Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Carne de pui


Detaliu pentru invitatia numarul 194137
Autoritate contractanta
UNIVERSITATEA TEHNICA DIN CLUJ NAPOCA
Cod de identificare fiscala: 4288306
Adresa: Cluj Napoca, str. Constantin Daicoviciu nr. 15, judetul Cluj, Cluj-Napoca
Telefon: 0264.401398
Fax: 0264.594831
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Carne de pui
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 15112130-6 - Carne de pui (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare carne de pui
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 09.02.2009 09:55
Data limita de depunere a ofertelor: 18.02.2009 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: Universitatea Tehnica din Cluj-Napoca, str. C-tin Daicoviciu nr. 15, Compartimentul de relatii cu publicul( REGISTRATURA )
Data si ora deschiderii ofertelor: 18.02.2009 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea Tehnica din Cluj-Napoca, str. C-tin Daicoviciu nr. 15, Serviciul Intern de Contracte si Achizitii, sala 424 sau sala de sedinte
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 0
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 187, 394 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea ? art 180 ( formularul A)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 ( formularul B)Certificat de inregistrare emis de oficiul registrului comertuluiFisa de informatii generaleRecomandare din partea unui beneficiar pentru livrare de produse similare
Din SEAP . Relatii se pot obtine de la Serv. Intern de Contracte si Achizitii, tel. 0264.401398, pers. de contact Stela Cimpeanu
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer