Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Carne de porc


Detaliu pentru invitatia numarul 228882
Autoritate contractanta
UNIVERSITATEA TEHNICA DIN CLUJ NAPOCA
Cod de identificare fiscala: 4288306
Adresa: Cluj Napoca, str. Constantin Daicoviciu nr. 15, judetul Cluj, Cluj-Napoca
Telefon: 0264.401398
Fax: 0264.594831
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Carne de porc
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 15113000-3 - Carne de porc (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare : Pulpa de porc, spateCeafa de porcCotlet de porc fara os
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 30.09.2009 10:08)
Data publicarii: 29.09.2009 14:42
Data limita de depunere a ofertelor: 07.10.2009 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: Universitatea Tehnica din Cluj-Napoca, str. C-tin Daicoviciu nr. 15, Compartimentul de relatii cu publicul( REGISTRATURA )
Data si ora deschiderii ofertelor: 07.10.2009 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea Tehnica din Cluj-Napoca, str. C-tin Daicoviciu nr. 15, sala 424 sau sala de sedinte.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 0
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 318, 067 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea ? art 180 ( formularul A)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 ( formularul B)Certificat de inregistrare emis de oficiul registrului comertuluiCertificat ISO 22000 sau echivalent, privindmanagementul sigurantei alimentareRecomandare din partea unui beneficiar pentru livrare de produse similareFisa de informatii generale
Din SEAP . Relatii se pot obtine de la Serv. Intern de Contracte si Achizitii, tel. 0264.401398, pers. de contact ing. Stela Cîmpeanu
Motive anulare:
Altele
Observatii: Necorcodanta intre documentatia de atribuire si invitatia de participare privind etapa finala de licitatie electronica.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer