Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Carne de porc, pui, vita si organe comestibile


Detaliu pentru invitatia numarul 334660
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara " Ion Ionescu de la Brad" Iasi
Numar invitatie: 334660/31.08.2012
Denumire contract: Carne de porc, pui, vita si organe comestibile
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara " Ion Ionescu de la Brad" IasiCod fiscal: 4541840, Adresa: Aleea Mihail Sadoveanu, nr. 3, Iasi, Telefon: +4 0232 407575, Fax: +4 0232 407575
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Carne de porc, pui, vita si organe comestibile
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lot 1 -CARNE PORC CONGELATA; Lot 2 -CARNE DE PUI CONGELATA; Lot 3 -CARNE DE VITA CONGELATA; Lot 4 ? ORGANE COMESTIBILE CONGELATE;
II.1.6) CPV: 15113000-3 - Carne de porc (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 356, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1:1.362, 50 lei;Lot 2:1.532, 00 lei;Lot 3:268, 50 lei;Lot 4:397, 00 lei;
- Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelorGarantia de participare se va constitui prin orice alt instrument de garantare conf. art. 86 din H.G. 925/20061. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, constituit in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform formularului nr. 11 , fiind necesarapostarea in SEAP si depunerea acestuia in original, la registratura Universitatii de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara Iasi, Aleea M. Sadoveanu nr. 3, telefon 0232/407507, pana la data si orastabilita in SEAP pentru depunerea ofertei.2. Ordin de plata (vizat de banca) sau a fila cec ? se va posta in SEAP si se va plati in Cont IBAN: RO83TREZ4065005XXX000408, cod fiscal 4541840 ? Trezoreria Iasi, pana la data si orastabilita in SEAP pentru depunerea ofertei.3. Chitanta Fiscala- se va posta in SEAPsi se va plati la Casieria universitatii din Aleea M. Sadoveanu nr. 3, Iasi, program 08, 00-10, 00 si 13, 30-15, 30 pana la data si orastabilita in SEAP pentru depunerea ofertei.
Garantie de buna executie
- cuantumul garantiei de buna executie este exprimat procentual si este in procent de 3 % din valoarea contractului fara TVA- modul de constituire a garantie de buna executie: - modul de constituire a garantie de buna executie: (1) Un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract;(2)Prin depunerea la casierie a unor sume in numerar;(3) Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, laTrezoreria Statului.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.(Art. I/HG/1045/2011).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Reguli generale: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos in sectiunile III.2.1 a) si III.2.1 b).In cazul in care oferta este depusa de o asociere, pentru indeplinirea criteriilor de calificare prevazute la pct. III.2.2 si III.2.3 se vor lua in calcul resursele cumulate de care dispune / beneficiaza asocierea.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat, subcontractor), se va atasa o imputernicire pentru acesta.Toate certificatele/ documentele/ formularele mentionate mai jos trebuie sa fie prezentate in original sau copie certificata conform cu originalul si trebuie sa fie in perioada de valabilitate.Sunt specificate expres documentele pentru care se solicita copie legalizata, nefiind acceptata copia semnata pentru conformitate cu originalul.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura si stampila, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.A nu se folosi prescurtari.Certificat de participare cu oferta independenta OrdinANRMAP 314/2010Cerinta obligatorie: prezentare formularG ? Formularul se solicita atat ofertantului cat si de tertul sustinator, daca este cazul. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Declaratii privind eligibilitateaconform art. 180 din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: prezentare formular A - Formularul se solicita atat ofertantului cat si de tertul sustinator, daca este cazul. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: prezentare Formular B - Formularul se solicita atat ofertantului cat si de tertul sustinator, daca este cazul. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Declaratia privind neincadrarea in art. 69^1/OUG 34/2006Cerinta obligatorie: prezentare formularHFormularul se solicita atat ofertantului cat si subcontractantului si tert sustinatorului, daca este cazul.In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoana cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante este dl. Prof. univ. dr. Vasile VINTU ? Rector.Societatea Civila Profesionala ?Av. Natalia Mosnegutu ? Av. Oana ChiritaDirector Financiar Contabil ? Ec. Mihai GHERGHINOIUPresedinte comisie de evaluare ? Ing. Adrian Doru NEAGUMembri comisie evaluare : Ec. Iulia Boghiu, Adm. Cantina ing. Marilena Anton; Adm. patrimoniu Corneliu Ciocoiu; Ing. Carmen MaslinCertificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de statCerinta obligatorie: Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si bugetul local ? formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul /ofertantul este rezident.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Toate aceste documente sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioaracelei in care se depun ofertele.In cazul neprezentarii acestor documente este permisa completarea ulterioara a acestora in termen de 72 ore de la solicitarea autoritatii contractante, sub sanctiunea respingerii ofertei.Conf. art. 182-(1) din OUG 34/2006, se accepta orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare. Persoane juridice/fizice romaneCertificatconstatator emis de Oficiul Teritorial din cadrul Oficiului National al Registrului Comertului de care apartine, valabil la data depunerii ofertei, din care sa reiasa domeniul de activitate al operatorului economic corespunzatorobiectului supus procedurii de achizitie.Documentul va fi solicitatin copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul.Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original / copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine Cerinta obligatorie: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.Documentul va fi solicitatin copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiaraFisa de informatii generale, Bilantul contabilBilantul contabil pe anii 2009, 2010 si2011, vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz rapoarte anuale, scrisori de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin carecandidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.Se va avea in vedere ca media rezultatelor financiare pe ultimii 3 ani de activitate (2009, 2010, 2011) sa fie pozitiva., Informatii privid cifra de afaceriO declaratie privind cifra medie de afaceri (curs mediuBNR/infoeuropa pentru fiecare an in parte), peultimii 3 ani, in domeniul de activitate aferent obiectului prezentului contract de achizitie publica;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari din ultimii 3 aniLivrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar si o recomandare., Fisa privind experienta similaraExperienta similara concretizata prin efectuarea unui numar de unu sau mai multecontracte de furnizare similare in ultimii 3 ani, care sa se regaseasca in lista cu principalele livrari, Declaratie privind echipamentele tehnice utilaje, instalatiiO declaratie referitoare la echipamentele tehnice, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului, Autorizare / inregistrare sanitar veterinara pentru obiectul de activitate, Autorizare / inregistrare sanitar veterinara pentru mijloacele de transport utilizate pentru derularea contractului, Autorizare / inregistrare sanitar veterinara a punctului de lucru, Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatiiInformatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat /ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.Prezentarea de CV-uri, calificari ale personalului ce va fi implicat in desfasurarea contractului;, Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare precum si specializarile acestoraSe solicita dupa caz, completarea formularului D cu subcontractantii si specializarea acestora. Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii: Autoritatea contractanta solicita urmatoarele documente prin care se certifica stadiul implementarii sistemului calitatii ISO 9001:2000; 2008 - se va accepta si ?sau echivalent?, emis de catreun organism de certificare a Sistemului Calitatii recunoscut pe plan national si international
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Termenul de livrare
40
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.08.2012 14:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer