Achizitie publica - Carne si preparate din carne
Detaliu pentru invitatia numarul 325277
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325277/27.04.2012
Denumire contract: Carne si preparate din carne
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE PSIHIATRIE SI PENTRU MASURI DE SIGURANTA PADURENI GRAJDURICod fiscal: 11732192, Adresa: JUDET IASI, COMUNA GRAJDURI, SAT PADURENI, Grajduri, Telefon: 0232228350, Fax: 0232228350
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se depun on-line pe SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Carne si preparate din carne
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de carne si preparate din carne
II.1.6) CPV: 15100000-9 - Produse de origine animala, carne si produse din carne (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 290, 076 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie: lot 1=720 lei, lot 2=1450 lei, lot 3=648 lei, lot 4=1026 lei, lot 5=940 lei, lot 6=414 lei, lot 7=360 lei, lot 8=220 lei.Cuantumul se reduce cu 50% pt. IMM(in acest caz va fi insotita de o Declaratie pe propria raspundere de incadrare in categ IMM) Valabilitate=60 zile de la data limita de depunere a ofertelor Constituire: -(de preferat) scrisoare de garantie bancara sau oricare alt instrument de garantare emis da catre o institutie bancara sau societate de asigurari Scrisoarea sau polita va fi prezentata in original pana cel tarziu la data si ora limita de depunere a oferte in SEAP -ordin de plata, depunerede numerar la casieria AC sau oricare alta modalitate de plata prevazuta de art. 86 din HG 925/2006.Se va depune in SEAP copia scanata a documentului de plata. Cont RO91TREZ4065005XXX014426, deschis la Trezoreria Iasi, cod fiscal 11732192.Oferta va fi respinsa daca nu va fi insotita de garantia de participare. Restituire: -in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie pt. ofertantul castigator -pt. ofertantii necastigatori, dupa semnarea contractului cu ofertantul castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la dataexpirarii perioadei de valabilitate a ofertei -in cazul anularii procedurii, conf. art. 209/OUG 34/2006, dupa expirarea termenului de depunere a unei contestatii, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la aceasta data -ofertantii necastigatori au dreptul de restituire dupa primirea comunicarii rezultatului procedurii, pe baza de solicitare.Dovada constituirii garantiei de participare va fi postata in SEAP (scanata) si va fi prezentata in original la sediul autoritatii contractante pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor de catre toti operatorii economici.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- prezentare formular atasat2.Declaratie privind eligibilitatea-prezentare formular atasat3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-prezentare formular atasat4.Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor la bugetul de stat si cele locale, certificate din care sa reiasa faptul ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele5.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind. 1 din OUG 34/2006-prezentare formular atasat.Persoane cu functii de decizie in cadrul AC: Dr. Chira Dorin;Ec. Cornelia Savin ;Ec. Mihalache Cristian;Ec. Ciobanu Maricica; Magaz. Farcas Vincentiu;jr.Idriceanu Victor; Certificat constatator emis de catre ORC sau documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional celor din Romania, in cazul persoanelor fizice/juridice straine, document valabil la dat deschiderii ofertelor avand inclus obiectul de activitate autorizat pt. produsele specifice procedurii( xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Autorizare / inregistrare sanitara veterinara pentru obiectul de activitate, Autorizatie sanitar veterinara pentru masinile care vor livra produsele.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.04.2012 21:29