Achizitie publica - Carne de porc, pui si vita
Detaliu pentru invitatia numarul 355705
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355705/14.11.2013
Denumire contract: Carne de porc, pui si vita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara " Ion Ionescu de la Brad" IasiCod fiscal: 4541840, Adresa: Aleea Mihail Sadoveanu, nr. 3, Iasi, Telefon: +4 0232407575, Fax: +4 0232407575
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Carne de porc, pui si vita
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lot 1 -CARNE PORC ? carne degresata, dezosata si congelata, calitatea I, astfel: - ceafa porc ?2.400 Kg;
- pulpa porc ?2.250 Kg;
- cotlet porc ?1.350 Kg;Lot 2 -CARNE DE PUI ?carne congelata, calitatea I / punga, astfel: -pulpe de pui dezosate ? 1.800 Kg;
-pulpe cu os fara spata ? 1.800 Kg;
-pulpe inferioare ?1.450 Kg;
-piept pui cu os ? 1.600 Kg;
-piept fara os si fara piele ? 3.350 Kg;Lot 3 -CARNE DE VITA ? dezosata, degresata si congelata, calitatea I, astfel : -carne vita pentru mancaruri(pulpa vitel) ?800 Kg;
II.1.6) CPV: 15110000-2 - Carne (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 263, 840 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1:1.080 lei;Lot 2:1.400 lei;Lot 3:158, 40 lei;
- Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelorGarantia de participare seconstituie in conf. cu prevedrile art. 86 alin (1) din H.G. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare poate fi constituita si in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la datapublicarii invitatiei de participare.1. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, constituit in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform formularului nr. 11 , fiind necesarapostarea in SEAP si depunerea acestuia in original, la registratura Universitatii de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara Iasi, Aleea M. Sadoveanu nr. 3, telefon 0232/407507, pana la data si orastabilita in SEAP pentru depunerea ofertei.2. Ordin de plata (vizat de banca) sau a fila cec ? se va posta in SEAP si se va plati in Cont IBAN: RO83TREZ4065005XXX000408, cod fiscal 4541840 ? Trezoreria Iasi, pana la data si orastabilita in SEAP pentru depunerea ofertei.3. Chitanta Fiscala- se va posta in SEAPsi se va plati la Casieria universitatii din Aleea M. Sadoveanu nr. 3, Iasi, program 08, 00-10, 00 si 13, 30-15, 30 pana la data si orastabilita in SEAP pentru depunerea ofertei.
Garantie de buna executie
- cuantumul garantiei de buna executie este exprimat procentual si este in procent de 3 % din valoarea contractului fara TVA- modul de constituire a garantie de buna executie, in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) ? (3) din HG 925/2006, astfel: (1) Un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract;(2)Prin depunerea la casierie a unor sume in numerar;(3) Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, laTrezoreria Statului.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.(Art. I/HG/1045/2011).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare cu oferta independenta OrdinANRMAP 314/2010Cerinta obligatorie: prezentare formularG ? Formularul se solicitadoar ofertantului. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Declaratii privind eligibilitateaconform art. 180 din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: prezentare formular A - Formularul se solicita atat ofertantului cat si tertului sustinator, daca este cazul.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: prezentare Formular B - Formularul se solicita atat ofertantului cat si tertului sustinator, daca este cazul.Pentru tertul sustinator se solicita o declaratie de neincadrare in prevederile art. 181 lit. a), C 1) si d) din OUG 34/2006 actualizata.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Documentulva fi solicitatin copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratia privind neincadrarea in art. 69^1/OUG 34/2006Cerinta obligatorie: prezentare formularHFormularul se solicita atat ofertantului cat si subcontractantului si tert sustinatorului, daca este cazul.In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoana cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante este dl. Prof. univ. dr. Vasile VINTU ? Rector.Director Financiar Contabil ? Ec. Mihai GHERGHINOIUPresedinte comisie de evaluare ? Ing. Adrian Doru NEAGUMembri comisie evaluare : Ing. Constantin Galea; Ec. Iulia Onica, Ing. Marilena Anton; Adm. patrimoniu Corneliu Ciocoiu; Ing. Carmen MaslinCertificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de statCerinta obligatorie: Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si bugetul local ? formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul /ofertantul este rezident.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Toate aceste documente sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Conf. art. 182-(1) din OUG 34/2006, se accepta orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11 alin. (4) din HG nr. 925/2006. Persoane juridice/fizice romaneCertificatconstatator emis de Oficiul Teritorial din cadrul Oficiului National al Registrului Comertului de care apartine.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale / actuale la data limita de depunere a ofertelor iar domeniul de activitate al operatorului economic sa fie corespunzatorobiectului contractului supus procedurii de achizitie.Documentul va fi solicitatin copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original / copie legalizata.Persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.Documentul va fi solicitatin copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Autorizare / inregistrare sanitar veterinara pentru obiectul de activitateconform Ordin ANSVSA nr. 57/2010Documentul va fi solicitat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil pe anii2010;2011 si 2012, vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz rapoarte anuale, scrisori de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara., Fisa de informatii generale (formular F) va cuprinde datele de identificare ale operatorului economic si informatii cu privire la cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului de achizitie publica pentru care se depune oferta, pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012)Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Autorizare / inregistrare sanitar veterinara a punctului de lucruconform Ordin ANSVSA nr. 57/2010Documentul va fi solicitat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatiiInformatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat /ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.Se solicita prezentarea de CV-uri, calificari ale personalului ce va fi implicat in desfasurarea contractului si pentru cel responsabil de asigurarea calitatii;, Autorizare / inregistrare sanitar veterinara pentru mijloacele de transport utilizate pentru derularea contractuluiconform Ordin ANSVSA nr. 57/2010Documentul va fi solicitat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Declaratie privind echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, Fisa privind experienta similaraExperienta similara concretizata prin efectuarea unui numar de unu sau mai multecontracte de furnizare similare in ultimii 3 ani, care sa se regaseasca in lista cu principalele livrari, Lista principalelor livrari din ultimii 3 aniLivrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar Cerinta nr. 1Documente/certificate care confirma implementarea de catre ofertant a unui standard /specificatie tehnica privind Sistemul de mamagement al sigurantei alimentelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.11.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.11.2013 10:22