Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Carne de pui congelata


Detaliu pentru invitatia numarul 347740
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARA
Numar invitatie: 347740/31.05.2013
Denumire contract: Carne de pui congelata
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARACod fiscal: 4269282, Adresa: P-ta Victoriei, Nr. 2, Timisoara, Telefon: +40 0256403030, Fax: +40 0256403150
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Victoriei, nr. 2, Timioara, Romania, cod postal: 300006, telefon: +40 256403035, persoana de contact: Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Complexul Studentesc, Aleea Studentilor, Caminul 4C, Timisoara, Cod postal: 300551, telefon: +40256404323
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Carne de pui congelata
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Da
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Lotul 1: Pulpe de pui dezosate cu piele, congelate: Carnea trebuie sa fie bine curatata, bine sangerata, fara semne de alterare, locul sectionarilor bine curatat, lipsit de partile osoase.- produsul trebuie sa cantareasca intre 180 si 220 gr./bucata.Lotul 2: Pulpe de pui fasonate, congelate (fara spate): bine dezvoltate alcatuite din femur si tibie impreuna cu tesuturile corespunzatoare acestora (muschi, tendoane, piele) in aderenta naturala. Pulpele trebuie sa fie curatate, bine sangerate, curate si bine deplumate, fara semne de alterare, locul sectionarilor bine curatat.- produsul trebuie sa cantareasca intre 220 si 260 gr./bucata.Lotul 3: Piept de pui dezosat, congelat: bine imbracat cu muschi, carnea sternala flexibila, fara piele, faraparti osoase, bine fasonat.Lotul 4: Pulpe de pui inferioare, congelate (ciocanele): bine dezvoltate, alcatuite din tibie impreuna cu tesuturile corespunzatoare (muschi, tendoane, grasime, piele) in aderenta naturala.- produsul trebuie sa cantareasca intre 80 si 110 gr./bucata.
II.1.6) CPV: 15112130-6 - Carne de pui (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 396, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantii vor constitui garantia de participare respectand prevederile art. 86 alin. (1) - (4) si alin. (6) din HG 925/2006 actualizata (plata in numerar prin casierie nu este permisa).Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Fara a impune aceasta restrictie operatorilor economici, in cazul in care acestia aleg optiunea de virament bancar (ordin de plata ce se prezinta in original si trebuie sa fie confirmat de catre banca emitenta), va rugam utilizati contul: RO16TREZ6215005XXX000312, deschis la Trezoreria Timisoara.CUI: 4269282Cuantumul garantiei de participare, separat pentru fiecare lot in parte: Lot I - Pulpe de pui dezosate cu piele, congelate ? 992 lei;Lot II- Pulpe de pui fasonate, congelate (fara spate) ? 474 lei;Lot III - Piept de pui dezosat, congelat ? 2170 lei;Lot IV - Pulpe de pui inferioare, congelate (ciocanele) ? 334 lei.Persoanele fizice / juridice straine pot apela la una (oricare) dintre urmatoarele modalitati pentru constituirea garantiei de participare: a) dau ordin bancii sa cumpere lei si sa efectueze transferul sumei corespunzatoare in contul bancar amintit mai sus (deschis in lei);b) utilizeaza un instrument de garantare (art. 86 alin. (1) - (4) si alin. (6) din HG 925/2006 actualizata) care poate fi emis in orice moneda, pentru conversia lei-valuta se foloseste cursul calculat de BNR (afisat la adresa de internet www.bnro.ro) cu 5 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.--> In atentia ofertantilor incadrati in categoria intreprinderilor mici si mijlocii: Ofertantii care prezinta declaratia privind incadrarea acestora in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (conform anexei la Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile ulterioare), au dreptul de a constitui garantia de participare in procent de 50% din cuantumul precizat mai sus.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -->> Ofertantii pot alege a beneficia de facilitatea prezentata la art. 11, alin (4) din HG 925/2006 actualizata.Cerinta: Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Modalitatea de indeplinire: 4.Completarea formularului cu titlul Anexa nr. 12C: ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?.In cazul in care se depune oferta in asociere sau se apeleaza la sustinere din partea unui tert, se vor completa, dupa caz: Anexa nr. 22 ?Declaratie tert sustinator profesional?, Anexa nr. 21 ?Declaratie tert sustinator tehnic?, Anexa nr. 20 ?Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului / grupului de operatori economici; Anexa nr. 19 ?Angajament tert sustinator financiar?; Anexa nr. 44 ?Model acord de asociere?.--> Cerinta: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Ordin nr. 314/12.10.2010, Monitorul Oficial nr. 701/20.10.2010).Modalitatea de indeplinire: 5. Declaratie pe proprie raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta (model prezentat in formularele anexate).--> Cerinta: Declaratie a ofertantului, si daca este cazul, a ofertantului asociat / subcontractantului / tertului sustinator ca acesta nu are drept membrii in cadrul consiliului de administratie / organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari sau asociati persoane care sunt sot / sotie, ruda sau afin pana la gradul al IV-lea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale (asa cum sunt prevazute la art. 69 a) din OUG 34/2006 actualizata) cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire. Aceste persoane sunt urmatoarele: Viorel Aurel Serban, Corneliu Mircea Davidescu, Marius Emil Otesteanu, Mircea Popa, Daniel Dan, Florentiu Staicu, Florian Miclea, Cristiana Marchis, Constantin Alecsa, Claudia Micea, Bogdan Ovidiu Gruescu, Felicia Maria Bosioc, Ildiko Szobo, Ilie Cristian Sporea Iacob, Ana Radu, Elisabeta Damian, Georgeta Santean.Modalitatea de indeplinire: 6. Completarea formularului ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 actualizata?, conform modelului prezentat in formularele anexate. Acest formular cuprinde si o anexa reprezentand lista persoanelor cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, persoana care aproba bugetul autoritatii contractante (Dl. Florian Miclea) si lista persoanelor care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire. --> Cerinta: Document pentru a demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, in cazul persoanelor fizice/juridice romane.Modalitatea de indeplinire: 7.a) Certificat de inregistrare de la Registrul Comertului emis de Oficiul National al Registrului Comertului ? in original sau copie legalizata.--> Cerinta: Document pentru a demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, in cazul persoanelor fizice/juridice straine.Modalitatea de indeplinire: 7.b) Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala aferenta activitatii ofertantului din ultimii 3 ani (in masura in care informatiile respective sunt disponibile) si datele complete de identificare ale ofertantului inclusiv ale sucursalelor si filialelor (daca este cazul).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Document de inregistrare sanitara veterinara si pentru siguranta alimentelor, emis de Autoritatea Nationala / Directia sanitara veterinara si pentru siguranta alimentelor (sau echivalent pentru persoane fizice/juridice straine). In acest document sunt cuprinse activitatile desfasurate de ofertant in domeniul alimentar si conditiile in care ofertantul isi desfasoara activitatea.Baza legala: OUG 34/2006 actualizata, art. 188, par. (1), lit. b).--> Modalitatea de indepliniere: 9. Se va prezenta o copie a documentului solicitat (dupa cel mai recent)., Ofertantul va face dovada capacitatii sale tehnice si profesionale, precizand experienta sa in indeplinirea unor contracte similare.--> Modalitatea de indepliniere: 10. Completarea documentului ?Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse efectuate in ultimii 3 ani?, in care sa se regaseasca si produse similare obiectului achizitiei. Ofertantul trebuie sa fi obtinut certificarea care probeaza indeplinirea standardelor relevante de asigurare a calitatii, conform cu prevederile art. 176, 177, 191-193 din OUG 34/2006 actualizata.--> Modalitatea de indepliniere: 11. Declaratie pe proprie raspundere ca este implementat sistemul de management al calitatii (HACCP sau echivalent).HACCP este acronimul expresiei de origine engleza Hazard Analysis of Critical Control Points, in traducere inseamna Analiza riscului si (determinarea) punctelor critice de control.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2013 12:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer