Achizitie publica - CARNE PUI ( PULPE PUI, PIEPT DE PUI, TACAM PUI, PUI INTREG )
Detaliu pentru invitatia numarul 322369
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322369/20.03.2012
Denumire contract: CARNE PUI ( PULPE PUI, PIEPT DE PUI, TACAM PUI, PUI INTREG )
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"DR. CONSTANTIN OPRIS" BAIA MARECod fiscal: 3694594, Adresa: STR. GEORGE COSBUC NR.31, Baia Mare, Telefon: 0262-275904, Fax: 0262-275904
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. GEORGE COSBUC NR.31, Baia Mare, Romania, cod postal: 430031, telefon: +40 372710618, fax: +40 262275904, persoana de contact: EC. LUPU ANDREEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA "DR. CONSTANTIN OPRIS BAIA MARE" , STRADA GEORGE COSBUC, NR. 31, CAPELA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CARNE PUI ( PULPE PUI, PIEPT DE PUI, TACAM PUI, PUI INTREG )
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Cantitate maxima /12 luni: LOT 1PULPE DE PUI :4320 KG / 12 luni ;LOT 2 PIEPT DE PUI :3600 KG / 12 luni;LOT 3 TACAM PUI :1440 KG / 12 luni ;LOT 4 PUI INTREG :14400 KG /12 luni.Cantitate minima / 1 luna: LOT 1PULPE DE PUI :360 KG / 1 luna ;LOT 2 PIEPT DE PUI :300 KG / 1 luna;LOT 3 TACAM PUI :120 KG / 1 luna;LOT 4 PUI INTREG :1200 KG /1 luna.
II.1.6) CPV: 15112130-6 - Carne de pui (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 206, 640 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Se solicita garantie de participare in valoarede : LOT 1PULPE DE PUI :420 RONLOT 2 PIEPT DE PUI :470 RONLOT 3 TACAM PUI :40 RONLOT 4 PUI INTREG :1200 RONPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 de zile, de la data limita de depunere a ofertelor.Garantiile de participare se pot constitui astfel: Modalitatea de constituire a garantiei de participare: - prin scrisoare de garantie bancara (formular nr.9)- In numerar, prin depunere la casieria spitalului- prin ordin de plata cont RO40TREZ4365006XXX007323, TREZORERIA BAIA MARE, COD FISCAL 3694594- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, societate bancara sau alte institutie financiara acreditata, De asemenea, ca urmare a art. 98 din HG 925/2006, alineat(1) autoritatea De asemenea, ca urmare a art. 87 din HG 925/2006, alin (1) autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita.Dovada constituirii garantiei de participare va fi anexata la plicul cu documentele de calificare.In cazul in care ofertele depuse nu sunt insotite de garantia de participare, in cuntumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, ofertele depuse vor fi respinse ca urmare a art.33, alin (3), litera (b).Conform art. 278^1 din OUG 34 actualizata: ?(1) In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA-completata pe propria raspundere in conformitate cu Formularul nr. 1 din anexa Formulare;
- DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILEART. 69^1 DIN OUG 34/2006* Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea constractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: DR. POP CALIN ? MANAGERTEHN.LUPUANDREEA - BIROU ACHIZITII ? PRESEDINTE CU DREPT DE VOTEC.ING.MAAR GABRIELA- SEF BIROU ACHIZITII ? MEMBRU CU DREPT DE VOTEC. ZOLA IOAN - COORDONATOR BLOC ALIMENTARING. NEMES ROMEO- BIROU ACHIZITII ? MEMBRU DE REZERVA CU DREPT DE VOTcompletata in conformitate cu Formularul nr.2 din anexa Formulare;
- DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 181DIN OUG 34/2006- se solicita declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" - completata in conformitate cu Formularul nr. 4 din anexa Formulare;
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat: situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta ( Ord 509/2011); Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial (valabil la data depunerii ofertei) ), in original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic a codului C.A.E.N corespunzator produselor care fac obiectul contractului(obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ORC).- se solicita acest document pentru evitarea aparitiei conflictului de interese avand in vedere prevederile ART. 69^1 din OUG 34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista principalelor livrari in ultimii 3ani;
- O Recomandare din partea unor beneficiari/clienti referitoare la livrarea unor produse similare, in ultimii trei ani;
- Declaratie in care sa se specificeca autovehiculelecu care se vor livra produsele care fac obiectul contractuluisunt autorizate din punctde vedere sanitar ? veterinar pentru transportul alimentelor;
- Mostre ? o bucata din produsul ofertat
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP SAU BIROUL DE ACHIZITII
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.04.2012 09:50
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.03.2012 14:35