Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CARNE DE VITA SI CARNE DE PORC


Detaliu pentru invitatia numarul 332772
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITAL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ORADEA
Numar invitatie: 332772/30.07.2012
Denumire contract: CARNE DE VITA SI CARNE DE PORC
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITAL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ORADEACod fiscal: 4208498, Adresa: REPUBLICII 33, Oradea, Telefon: +40 259434406, Fax: +40 259417169
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: REPUBLICII 37, camera 46 Oradea, Romania, cod postal: 410159, telefon: +40 259434406, fax: +40 259417169, persoana de contact: BOGDANNICOLAE IURCOV
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Republicii nr.37 Camera 33 Oradea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CARNE DE VITA SI CARNE DE PORC
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Carne de vita si carne de porc Autoritatea contractanta se prevaleaza de prev.art.6 din HG925/2006 Valoarea estimata minima este de 79500 lei, valoarea estimata maxima este de 132500lei.Valoarea minima reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri(in functie de care se vor elabora si evalua ofertele )iar valoarea mazima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.
II.1.6) CPV: 15111100-0 - Carne de vita (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 132, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de 1500, 00 lei. Garantia de participare la procedura de achizitie se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in lei, in cuantumul si cu o perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a oferte
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea2.Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/20063.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului 314/20104.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Dr.Carp Gheorghe, Ec.Maghiar Marcel As.med.pr. Rob Florin , Ec.Iurcov Bogdan , Ec.Gavrilete Ramona, Ec. Tabara Adriana.In situatia in care din documentele solicitate, reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.180 art.181 sau de art. 69?1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractractului de achizitie publica. Sunt asimilati situatiei expuse mai sus ofertantii care au emise pe numele lor documente constatatoare inregistrate la ANRMAP, care atesta neindeplinirea obligatiilor contractuale in sensul prevederilor art 181 din OUG 34/2006 respectiv ale art.97^1 din HG nr.925/2006. 1 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata (certificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor), din care sa rezulte : -obiectul de activitate al ofertantuluiautorizeaza desfasurarea de activitati in domeniul ce face obiectul achizitiei. Dovada autorizarii va trebui sa reiasa din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat pentru domeniul ce face obiectul achizitiei.- ca la datele la zi ale firmei, nu figureaza mentiuni referitoare la faptul ca ofertantul a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de un judecator sindic2Autorizare pentru livrarea produselor ?pentru distribuitori3.Autorizare sanitara veterinara pentru mijloacele de transport a produselor de origine animala.4.Document de inregistrare sanitara veterinara si pentru siguranta alimentelor pentru unitatile de vanzare cu amanuntul emis de Autoritatea nationala sanitara veterinara si pentru siguranta alimentelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale (formularul 2) din care sa rezulte cifra de afaceri globalape ultimi 3 ani Nivelul minim impus pentru Cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 anieste ca aceasta sa fie mai mare sau cel putin egala cu79500, 00 lei. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR31.12.2009 1 euro = 4, 2282 lei31.12.2010 1 euro = 4, 2848 lei31.12.2011 1 euro = 4, 3197 leiNota: In acest caz autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic afost infiintat sau si-a inceput activitatea
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita mostre de produs pana la data limita de depunere a ofertelor la adresa: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Oradea, str. Republicii, nr. 37, cam. 34, loc. Oradea, jud. Bihor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.07.2012 12:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer