Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Carne de pui


Detaliu pentru invitatia numarul 328421
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC DE URGENTA PENTRU COPII , ,Maria Skolodovska Curie"
Numar invitatie: 328421/31.05.2012
Denumire contract: Carne de pui
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DE URGENTA PENTRU COPII , ,Maria Skolodovska Curie"Cod fiscal: 4183164, Adresa: Bulevardul Constantin Brancoveanu nr.20 , sector 4 , , Bucuresti, Telefon: 0214604260, Fax: 0214610325
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bulevardul Constantin Brancoveanu nr.20 , sector 4 , , Bucuresti, Romania, cod postal: 041451, telefon: +40 214604260, fax: +40 214610325, persoana de contact: MESINA RAZVAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bulevardul Constantin Brancoveanu nr.20 , sector 4 , , Bucuresti, Romania, BIROUL ACHIZITII PUBLICE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Carne de pui
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de carne de pui conform caiet de sarcini
II.1.6) CPV: 15112130-6 - Carne de pui (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 345, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare garantie de particiapre - 3454 ron; , reprezentand 1% din valoarea maxima estimata fara TVA a fiecarui lot. Garantie de participare poate fi constituita prin oricare din formele mentionate mai jos: - prin virament bancar in cont garantii RO31TREZ7045005XXX000134, TREZORERIE SECTOR 4 sau printr-un instrument de garantareemis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;
- prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unei file cec, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b) a sumei solicitate in numerar;In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Valabilitatea garantiei de participare - 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea fara TVA a contractului subsecvent incheiat in baza acordului cadru si poate fi constituita conform prevederilor HG 925/2006 .Garantie de buna executie poate fi constituita prin virament bancar in cont garantii RO31TREZ7045005XXX000134, TREZORERIE SECTOR 4 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Completarea formularului nr. 2;Declaratie privind eligibilitatea, conf. art. 180 din OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare- Completarea formularului nr. 3; Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.G.34/2006, Manager: Dr. Catalin Gabriel Smarandache;Director Financiar ? Contabil: Ec.Rucsandra Bata, Completarea Formular nr.9 ;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 Completarea formularului nr. 4;Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice locala, din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala.Certificatul fiscal va prezentasituatia datoriilorscadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(Xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conformcu originalul?);Certificat eliberat de catre Directia Impozite si Taxe Locale valabil la data deschiderii ofertei.Certificatul va prezenta situatiadatoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(Xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea?Conform cu originalul?).. Cerinte obligatorii: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului original, copie legalizata, Xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului ce urmeaza a fi declarat castigator, prezentarea documentului in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la data de 30.06.2011 vizat si inregistrat de autoritatile competente sau rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati de audit financiar si contabil recunoscute sau orice alte documente prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara (COPIE semnata de un reprezentant imputernicit al societatii cu mentiunea CONFORM CU ORIGINALUL).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind Lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani in vederea dovedirii experientei, Dovada detinerii de mijloace de transport specializate . Se solicita prezentarea de mostre pana la deschiderea ofertelor. Implementarea unui management de siguranta a alimentelor conform HACCP/ ISO 22000 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.06.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2012 13:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer