Achizitie publica - Carti de biblioteca si reviste
Detaliu pentru invitatia numarul 337663
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337663/17.10.2012
Denumire contract: Carti de biblioteca si reviste
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea din OradeaCod fiscal: 4287939, Adresa: str. Universitatii nr.1, Oradea, Oradea, Telefon: +40 259408480, Fax: +40 259408751
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ON-LINE SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Carti de biblioteca si reviste
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de carti si revisteLotul 1: achizitia a 136 de cartiLotul 2: achizitia de abonamente pentru 20 de reviste? perioada 12 luniLotul 3: achizitia a 42 de cartiLotul 4: achizitia de 1 abonamentede reviste ? perioada 12 luni, , un abonament de reviste ? perioada 24 lunisi achizitia de 6 carti
II.1.6) CPV: 22113000-5 - Carti de biblioteca (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 602 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-Lot 1 :300 RON-Lot 2 :377 RON-Lot 3 :115 RON-Lot 4 :15RONPerioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor; In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta. Forma de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Pe In cazul in care persoanele juridice opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar suma se va vira in contul: RO92 TREZ 0765 005X XX00 0142 deschis la Trezoreria Oradea. In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din sectiunea formulare Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in limba romana. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. In cazul depunerii de oferte in asociere, gartantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.Data de referinta pentru care se calculeaza echivalenta valorii garantiei de participare este cursul BNR cu 5 zile inainte de data de depunere a ofertelor.ASTFEL SE VA CORELA VALOAREA GARANTIEI DE PARTICIPARE CU ALTE VALUTE.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre prestator/furnizor in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului. Prestatorul/furnizor are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului, sau prin retineri succesive conform art.90 alin. 3/HG925/2006 si HG1045/2011 Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din pretul contractului subsecvent, fara TVA. Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca prestatorul/furnizorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract fara notificare prealabila si/sau punere in intarziere
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: .Declaratii privind eligibilitatea .Prezentare formular anexatIncadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica .Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratie pe proprie raspundere Formular anexatPentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata. Referitor la certificatele fiscale ?acestea trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele se depun in original/copie legalizata/conform cu originalulDeclaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratie pe proprie raspundere Formular anexatIn conformitate cu Ordinul ANRMAP 314/12.10.2010 publicat in MO 701/20.10.2010Declaratie privind neincadrarea in prevederile art art.69 ind.1 din OUG 34/2006, se va solicita si tertilor cf noilor modificari aduse OUG34/2006 prin L279/2011Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOfertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Tabel nominal cu persoanele ce detin functie de decizie in cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea/care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, evaluarea si de finalizare a procedeului de atribuire a contractului de furnizare: 1. Membri comisiei de evaluare oferte: - Petru UNGUR - presedinte in comisia de evaluare- Radu BOGDAN - membru in comisia de evaluare-Ferenc VIKTOR- membru in comisia de evaluare2. Membri de rezerva a comisiei de evaluare oferte: -- Svetozar GARAI - membru de rezerva in comisia de evaluare- Sorin ROTOIU - membru de rezerva in comisia de evaluare3. Persoane imputernicite din partea Universitatii din Oradea pentru semnarea contractului de furnizare: -RECTOR - Prof.univ.dr.ing. Constantin BUNGAU-DIRECTOR GENERAL ADMINISTRATIV - Prof.univ.dr.ing. Mircea Gordan-DIRECTOR ECONOMIC - Ec. Crina Maria Gherlea-Aviz ? Juridic-Rodica DEAC Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Inainte de transmiterea comunicari privind rezultatul procedurii, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea Certificatului constatator in original/copie legalizata.Persoane juridice/fizice straine: Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita dupa caz, completarea Formularului anexat cu partea din contract pe care, eventual, intentioneaza sa o subcontracteze. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul va prezenta pana la incheierea contractului de achizitie publica, contractele incheiate intre el si subcontractantii nominalizati in oferta. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale In cazul in care nu exista subcontractanti acest formular nu se va completa, Cerinta minima: Se va prezenta Fisa de informatii privind experienta similara (Formularul anexat) pentru contracte de furnizare de produse similare derulate in decursul ultimilor 3 ani. Se solicita livrari efectuate in ultimii 3 ani a cel putin un contract de valoare minim Pt. LOT 1 :30000 lei fara TVA si Pt. LOT 2 :37660 lei fara TVA, Lotul 3- 11500 fara TVA, Lotul 4- 1442 lei fara TVA, . ? cel mult trei contracte de furnizare de produse similare a caror valoare cumulata sa fie minim Pt. LOT 1 :30000 lei fara TVA si Pt. LOT 2 :37660 lei fara TVA, Lotul 3- 11500 fara TVA, Lotul 4- 1442 lei fara TVA, . Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise si/sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, sau copii dupa informatii relevante din contractele prezentate ca experienta similara. Contractele vor fi de natura similara cu produsele definite in caietul de sarcini.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: on-line seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 17.10.2012 09:56