Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CARTOFI


Detaliu pentru invitatia numarul 335125
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITAL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ORADEA
Numar invitatie: 335125/10.09.2012
Denumire contract: CARTOFI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITAL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ORADEACod fiscal: 4208498, Adresa: REPUBLICII 33, Oradea, Telefon: +40 259434406, Fax: +40 259417169
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: REPUBLICII 37, camera 46, Oradea, Romania, cod postal: 410159, telefon: +40 259434406, fax: +40 259417169, persoana de contact: BOGDANNICOLAE IURCOV
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Republicii nr.37 camera 33 Oradea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CARTOFI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CARTOFI Autoritatea contractanta se prevaleaza de prev.art.6 din HG925/2006 Valoarea estimata minima este de 41600 lei, valoarea estimata maxima este de 83200lei.Valoarea minima reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri(in functie de care se vor elabora si evalua ofertele )iar valoarea mazima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.
II.1.6) CPV: 03212100-1 - Cartofi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 83, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 830, 00 lei.Garantia de participare la procedura de achizitie se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in lei, in cuantumul si cu o perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a oferteiIn cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, contul deschis de autoritatea contractanta este urmatorul: RO72TREZ0765006XXX009861 deschis la Trezoreria Oradea, cod fiscal 4208498, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor in favoarea autoritatii contractante
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea fara tva a contractului. In cazul in care contractantul beneficiaza de prevederile Legii346/2004 cu privire la stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii prezentand pana cel tarziu la data semnarii contractului ?declaratia privind incadrarea in categoria IMM?, va beneficia de o reducere de 50% a garantiei de buna executie.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform art. 90 alin.1) din HG 925/2006, in baza prevederilor art.1 din HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare , Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaDeclaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Dr.Carp Gheorghe Ec.Maghiar Marcel, Comisia de evaluare: As.med.pr.Rob FlorinEc.Iurcov BogdanEc.Gavrilete Ramona Ec.Tabara Adriana. Certificatconstatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritorialedin care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, a codului C.A.E.N. corespunzator comercializarii produselor care fac obiectul contractului de achizitii.(conform cu originalul)In etapa evaluarii ofertelor se va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate in original sau copie legalizata a Certificatuluiconstatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritorialedin care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, a codului C.A.E.N. corespunzator comercializarii produselor care fac obiectul contractului de achizitii .Certificat de producator (vizat la zi pentru persane fizice)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Fisa de informatii generale (formularul 2) din care sa rezulte cifra de afaceriNivelul minim impus pentrucifra medie de afaceri globala este ca aceasta sa fie mai mare sau cel putin egala cu 83200, 00 lei, echivalenta curs BNR leu/euro.31.12.2009:1 euro = 4, 2282 lei31.12.2010:1 euro = 4, 2848 lei31.12.2011:1 euro = 4, 3197 leiJustificarea cerintei: intentia autoritatii contractante de a solicita demonstrarea potentialului financiar al fiecarui operator economic participant la procedura, potential care trebuie sa reflecte posibilitatea concreta a acestuia de a indeplini contractul si de a rezolva eventualele dificultati legate de indeplinirea acestuia in cazul in care oferta sa va fi declarata castigatoare.articolul 9 litera b din HG 925/2006 care stabileste limita valorica a cifrei de afaceri a operatorului economic la valoarea estimata a contractului, multiplicata cu 2.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Certificate de calitate ale produselor, emise de producator sau de oricare alte organisme acreditate, sau orice probe/dovezi care confirma ca produsul este in conformitate cu caietul de sarcini
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.09.2012 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.09.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.09.2012 13:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer