Achizitie publica - Carne si preparate din carne
Detaliu pentru invitatia numarul 320470
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320470/20.02.2012
Denumire contract: Carne si preparate din carne
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA "LUCIAN BLAGA" DIN SIBIUCod fiscal: 4480173, Adresa: Directia Generala Administrativa, B-dul Victoriei, nr. 8-10, Sibiu, Telefon: 0269/217779, Fax: 0269/214294
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Directia Generala Administrativa, B-dul Victoriei, nr. 8-10, Sibiu, Romania, cod postal: 550024, telefon: +40 269217779, fax: +40 269214294, persoana de contact: Vasile Motoc
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Generala Administrativa, B-dul Victoriei, nr. 8-10, Sibiu, Romania, cod postal: 550024, Biroul Aprovizionare
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Carne si preparate din carne
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: - furnizarea de carne si preparate din carne pentru cantinele studentesti, conform cantitatilor specificate in caietul de sarcini- livrarea se va face la sediul celor doua cantine, respectiv Cantina nr. 1 ? Sibiu, str. Renne, nr.2, si Cantina nr. 2 ? Sibiu, str. Centumvirilor nr. 13, zilnic intre orele 8-15 pe baza comenzilor scrise de catre achizitor- Se accepta numai ofertele depuse pentru toate produsele ce formeaza pachetul (Pachet de produse = toate produsele cuprinse in tabelul anexa)- La livrare, produsele vor fi insotite de declaratie de conformitate- Cerintele minine solicitate (specificatiile tehnice) pentru produsele ce urmeaza a fi achizitionate se gasesc in caietul de sarcini, caiet ce face parte din prezenta documentatie de atribuire
II.1.6) CPV: 15100000-9 - Produse de origine animala, carne si produse din carne (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 485, 679 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 4.856, 79 RON, respectiv 2.428, 40 RON pentru IMMPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelorGarantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art.86 din H.G 925/2006. Se permite si modalitatea de depunere la casieria centrala a sumei de bani ce constituie garantia de participare.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi considerate inacceptabile.In conformitate cu prevederile art.87, alin(1) din H.G 925/2006, autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie in perioada de valabilitate a ofertei.In cazul depunerii unei contestatii, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului o sumacalculata in conformitate cu prevederileart.278, index 1, alin.1), lit.(b), din O.U.G 34/2006, din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a achizitiei, respectiv suma de 4.265, 67 RON.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi considerate inacceptabile. Ofertantii sunt obligati, in cazul in care se incadreaza in categoria IMM-urilor, sa faca dovada acestui fapt, atasat garantiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 9.713, 58 RON, respectiv 4.856, 79 RON pentru IMM2% din valoarea contractului fara TVA, respectiv 1% in cazul IMM.Modul de constituire a garantiei de buna executie: -Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societatebancara sau de o societate de asigurari conform art. 90 alin. (1) din H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - formularului ?A?, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181din OUG nr.34/2006 - formularului ?B?, Declaratie privind participarea cu oferta independenta - formularului ?C?, Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formularului ?D?, Declaratie privind inexistenta conflictului de interese - formularului ?E? (Persoanele care detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: director general administrativ ? ec.dr. Vasile Motoc, responsabil financiar ? Ec. Popa Liliana, presedinte comisie evaluare ? ing. Virgil Tarcea), Fisa de informatii generale - formularului ?F?. Declaratia privind neincadrarea in prev.art. 69 1 din OUG 34/2006 se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator. Documentele solicitate pentru neicadrarea in prevederile art 180 si art 181 din OUG 34/2006 se solicita si terutului sustinator daca este cazul Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - Copie certificata ?conform cu originalul?, Certificatde plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat -eliberat de Directia Generalaa Finantelor Publice - Copie certificata ?conform cu originalul?, Certificatde plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local -eliberat de Directia Fiscala Locala - Copie certificata ?conform cu originalul?, Persoane juridice /fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita si poate desfasura activitati ce fac obiectul achizitiei publice, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului ? in traducere certificata in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, Experienta similara., Licenta de fabricatie (daca este cazul), Certificatul de conformitate/ declaratie de conformitate (dupa caz), Autorizatia de inregistrare eliberata Serviciul pentru siguranta alimentelor din cadrul Directiei Sanitar Veterinare judetene (pentru ofertantii producatori sau care detin depozite de alimente), Dovada ca mijloacele de transport sunt autorizate de Serviciul pentru siguranta alimentelor din cadrul Directiei Sanitar Veterinare judetene, indiferente de regimul juridic al detinerii mijlocului de transport, la care se va atasa copie dupa dovada vizei anuale a DSV valabila pentru anul 2011/2012, Subcontractanti
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Punctajul maxim pentru pret se acorda pretului cel mai mic ofertat / pachet de produse, iar pentru celelalte preturi se calculeaza astfel: Pmin/ Pn x 80 puncte
Termen de livrare
20
Descriere: Punctajul maxim pentru termenul de livrare se atribuie pentru oferta al carei termen de livrare este de pana la 24 ore de la primirea comenzii, inclusiv, iar pentru celelalte termene se calculeaza astfel: Tmin / Tn x 20 puncte
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin descarcarea fisiereleor atasate invitatiei, sau, daca nu este posibil acest lucru, direct de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.03.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.02.2012 09:18