Achizitie publica - CARNE DE PUI si OUA
Detaliu pentru invitatia numarul 321281
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321281/08.03.2012
Denumire contract: CARNE DE PUI siOUA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului TimisCod fiscal: 17090636, Adresa: P-ta Regina Maria nr.3, Timisoara, Telefon: 0256/490281, Fax: 0256/407066
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Regina Maria nr.3, Timisoara, Romania, cod postal: 300004, telefon: +40 256/490281, fax: +40 256/407066, persoana de contact: Tatiana Lizarraga
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: P-ta Regina Maria, Nr.3(sediul DGASPC Timis)
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CARNE DE PUI siOUA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare " Carne de pui" si "Oua"
II.1.6) CPV: 15112130-6 - Carne de pui (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 335, 425 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum Lot I :1652 leiCuantum Lot II: 585 leiModalitatile de constituirea garantia de participare sunt cele prevazute la art.86, alin.1 din HG 925/2006, actualizata, autoritatea contractanta accepta ca modalitate de platainclusiv ordinul de plata sau depunerea sumei la casierie ( modalitati prevazute in art. 86, alin.(5) din HG 925/2006, actualizata. Contul in care se va face plata garantiei ( in cazul depunerii prin Ordin de plata ) este urmatorul : RO 47TREZ 6215006XXX005136, Trezoraria TimisoaraDovada platii garantiei de participare se va face cel tarziu in sedinta de deschidere.(conform art.86, alin(6), din HG 925/2006, actualizata.In conformitate cu prevederile art. 43^1 alin.(2), lit.b perioada de valabilitatea a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei , respectiv minim 90 zile.Situatiile in care se va retine garantia de participare sunt cele prevazute in reglemantarile legislative, respectiv art.87, alin.1 dinHG 925/2006, actualizata si modificata; si art.278^1 din OUG 34/2006, actualizata si modificata.IMM-urile beneficeaza de reglementarile legale prevazute in Lg 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea(Declaratiepe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiileart.180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari sau completarea si prezentarea formularului 12 A);Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, actualizata(Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiileart.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernuluinr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile sicompleatrile ulterioare sau Completarea si prezentarea formularului 12 B);Completarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si MonitorizareaAchizitiilor Publicenr 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta;Completarea si prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevart.69^1din OUG 34/2006 ?, actualizata si modificata .Persoane care detin functii de decizie in cadrul DGASPC Timis sunt : Director General- Negrea Rodica; Director General Adjunct Asistenta Sociala- Ilcau Dana; Director General Adjunct Protectia Copilului ? Anciu Aurelia; Director General Adjunct Economic-Popa Mariana;Prezentarea certificatului de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul de stat, din care reiese situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferte;Prezentarea certificatului de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul local, din care reiese situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferte -pentru Persoane juridice/fizice romane: Prezentarea certificatului constatator emis de Registrul Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic . Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatatoremis de ONRCNota! Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii i se va solicita sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata-Persoane juridice/fizice straine : Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine, valabile la data deschiderii ofertelor, sub forma de traducere legalizata in limba romana
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Experienta similarea principalele livrari pe ultimii 3 ani pentru produse similare, prezentare a cel putin un contract/ document/ proces verbal de receptie in valoare de lei82 500, fara TVA pentru Lot I29 300, fara TVA pentru LOT II- cerinta nr.2Autorizatii sanitar veterinara- cerinta nr.3conformitatea produselor ofertate cu specificatiile tehnice-cerinta nr.4Informatii privind subcontractantii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Solicitare scrisa (intreaga documentatie se afla atasata prezentei invitatii de participare)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.03.2012 09:41