Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Cartofi


Detaliu pentru invitatia numarul 296944
Autoritate contractanta
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Timis
Cod de identificare fiscala: 17090636
Adresa: P-ta Regina Maria nr.3, Timisoara
Telefon: 0256/490281
Fax: 0256/407066
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Cartofi
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 03212100-1 - Cartofi (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: furnizare " Cartofi"
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 01.06.2011 12:55
Data limita de depunere a ofertelor: 09.06.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Timisoara, P-ta Regina Maria, Nr.3
Data si ora deschiderii ofertelor: 09.06.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Timisoara, P-ta Regina Maria, Nr.3 ( sediul Dgaspc Timis)
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Protectie sociala
Valoare estimata: 86, 292 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Completarea si prezenatarea Formularului 12 A( Declaratie privin elegibilitatea); Completarea si prezentarea Formularului 12 B( Decla.privind neicadrarea in prev. art.181 din OUG 34/2006), Completarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta;prezentarea Certificatului de atestare fiscala privind plata obligatilor la bugetul general consolidat al statului si la bugetul local;Certificatul constatator emis de ORC;Certificat de inregistrare eliberat de ORC ;Completarea formularului 12D- Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani- minim un contract in valoare totala de 80000 lei;Formularul 12 G , privind subcontractantii
Solicitare scrisa(intreaga documentatie se afla atasata prezentei invitatii de participare), Garantie de participare: 1725 lei
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer