Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Carti de biblioteca


Detaliu pentru invitatia numarul 331409
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Universitatea de Vest din Timisoara
Numar invitatie: 331409/10.07.2012
Denumire contract: Carti de biblioteca
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Vest din TimisoaraCod fiscal: RO4250670, Adresa: Bd. Vasile Parvan, nr. 4, Timisoara, Telefon: 0256/592325, Fax: 0256/592314
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Fisiere atasate in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Carti de biblioteca
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: carti de economie, drept, chimie si IT
II.1.6) CPV: 22113000-5 - Carti de biblioteca (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 78, 714.51 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 1570 lei. IMM-urile beneficiaza la constituirea garantiei de participare de o reducere de 50%. Pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putinegala cu perioada de valabilitate a ofertei. (60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor)Modalitati de constituire: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.Restituirea garantiei de participare se va face pe baza Formularului 8, din sectiunea modele.CONT IBAN: RO76 TREZ 6215 0460 1X00 0503
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta nr. 2 Eligibilitatea ofertantului- Solicitat - Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Formularul 2 din Sectiunea Formulare. Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 3 Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 - Solicitat - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 3 din Sectiunea Formulare; Se sustine cu: Dovada indeplinirii obligatiei de plata a impozitelor si taxelor la Bugetul general si bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? Certificat de Atestare Fiscala eliberat de A.N.A.F.; Documentul ?Certificat de atestare fiscala? se poate prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 4 Participarea la licitatie cu oferta independenta - Solicitat - Se solicita prezentarea certificatului constituit ca anexa la Ordinul nr.314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P., completat in conformitate cu modelul de Formular nr. 1CCerinta nr. 5 Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006 - Solicitat - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul care are drept membri in consiliul de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pina la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu personae ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. Se solicita completarea Formularul 4 din sectiunea formulare.Persoane care participa in procedura de achizitie: Monica BrihanMadalin DogaruNeamti GheorgheVirrgiliu Frasie DebretinNueleanu ElenaMarilen Gabriel Pirtea-Rector Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru ofertantul clasat pe primul loc: documentul in original/copie legalizata-Privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, inainte de transmiterea comunicarii de catre autoritatea cotractanta a rezultatulului procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiaraCifra de afaceri medie globala pe ultimii trei ani a ofertantilor participanti sa fie de minim 157429 lei, Valoarea cifrei de afaceri globala a ofertantului (operatorul economic singur sau membrii asocierii de operatori economici impreuna)trebuie sa fie cel putin egala cu 157429 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratia privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatiPrezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse a caror valoare sa fie mai mica sau egala cu 78714, 51 lei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este atasata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 09.07.2012 14:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer