Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Carne si preparate din carne de pasare si oua


Detaliu pentru invitatia numarul 324169
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Buzau
Numar invitatie: 324169/17.04.2012
Denumire contract: Carne si preparate din carne de pasare si oua
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului BuzauCod fiscal: 17091470, Adresa: str. Bistritei, nr.41, Buzau, Telefon: 0238724662, Fax: 0238721143
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Bistritei, nr.41, Buzau, Romania, cod postal: 120212, telefon: +40 238724662, fax: +40 238721143, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice si Investitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: D.G.A.S.P.C. Buzau, Str. Bistritei nr. 41
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Carne si preparate din carne de pasare si oua
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de Carne si preparate din carne de pasare si oua pentru structurile functionale din subordinea D.G.A.S.P.C. Buzau.
II.1.6) CPV: 15112130-6 - Carne de pui (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 358, 700 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este: 2.391, 39 RON pentru IMM-uri si 4.782, 78 RON pentru ceilalti operatori economici.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: - virament bancar in contul RO71TREZ1665006XXX003717 deschis la Trezoreria Municipiului Buzau, Beneficiar: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Buzau, cod fiscal 17091470; se prezinta O.P. confirmat de banca emitenta - in original, - depunerea unei sume in numerar la casieria autoritatii contractantesau- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus (respectiv :60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor).Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art.86 alin.(3)din H.G. nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din H.G. nr. 925/2006, corelat cu art. 2781 alin. (2) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare privind restituirea acesteia, insotita de o copie a documentului de constituire.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.
Garantie de buna executie
2, 5% din pretul contractului de achizitie publica, fara TVA, pentru I.M.M. ?uri, si 5% din pretul contractului de achizitie publica, fara TVA, pentru ceilalti operatori economici.Forma de constituire a garantiei de buna executie: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original sau- depunerea unei sume in numerar la casieria autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Declaratie privind eligibilitatea)-Completare formular 2;2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Completare formular 3;3.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea? conform cu originalul?;4.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea? conform cu originalul?;5.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Completare formular 4;6.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Completare formular5.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea cepriveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Rosioru Claudia Cecilia-dir.gen., Negut Cristina-dir.gen.adj.ec., Dinu Carolica-sef serv. juridic si contencios, Albulescu Amelia-sef serv. achizitii publice si investitii, Mazilu Lucica-inspect.specialit.serv.achizitii publice si investitii, Ghita Elena-sef serv.contabilitate, Popescu Mircea-consilier juridic serv.achizitii publice si investitii, Iamandei Nicusor-consilier juridic serv. juridic si contencios. 1.Certificat constatator emis de O.R.C.de pe raza caruia este situat sediul ofertantului, emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.R.C. In cadrul etapei de evaluare a ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata;2.Autorizatie sanitara veterinara pentru mijloacele de transport al produselor de origine animala, emisa de Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor-copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;3.Document de inregistrare sanitara veterinara si pentru siguranta alimentelor pentru unitatile de vanzare cu amanuntul, pentru activitatile: receptia produselor de origine animala si nonanimala cu regim termic, provenite din unitati inregistrate/autorizate sanitar veterinar si pentru siguranta alimentelor, depozitarea si livrarea acestora catre alte unitati sau direct consumatorului final, emis de Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?.Autorizatiile/Documentele de inregistrare solicitate trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor. In situatia in care acestea expira pe parcursul perioadei derularii contractului, ofertantul are obligatia de a le reinnoi si de a le transmite autoritatii contractante.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Informatii generale - din care sa reiasa cifra de afaceri medie anuala carevizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani. Cifra medie de afaceri globalacare vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani trebuie sa fie de cel putin: 358708 Ron.Pentru calculul nivelului minim impus, evaluarea se va face la cursul mediuleu/valuta aferent fiecarui an (prin raportare la cursul mediu anual cf.http: //www.bnr.ro/Cursul-de-schimb-3544.aspx).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continandvalori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma suntautoritati contractante sau clienti privati.Prezentarea a cel putin unuidocument/contract/proces-verbal de receptie prin care sa se confirme livrarea de produse. 1. Certificare privind Sistemul de management al sigurantei alimentelor in conformitate cu cerintele standardului ISO 22000 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Direct din SEAP, atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.04.2012 10:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer