Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Cartofi de toamna 2013


Detaliu pentru invitatia numarul 354364
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Penitenciarul Vaslui
Numar invitatie: 354364/03.10.2013
Denumire contract: Cartofi de toamna 2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPenitenciarul VasluiCod fiscal: 4446325, Adresa: str. AVICOLA, nr.2, Vaslui, Telefon: +40 235322135, Fax: +40 235322135
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. AVICOLA, nr.2, Vaslui, Romania, cod postal: 737365, telefon: +40 235322135, fax: +40 235322135, persoana de contact: MIHAI CIRLIG
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Penitenciarul Vaslui, str. AVICOLA, nr.2, Vaslui, Romania, cod postal: 737365
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Alte activitati de justitie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Cartofi de toamna 2013
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 4
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Cartofi de toamna pentru consum colectiv.
II.1.6) CPV: 03212100-1 - Cartofi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 42, 338.71 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare :1, 5% din valoarea maxima fara TVA, respectiv 635, 00 lei , conform pct. 2 (art. 43^1 din OUG 34/2006 cu modificari si completari), OUG 76/30.06.2010.Garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara, virament bancar, prin ordin de plata sau orice alt mijloc legal prevazut in HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare . Cod IBAN RO24TREZ6565005XXX000229 deschis la Trezoreria Mun. Vaslui. Dovada constituirii garantiei de participare se prezinta pana cel tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. I.M.M.?urile pot beneficia de reducerea de 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita depunerii ofertelor. In cazul in care se utilizeaza o alta moneda, pentru o evaluare unitara se va avea in vedere cursul de referinta leu/alta valuta comunicat de BNR pentru data publicarii anuntului de participare.
Garantie de buna executie
Valoarea garantiei de buna executie este de 7% din valoarea contractului subsecvent, fara TVA. Garantia de participare se constituie prin orice mijloc legal prevazut in HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare . Cod IBAN RO24TREZ6565005XXX000229 deschis la Trezoreria Mun. Vaslui. I.M.M.?urile pot beneficia de reducerea de 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004, art. 16, al 2.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea, Ofertantul va depune o declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu formularul F.1, din Sectiunea a 3-a a Documentatiei de atribuire.- Neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006Ofertantul va face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006 si in acest sens va depune o declaratie completata in conformitate cu formularul F.2 din Sectiunea a 3-a a Documentatiei de atribuire.- Declaratie de nencadrare ]n prevederile art. 69 ind. 1 din OUG nr.34/2006.Ofertantul va depune o - declaratie pe proprie raspundere ca nu are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: directorul unitatii Eusebio BRINZA, directorul adjunct economico-administrativ, Alexandru Constantin NASTASE, consilierul juridic, Florin CIOBANU, sef serviciul logistica Silviu DRAGOI, agent achizitor Mihai CIRLIG, responsabil eonomic hranire MIhai MIHALCEA, responsabil viza CFPP Aniela ASAVOAEI, responsabil viza CFPP Rodica LOGHIN, in conformitate cu formularul F.4 din Sectiunea a 3-a a Documentatiei de atribuire.- certificate emise de Directiile Generale de Finante Publice (ANAF) si Consiliile LocaleOfertantul va confirma plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat general si la bugetele locale prin certificate emise de Directiile Generale de Finante Publice si Consiliile Locale, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturile. In cazul in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011-conform Notificarii 149/24.09.2013. Certificatul poate fi depus in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal.- declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independentaOfertantul va depune un certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu formularul F.3 din Sectiunea Formulare a Documentatiei de atribuire. Certificat constatator emis de oficiul Registrului Comertului(persoane juridice/fizice romane);Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (persoane juridice/fizice straine)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri care vizeaza activitatea din ultimii trei ani. Ultimul bilant contabil prescurtat inregistrat la Agentia Nationala de Administrare Fiscsla la 31.12.2012.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: Crtificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. Cerinta nr. 1 Ofertantul trebuie sa dispuna de capacitatea de organizare care sa asigure un management al caltatii la nivelul Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.10.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.10.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.10.2013 11:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer