SECTOR 2 , BUCURESTI, , Romania, cod postal: 022328, telefon: +40 212271200, fax: +40 213183563, persoana de contact: Iliescu Elena
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF DR ALEXANDRU TRESTIOREANU SOS. FUNDENI, NR.252, SECTOR 2 , BUCURESTI- LA SERVICIUL ACHIZITII CONTRACTARE ETAJUL1(UNU)
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Carne de pasare refrigerata si preparate din carne de pasare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Carne de pasare refrigerata si preparate din carne de pasare conform sp.tehnice
II.1.6) CPV: 15112130-6 - Carne de pui (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 464, 050 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare pentru fiecare lot in parte este: lotul 1: Tacamuri pui refrigerat= 225.75lei; lotul 2 Piept pui fara os refrigerat =3120.00lei, lotul 3 Pulpe pui fara spata refrigerat=1923.75lei, lotul 4Crenwusti pui = 1110.00lei, lotul 5 Parizer pui= 185.25 lei; lotul 6 Ficat pui refrigerat = 396.00lei;Garantia de participare este valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor si se poate constituii astfel: - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara (formular anexat) sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, sa fie irevocabila si sa prevada modul de executare conditionat sau neconditionat;
- depunere la casieria autoritatii contractante;
- ordin de plata sau fila CEC, confirmata de banca pana la data limita de depunere a ofertelor: cont garantii RO90TREZ7025005XXX000166 deschis la Trezoreria sector 2, Bucuresti, cod inregistrare fiscala 4203709, Pt. constituirea garantiei conf. art.16 alin. (2) din Legea 346/2004 pt. stimularea IMM, se va atasa o declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM; in cazul asociatiilor, fiecare asociat trebuie sa prezinte declaratie ca reprezinta o IMM.In cazul in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata ca nefondata i se va retine din garantiade participare o suma calculata potrivit art. 278.1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Este de 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA, GBE se poate constituii astfel: - sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contr. subs; Este permisa constituirea garantiei de buna executie prin toate modalitatile prevazute de art.90 al.1, al.2, al.3 din HG 925/2006 cu modificarile ulterioare-( prevederile dinHot 1045 din 19.10.2011)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernuluinr.34/2006cu modificarile si completarile ulterioare- Completarea formularului nr. 1 , -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernuluinr.34/2006cu modificarile si completarile ulterioare- Completarea formularului nr. 2 , -Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, care prezinta situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele- in copie stampilata conform cu originalul si semnata;
- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, care prezinta situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele- in copie stampilata conform cu originalul si semnata;
-Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta?-Completarea formularului nr. 3 , -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Completarea formularului nr. 4 , NOTA1-In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadru autoritatii contractante sunt: Manager prof.univ.dr. Rodica AnghelDirector medical dr.Condrea IleanaDirector ingrijiri as.pr.Rotaru LauraDirector financiar contabil ec. Ionescu IleanaSef.serv.achizitii contractare ec.Iliescu ElenaServiciul Achizitii: Ec. Mihai Ionescudr.Bogdan Mariana, Serviciul Achizitii-ref.sp.Butoi DenisaNOTA -Daca exista asociati documentele solicitat vor fi depuse si de catre fiecare asociat -Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, in copie certificata pentru conformitate cu originalul/original/copie legalizata;Daca exista asociati documentul solicitat va fi depus si de catre acestia pentru partea pe care o realizeaza.Pentru persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare in conformitate cu pevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana in copie certificata pentru conformitate cu originalul/original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind informatii generale despre ofertantprecum si cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista cu principalele livrari de produse similare efectuate inultimii 3 ani, precizate valoric si cantitativ;Cel putin o recomandare din partea beneficiarilor, din contracte similare mentionate in Lista principalelor ivrari, Declaratie privind dotarea cu mijloace de transport cu refrigerare in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere sau alte forme de punere la dispozitieautorizate de Directia Sanitar Veterinara indiferent de regimul juridic al detinerii mijlocului de transport, MOSTRE Pana la data limita de depunere a ofertelor ofertantul va prezentala sediul autoritatii contractante cate o mostra cu titlu gratuit pentru fiecarelot ofertat. Nu se accepta completarea ulterioara a mostrelor Sistemul de Management al calitatii certificat ISO9001/2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.07.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.07.2012 16:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer