Achizitie publica - CARNE SI PRODUSE DIN CARNE
Detaliu pentru invitatia numarul 202136
CAMINUL PENTRU PERSOANE VARSTNICE TIMISOARA
Cod de identificare fiscala: 23948913
Adresa: STR INOCENTIU KLEIN NR 25-29, Timisoara
Telefon: 0256/208715
Fax: 0256208715
Denumire invitatie: CARNE SI PRODUSE DIN CARNE
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 15100000-9 - Produse de origine animala, carne si produse din carne (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: furnizarea esalonata a produselor mentionate in Caietul de sarcini
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 27.04.2009 14:01)
Data publicarii: 13.04.2009 11:47
Data limita de depunere a ofertelor: 23.04.2009 09:30
Adresa la care se transmit ofertele: Str.Inocentiu Klein nr.25-29 Timisoara
Data si ora deschiderii ofertelor: 23.04.2009 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: la sediul Serviciului Caminul Pentru Persoane Varstnice, Str.Inocentiu Klein nr.25-29 Timisoara
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 0
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 76, 459 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
declaratii de eligibilitate si neincadrare in art.181 din OUG34/2006;certificate care atesta achitarea datoriilor catre bugetul de stat si cel local;documente de inregistrare;documente care dovedesc capacitatea economico-financiara;documente care atesta capacitatea tehnico-profesionbala
la sediul Serviciului Caminul Pentru Persoane Varstnice, Str.Inocentiu Klein nr.25-29 Timisoara sau online la adresa www.e-licitatie.ro
Motive anulare:
Au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme
Observatii: Ofertele financiare au depasit valoarea fondurilor alocate