Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Carne si produse din carne


Detaliu pentru invitatia numarul 321570
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE "GR.T.POPA" IASI
Numar invitatie: 321570/08.03.2012
Denumire contract: Carne si produse din carne
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE "GR.T.POPA" IASICod fiscal: 4701100, Adresa: STRADA UNIVERSITATII NR.16 IASI, Iasi, Telefon: 0232/301612, Fax: 0232/301658
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: S.E.A.P. www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Carne si produse din carne
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Carne si produse din carne
II.1.6) CPV: 15111100-0 - Carne de vita (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 183, 900 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie: lot 1=548 lei, lot 2=908 lei, lot 3=1116 lei, lot 4=1098.Cuantumul se reduce cu 50% pt. IMM(in acest caz va fi insotita de o Declaratie pe propria raspundere de incadrare in categ IMM) Valabilitate=60 zile de la data limita de depunere a ofertelor Constituire: -scrisoare de garantie bancara sau oricare alt instrument de garantare emis da catre o institutie bancara sau societate de asigurari Scrisoarea sau polita va fi prezentata in original pana cel tarziu la data si ora limita de depunere a oferte in SEAP -ordin de plata, depunere de numerar la casieria AC sau oricare alta modalitate de plata prevazuta de art. 86 din HG 925/2006.Se va depune in SEAP copia scanata a documentului de plata. Cont RO29TREZ4065005XXX000410-Trez Iasi, beneficiar UMF Iasi, cod fiscal 4701100 Oferta va fi respinsa daca nu va fi insotita de garantia de participare. Restituire: -in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie pt. ofertantul castigator -pt. ofertantii necastigatori, dupa semnarea contractului cu ofertantul castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei -in cazul anularii procedurii, conf. art. 209/OUG 34/2006, dupa expirarea termenului de depunere a unei contestatii, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la aceasta data -ofertantii necastigatori au dreptul de restituire dupa primirea comunicarii rezultatului procedurii, pe baza de solicitare
Garantie de buna executie
Cuantumul este de 10%(5% pt. IMM) din valoarea fara T.V.A a contractului. Constituire: scrisoare de garantie bancara sau oricare alt instrument de garantare emis de catre o institutie bancara sau societate de asigurari -depunere de numerar la casieria AC Restituire;max 14 zile de la data intocmirii PV de receptie a produselor care fac obiectul contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- prezentare formular atasat2.Declaratie privind eligibilitatea-prezentare formular atasat3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-prezentare formular atasat4.Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor la bugetul de stat si cele locale, certificate din care sa reiasa faptul ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele5.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind. 1 din OUG 34/2006-prezentare formular atasat.Persoane cu functii de decizie in cadrul AC: prof.univ. dr. Vasile Astarastoae;ec. Dana Drugus;ing. Maria Arhip;adm.fin. Eugen Chiriac;jr.Nicoleta Nastase Certificat constatator emis de catre ORC sau documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional celor din Romania, in cazul persoanelor fizice/juridice straine, document valabil la dat deschiderii ofertelor avand inclus obiectul de activitate autorizat pt. produsele specifice procedurii.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele livrari din ultimii 3 anilot 1-cerinta minima impusa=27000 lei fara TVA pentru livrari cumulate de carne vita si porclot 2-cerinta minima impusa=27000 lei fara TVA pentru livrari cumulate de carne vita si porclot 3-cerinta minima impusa=50000 lei fara TVA pentru livrari cumulate de produse din pasare(pui)lot 4-cerinta minima impusa=50000 lei fara TVA pentru livrari cumulate de produse din pasare(pui), Autorizatie sanitar-veterinara HACCP-sistem de management al sigurantei alimentelor(ISO 22000 sau echivalent)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: IN S.E.A.P
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.05.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.03.2012 10:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer