Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Cartofi


Detaliu pentru invitatia numarul 340753
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA BIRCEA MARE
Numar invitatie: 340753/10.12.2012
Denumire contract: Cartofi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA BIRCEA MARECod fiscal: RO 4374660, Adresa: STR. SINTUHALM NR.1, Deva, Telefon: +40 0254218920, Fax: +40 0254230780
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. SINTUHALM NR.1, Deva, Romania, cod postal: 335901, telefon: +40 0254218920, fax: +40 0254230780, persoana de contact: Gulea Adela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Cartofi
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 5
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare cartofi toamna
II.1.6) CPV: 03212100-1 - Cartofi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 53, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1060 lei. Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform prevederilor art.86 alin.(1) din HGR nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Cont: RO81TREZ3665005XXX000111 deschis la Trezoreria Municipiului Deva; Cod Fiscal: 4374660.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat, conform prevederilor art. 86 alin. (3) din HGR nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care se solicita reducerea cu 50 % a cuantumului garantiei de participare va completa o declaratie pe propria raspundere, conform anexei 1 din Legea nr. 346/2004 ( sectiunea formulare) din care sa rezulte ca ofertantul se incadreaza in categoria I.M.M. ? urilor. Ofertele care la momentul deschiderii nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse ca inacceptabile.
Garantie de buna executie
10 % din valoarea fara TVA a fiecarui contr. subsec. ce se va incheia in baza acordului-cadru. Se va constitui prin : - orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, cu respectarea prev.art.86(2), (3)din HG 925/2006 cu modif.si complet.ulterioare care va fi prezentata in original , va avea perioada de valab. egala cu perioada de valab. a contr. subs., conform HGR 925/2006, art 90, alin.3 daca partile convin, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, autoritatea contractanta urmand sa alimenteze contul deschis de catre contractant la unitatea trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, pana la concurenta intregii sume.In acest sens op. ec. castigator are obligatia ca pana la data semnarii contractului sa aiba sau sa-si deschida cont la Trezoreria Statului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006(Formular F1)2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006(Formular F2)3.Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta (Formular F3)4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (Formular F4), se solicita declaratie pe proprie raspundere ca ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul nu are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul a 4-lea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art 69?1 lit A, cu persone ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire. La nivelul Penitenciarului Bircea Mare acestea sunt: Daniel Tugmeanu- director, Marcela Susan -dir.adj. ec.-administrativ, Carmen Panaite -viza CFPP, Floarea Paun - contabil sef, Florin Berar -consilier juridic, Gulea Adela -responsabil achizitii, Plic Monica - responsabil compartiment hranire, Moisa Gabriel-agent achizitor.Persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante necesar finalizarii contactelor de achizitie publica sunt: Director ANP Marian Dobrica, Director DEA ANP Adrian Tudor Tuleasca, Sef serv planificare bugetara ANP Cristache Radu.5.Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat al statului eliberat de organul de admininistrare fiscala in raza caruia isi are sediul social op.economic ofertant, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila, cu mentiunea"conform cu originalul", din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6. Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul local, eliberat de unitatea administrativ-teritoriala in raza careia isi are sediul social op.economic ofertant, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila, cu mentiunea "conform cu originalul", din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila, cu mentiunea "conform cu originalul". Pentru stabilirea conformitatii, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, documentul in original/copie legalizata.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Fisier atasat in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.12.2012 13:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer