Achizitie publica - Cartofi, legume, fructe
Detaliu pentru invitatia numarul 349757
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 349757/02.07.2013
Denumire contract: Cartofi, legume, fructe
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE PSIHIATRIE GATAIACod fiscal: 4483811, Adresa: SPITALUL DE PSIHIATRIE GATAIA, Gataia, Telefon: +40 0256410047/ +40 410048, Fax: +40 0256410366
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SPITALUL DE PSIHIATRIE GATAIA, Gataia, Romania, cod postal: 307185, telefon: +40 0256410047/ +40 410048, fax: +40 0256410366, persoana de contact: FLAVIA NICOLITA SARBU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL DE PSIHIATRIE GATAIA, Gataia, Romania, cod postal: 307185, telefon: +40 0256410047/ +40 410048, fax: +40 0256410366, persoana de contact: FLAVIA NICOLITA SARBU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Cartofi, legume, fructe
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Conform prevederilor din Caietul de sarciniValoarea minima estimata a contractului ce se va incheia pana la 30.12.2013 este de 88.735 Ron si reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri si in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar valoarea maxima este de 142.399 Ron care contine si valoarea posibilelor suplimentari.Aut.contractanta va prelungi durata contractului in anul 2014 cu max.4 luni , aceasta fiind conditionata de existenta resurselor financiare alocate prin buget pentru acest scop conform art.6, alin.(3) lit.b) din HG.925/2006Optiuni: posibilitatea prelungirii conform prevederilor art 6 alin 3 din HG925/2006
II.1.6) CPV: 03200000-3 - Cereale, cartofi, legume, fructe si fructe cu coaja (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 88, 735 - 142, 399 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de 1350 RON In cazul in care se va depune garantia de particip in euro/alta moneda se va calcula la cursul BNR din data publicarii anun de particip Peri. de valab a garan de particip trebuie sa acopere perioada de valab a of, respectiv 90 de zile de la data limita de dep a of. care se va raporta la termen limita de primire a of. Forma de constituire a garantiei de participare: se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societ bancara sau de o societ de asig, care se prezinta in original, in cuantumul si pt perioada prevazuta in prezenta doc de atribuire. In cazul in care pers juridice opteaza pt constituirea garant de particip prin virament bancar suma se va vira in contul: RO16TREZ6245041XXX000072 deschis la Trezoreria Deta.In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara , se va prezenta Scrisoarea de grantie bancara emisa de o banca .Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in lb romana si va fi prezentata impreuna cu scrisoarea de inaintare, atasat plicului exterior.Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora limita de depunere aof. atrage respingerea ofertei. Pentru op economici incadrati conform legii in categ IMM, garan de partici va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus se va utiliza modelul din sectiunea Formulare si modele (Formularul 11)In cf cu OUG 34/2006 art.278¹in cazul in care este depusa contestatie, in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garan de participare in raport cu val. estim. a contractului 1% din acesta valoare, in sit.resping de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie, in masura in care renuntarea la contest nu este ca urmare a adoptarii de catre aut.contr.a masurilor de remediere necesare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre furnizor in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Furnizorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contractin termen de maxim 5 zile lucratoare de la data incheierii contractului . Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din pretulcontractului, fara TVA.Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca prestatorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract fara notificare prealabila si/sau punere in intarziere. Executarea contractuluiincepe dupa constituirea garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. nr. 34/2006(Formular2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formular3)(Formular3)Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetDeclaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta( Formular 4 )Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 : (Formular 5)Manager, Ec. Cornelia Elena SarganDirector Fina.- Contabil, Ec. Nicolita Flavia SirbuRodica Moga-Responsabil achizitiiNica Apro Iuliana Director ingrijiriNicolescu Liviu -GestionarSandovici Constantin Gigi- Document emis de catre Autoritatea Nationala de Administrare Fiscala, Directia Publica a Finantelor Locale , privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat general consolidat care sa stipuleze ca ofertantul nu are datorii fiscal la bugetul de stat general consolidat - original sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, din care sa reiasa obligatiile exigibile din luna anterioara depunerii oferteiNota 1: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Nota 2: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat vor fi descalificate/respinse.Si-Document emis de catre Directia de impozite si taxe locale privind indeplinirea obligatiilor de plata impozitelor si taxelor catre bugetul local - original sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, din care sa reiasa obligatiile exigibile din luna anterioara depunerii oferteiNota 1 : Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul local, vor fi descalificate/respinse.IN CAZUL SUBCONTRACTARII: In cazul in care ofertantul subcontracteaza anumite parti din contract, va respecta art. 45 din OUG 34/2006 actualizata si art. 11 alin. 7 din HG 925/2006 actualizata potrivit caruia ?autoritatea contractanta nu are dreptul de a impune indeplinirea unor criterii de calificare pentru eventualii subcontractanti, dar resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens?, autoritatea contractanta solicita subcontractantilor declaratii privind resursele materiale si umane pentru partea din produse care urmeaza a fi indeplinita de acestia.In cazul subcontractarii, oferta va fi completata cu: - Declaratie pe proprie raspundere(Formular 8) privind proportia in care contractul urmeaza a fi indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora- Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.691 din OUG 34/2006 actualizata.- IN CAZUL ASOCIERII: In orice situatie de asociere a doi sau mai multi operatori economici (conform art. 44 din OUG 34/2006 actualizata), oferta va fi intocmita cu respectarea urmatoarelor cerinte: - Documentele privind situatia personala a candidatului sau ofertantului vor fi prezentate pentru fiecare asociat in parte.In cazul unei asocieri, in documentele de calificare va fi prezentat : - Acordul de asociere ? formularul nr. 10, in original, care trebuie sa contina cel putin: - lista tuturor asociatilor;
- nominalizarea liderului de asociatie;
- clauze privind raspunderea solidara a asociatilor pentru indeplinirea contractului;
- imputernicirea liderului asociatiei de a se obliga si de a primi instructiuni de la si in numele asociatilor, individual si colectiv;
- clauze prin care asociatii sunt obligati sa ramana in asociatie pe intraga durata a contractului, in situatia in care oferta este declaratacastigatoare.- Declaratie privind proportia in care contractul urmeaza a fi indeplinit de catre asociati si specializarea acestora- Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuireNota: In situatia in care oferta asociatiei este declarata castigatoare, liderul asociatiei va prezenta autoritatii contractante dovada legalizarii din punct de vedere formal a asocieriiNeprezentarea acordului de asociere, dupa declararea ofertei castigatoare, atrage dupa sine nesemnarea contractului de achizitie cu ofertantii asociati declarati castigatori.IN SITUATIA SUSTINERII DE CATRE TERTI A OFERTEITertul care sustine capacitatea tehnica si profesionala/economica sau financiara a operatorului economic participant la procedura are obligatia de a prezenta : - Declaratie privind eligibilitatea, - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 lit.a).c¹) si d) din OUG 34/2006 actualizata- Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.691 din OUG 34/2006 actualizata Persoane juridice/fizice romane: Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii, codul CAEN corespunzator comercializarii produselor care fac obiectul contractelor de achizitii.Informatiile cuprinse in certificatul constatator vor fi actuale/reale la data limita de depunere a ofertei.Autorizatie sanitara de functionare, Document de inregistrare pentru siguranta alimentelor.Nota: Documentul se va prezenta in oricare din formele : In original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de trasmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.Persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrareca persoana fizica sau juridica . Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.Nota: Documentul se va prezenta in oricare din formele : In original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de trasmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Fisa de informatii generale (Formularul 6)Fisa de informatii generale, in care se solicita si cifra medie de afaceri realizata pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) in domeniul de activitate, in lei si echivalent in euro.(curs BNR mediu de: 2010 = 4, 2099 ron/euro ; 2011 =4, 2379 ron/euro; 2012=4, 4287 ron/euro ).2.Bilantul contabil la data de 30.12.2012, vizat si inregistrat de organele competente si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara .3.Cifra medie anuala de afaceri, pe ultimii 3 ani(Formularul 6)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita o lista a contractelor de furnizare in ultimii 3(trei) ani continand valori, perioade de furnizare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se va prezenta cel putin 1(unu) contract sau cel mult 3(trei) contracte care cumulate vor confirma lista contractelor de furnizare similare in valoare de minim 88000lei .Valorile vor fi exprimate lei , daca este cazul lei/euro mediu comunicat deBanca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv. Declaratie privind lista principalelor contracte de furnizare din anii 2010, 2011 si 2012 ), in euro si echivalent lei, la curs BNR mediu de: 2010 = 4, 2099 ron/euro ; 2011 =4, 2379 ron/euro; 2012=4, 4287 ron/euro la data incheierii contractului.Autorizatie sanitar veterinara de depozitare si transport(cf.Ord.ANSVSA nr.111/2008) COPIE lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Autorizatie sanitara.pentru mijloacele de transport-valabile la data limita de deppunere a ofertelorSe vor prezenta mostre, in vederea stabilirii conformitatii cu produsul care face obiectul contractuluiMostra etalon se va dep. pana cel tarziu la data si ora limita pentru depun.ofert., la sediul autorit. contract. ? secretariat, cu proc.verbal de predare-primire(in 2 exempl.) inregistr. pe care se va mentiona oblig. ora depunerii. Neprez. mostrei are consecinta descalificarea ofertantului.Mostrele tr. sa fie ambalate si etichetate: denumire producator, operator econ., ofertant, adresa si datele de contact ale producator, respectiv operator economic, ofertant.Se va specifica peeticheta , ,MOSTRA - proced. de licit. din data de___.Mostrele vor fi insot. de decl. De conformitate.Pentru ofertantul declarat castigator mostra va constitui etalonul iar pt of declarati necadstigatori , mostra se va restitui in max 5 zile de la semnarea contractului cu of declarat castigator Cerinta minima: Se vor prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertanti, respectiv SR EN ISO 9001/2008-Prezentarea de certificate sau documente emise de organisme acreditate in conformitate cu standarde europene sau nationale care atesta respectarea de catre ofertanta standardelor de asigurarea a calitatii conform HACCP/ ISO 22000 sau echivalent, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, vlabile la data limita de depunere a ofertei sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului).Nota: Documentul se va prezenta in oricare din formele : In original, copie lizibila cu mentiunea conform cu originalulPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.07.2013 15:28