Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Carne de porc, vita, pui, meeluri si mezeluri


Detaliu pentru invitatia numarul 324567
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN BUCURESTI
Numar invitatie: 324567/20.04.2012
Denumire contract: Carne de porc, vita, pui, meeluri si mezeluri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN BUCURESTICod fiscal: 4183199, Adresa: Splaiul Independentei 313, sector 6, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 402.92.05, Fax: 402.93.72
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Splaiul Independentei 313, sector 6, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 060032, telefon: +40 214029205, fax: +40 214029372, persoana de contact: Daniela Cismaru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea Politehnica din Bucuresti, Splaiul Independentei nr 313, corp Rectorat, etaj 5, camera 505
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Carne de porc, vita, pui, meeluri si mezeluri
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Carne de porc, vita, pui, meeluri si mezeluri
II.1.6) CPV: 15113000-3 - Carne de porc (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 317, 830 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare-.3180 lei respectiv 1590lei in cazul in care se face dovada de IMM. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/ 2006, in lei sau intr-o moneda liber convertibila si se poate constitui sub forma de Scrisoare de garantie bancara pentru participarea la licitatie ( Formularul nr.11- UPB- Sectiunea III), Ordin de plata in favoarea autoritatii contractante in contul RO36 TREZ7065005XXX000114, deschis la Trezoreria Sector 6, sau se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante.Valabilitatea garantiei de participare va fi de minim 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea- original-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 -original-Declaratie privind calitatea de participant la procedura -original-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- original-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese): persoanele cu functie de decizie din cadrul aotoritatii contractante Persoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante- Rector - Ecaterina Andronescu, Director General -Mihnea Costoiu, Director Mihai Corocaescu, consilier juridic -Daniela Cismaru, Aura Gheorghe, Luminita Verdi-original-Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat la luna anterioara depunerii ofertelor din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - copie cu mentiunea conform cu originalul-Certificat emis de Directia Generala a Finatelor privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale la luna anterioara depunerii ofertelordin care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - copie cu mentiunea conform cu originalul - Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului -copie cu mentiunea "conform cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Fisa de informatii generale -cifra mediede afaceri din ultimii 3 ani financiari incheiati. Pentru echivalenta lei/valuta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE, Bilantul contabil la 31.12.2010-vizat si inrgistart de organele competente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Un document/contract/proces-verbal de receptie care sa confirme livrarea de produse similare, -Aviz de functionare a unitatii( laboratorului) de trasare si preparare a produselor -ISO 9001/2001 sau echivalent, -Certificat HACCP 22000/2006 privind siguranta alimentelor sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro sau UPB- corp rectorat, etaj 1, camera 102-104
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.04.2012 14:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer