Achizitie publica - Carne pasare si carne porc
Detaliu pentru invitatia numarul 349548
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 349548/28.06.2013
Denumire contract: Carne pasare si carne porc
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA TRANSILVANIA BRASOVCod fiscal: RO 4317754, Adresa: Bdul Eroilor nr 29, Brasov, Telefon: +40 268413000/101, Fax: +40 268414900
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Carne pasare si carne porc
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Lot 1: carne de pasare - Piept de pui dezosat si fara pielita, produs refrigerat si Pulpe de pui fara spata, produs congelat; lot 2: carne de porc - Cotlet porc dezosat si fara slanina, produs refrigerat siPulpa porc dezosata si fara slanina, produs refrigerat
II.1.6) CPV: 15112000-6 - Carne de pasare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 370, 080 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie participare 4800 lei pentulotul 1 si 2500 lei pentru lotul 2 const conf art.86 din HG 925/2006 (RO16TREZ1315005XXX000137 CUI 4317754), valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006, in conformitate cu Formularul nr. 2.Declaratie, completata in conformitate cu Formularul nr.3 privind prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 la care se ataseaza: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent de unde sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile si Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, de unde sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010, formular nr.8.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 din OUG 34/2006, conform formular 3B.Informatii despre persoanele cu functii de decizie: Prof.univ.dr.ing. Ioan Vasile ABRUDAN, Prof.univ.dr.ing. Doru TALABA, Prof.univ.dr.ing. Simona LACHE, Prof.univ.dr. Mihaela GHEORGHE, Prof.univ.dr.ing. Daniel MUNTEANU, Prof.univ.dr.med. Liliana ROGOZEA, jr.Adrian Manea, ec. Iuliana Banciu, ing. Dogar Liviu Doru, ing. Mizgaciu Lucian, ing. Dumitrascu Cristina, ing.Suciu daniela, ing. Dovleac ValeriuDeclaratie privind calitatea de participant la procedura Formular nr.6. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil aferent exercitiilor financiare la data de 31.12.2012, vizat si inregistrat de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr. 34/2006 modificata si completata, Se va prezenta fisa de informatii generale cu declaratia privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani (cursul leu/valuta aferent fiecarui an prin raportare la BNR)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani conform formular nr.5, in care se prezinta date despre contract: denumire, beneficiar, durata, perioada, valoarea contractului, pozitia ofertantului in cadrul contractului (contractor principal, contractor asociat, subcontractor), la care se vor atasa certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar, Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii: Conform ORDIN nr. 57 din 24 iunie 2010 se va prezenta autorizare sanitar-veterinara pentru mijlocul de transport, valabila la data limita de depunere a ofertelor. Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca ofertantii vor asigura transportul produselor la beneficiar, cu cel putin unmijloc de transport specializat, (autofurgonete frigorifice pentrutransport alimente), propriu sau inchi, Se vor preznta mostre pentru fiecare produs ofertat (lot 1 piept pui si pulpa pui, lot 2 cotlet porc si pulpa porc), ce se vor depune la sediul autoritatii contractante: Brasov, Bdul Eroilor nr.29, cladirea Rectorat, etaj 2 sala 223, Biroul de Achzitii Publice, pana la data limita de depunere a ofertelor.Mostrele vor avea eticheta cu descrierea produsului, cu numarul corespunzator din caietul de sarcini si vor fi stampilate cu denumirea firmeiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.06.2013 21:30