Achizitie publica - Carton de legatorie
Detaliu pentru invitatia numarul 345194
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345194/13.04.2013
Denumire contract: Carton de legatorie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMONITORUL OFICIAL R.A.Cod fiscal: RO427282, Adresa: Str. Parcului, nr. 65, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 318.51.20, Fax: 318.51.09
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Parcului, nr. 65, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 012329, telefon: +40 213185120, fax: +40 213185109, persoana de contact: Simona Roxana Crimu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Parcului, nr. 65, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 012329, telefon: +40 213185120, fax: +40 213185109, persoana de contact: Simona Roxana Crimu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Tipografie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Carton de legatorie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie furnizarea cartonului de legatorie utilizat la confectionarea scoartelor (copertilor tari) pe masina automata de confectionat scoarte Horauf BDM 20.Cantitatea minima pe si cantitatea maxima pe tipodimensiuni, pe durata intregului acord-cadru: 1 - carton legatorie 70x100 cm/2, 0 mm, min 1.000 coli - max 95.000 coli, valoare estimata min 660 EURO, echivalent a 2.895, 42 lei - max 62.700 EURO, echivalent a 275.064, 90 lei;pre? unitar maxim admis 0, 66 EURO/coala, echivalentul a 2, 8955 lei/coala;2 - carton legatorie 70x100 cm/2, 5 mm, min 1.000 coli ? max 45.000 coli, valoare estimata min 830 EURO, echivalent a 3.641, 21 lei ? max37.350 EURO, echivalent a 163.854, 45 lei;pre? unitar maxim admis 0, 83 EURO/coala, echivalentul a 3, 6413 lei/coala;3 - carton legatorie 70x100 cm/3, 0 mm, min 1.000 coli ? max 25.200 coli, valoare estimata min 990 EURO, echivalent a4.343, 13 lei - max 24.948EURO, echivalent a 109.446, 88 lei;pre? unitar maxim admis 0, 99 EURO/coala, echivalentul a 4, 3432 lei/coala.Cantitatea minima totala si cantitatea maxima totala, pe durata intregului acord-cadru: - cantitate minima: 1.000 coli- cantitate maxima: 165.200 coliValoarea totala estimata a acordului-cadru: - valoare minima: 24948 EUR, echivalent 109.446, 88 lei la cursul BNR din data de 13.02.2013(1 EUR = 4, 3870 lei)- valoare maxima: 124.998 EUR, echivalent 548.366, 23 lei la cursul BNR din data de 13.02.2013(1 EUR = 4, 3870 lei)Preturile ofertate se mentin ferm pe toata perioada de valabilitate a ofertelor si a derularii acordului-cadru.
II.1.6) CPV: 30197610-5 - Hartie si carton asamblate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 124, 998 EUR
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui de catre operatorul economic ofertant prin virament bancar (ordin de plata) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul ?i pentru perioada prevazuta in documenta?ia de atribuire.Garantia de participare se va constitui in LEI (in cazul ofertantilor persoane juridice romane) sau in EUR (in cazul ofertantilor persoane juridice straine) si va fi in cuantum de 2 % din valoarea estimata a acordului cadru, fara TVA (deci garantia de participare va avea valoarea de 2.499, 96 EUR sau echivalentul in lei la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile .Garantia de participare va fi valabila cel putin 180 de zile de la data termenului limita de primire a ofertelor.In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara, se va utiliza modelul din Formularul nr. 11.In cazul in care garantia de participare se va constitui prin virament bancar (ordin de plata), ofertantul are obligatia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor, prin prezentarea in original a ordinului de plata vizat de banca. Plata se va efectua in contul RA Monitorul Oficial, IBAN RO55RNCB0082006711100001 deschis la Banca Comerciala Romana, Sucursala Unirea.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in LEI (in cazul in care ofertantul este persoana juridica romana) sau in EURO (in cazul in care ofertantul este persoana juridica straina), in termen de maxim 15 zile de la semnarea acordului cadru si va fi in cuantum de 5 % din valoarea fara TVA al contractului subsecvent. Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin scrisoare de garantie bancara aceasta se va intocmi conform Formularului 19.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completata in conformitate cu Formularul 12C din Sectiunea Formulare.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va completa si depune in original Formularul 12C din Sectiunea FormulareCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in art. 691 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 4 din Sectiunea Formulare.Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Director general Adriana Costescu- Director Directia tehnica Gheorghe Toma- Director economic Violeta Basulescu- Inginer sef productie Gabriela Anca Marin- Consilier Juridic Mihaela Sterie- ?ef birou Achizi?ii Bogdan Du?a- ?ef Serviciu Achizi?ii Bogdan IstudorExpert Achizi?ii Simona CrimuModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va completa si depune in original Formularul 4 din Sectiunea FormulareCerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul certifica faptul ca participarea la aceasta procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurentaModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va completa si depune in original Formularul 1A din Sectiunea FormulareCerinta nr. 4Declaratie privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va completa si depune in original Formularul 12A din Sectiunea FormulareCerinta nr. 5Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va completa si depune in original Formularul 12B din Sectiunea FormulareCerinta nr. 6Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ - teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite restante la bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumentele se vor depune in original, copie legalizata, copie ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantuluiSauCertificate emise de autoritatile competente privind plata impozitelor si taxelor locale catre statul de rezidenta (pentru persoane juridice/fizice straine), prin care se atesta faptul ca ofertantul nu are debite restante, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumentele se vor depune in original, copie legalizata, copie ?conform cu originalul?semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.Cerinta nr. 7Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite restante la bugetul general consolidat, scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Documentele se vor depune in original, copie legalizata, copie ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantuluiSaucertificate emise de autoritatile competente privind plata impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat al statului de rezidenta (pentru persoane juridice/fizice straine), prin care se atesta faptul ca ofertantul nu are debite restante, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Documentele se vor depune in original, copie legalizata, copie ?conform cu originalul?semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana. Cerinta nr. 1Pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, pentru care informa?iile din cadrul acestuia sa fie in concordan?a cu realitatea la data limita de depunere a ofertelor ?i din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Documentele se vor depune in original, copie legalizata, copie ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului In etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau in copie legalizata.Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului proceduriiModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Documentele se vor depune in original, copie legalizata, copie ?conform cu originalul?semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului.Curs EUR-mediu anualAnul 2012 ? 4, 4560 lei/EURAnul 2011 ? 4, 2379 lei/EURAnul 2010 ? 4, 2099 lei/EURSursa: www.bnr.ro/Cursul-de-schimb-3544.aspxNota: In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, cifra de afaceri se va prezenta si se va calcula corespunzator perioadei efective de activitate.Modalitatea de indeplinire: Se va completa si depune, in original, Formularul B1 din Sectiunea Formulare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor livrari de bunuri similare efectuate in ultimii 3 ani, continand denumirea bunurilor livrate, codul CPV, beneficiari (indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati), pretul contractului, perioada de derulare a contractului.Prin ?bunuri similare? se intelege carton de legatorie.Modalitatea de indeplinireSe va completa si depune, in original, Formularul 12D din Sectiunea Formulare, inclusiv anexa sa., Cerinta nr. 2Mostre de carton de legatorieModalitatea de indeplinire: In vederea testarii cartonului ofertat in conditii de productie pe masina automata de confectionat scoarte Horauf BDM 20, operatorii economici vor depune odata cu oferta (deci pana la data si ora limita pentru depunerea ofertei) mostre gratuite din cartonul ofertat, dupa cum urmeaza (cantitatile sunt obligatorii): - carton legatorie 70x100 cm/2, 0 mm 10 coli dimensiune 70x100 cm;
- carton legatorie 70x100 cm/2, 5 mm 10 coli dimensiune 70x100 cm;
- carton legatorie 70x100 cm/3, 0 mm 10 coli dimensiune 70x100 cm.Mostrele se vor prezenta pana la data depunerii ofertelor si nu mai tarziu de aceasta. Data limita de prezentare a Mostrelor va fi data limita de depunere a ofertelor. Oferta operatorului economic care nu va prezenta mostrele pana la data si ora specificate in documentatia de atribuire (data si ora limita de depunere a ofertelor) va fi considerata neconforma.Testarea se va efectua in perioada de valabilitate o ofertelor si va fi finalizata prin intocmirea fisei tehnice de testare si a procesului verbal de testare, de catre comisia de testare. Fiecare ofertant poate fi reprezentat oficial la sedinta de testare de una sau mai multe persoane care vor prezenta imputernicire insotita de copia dupa buletinul de identitate, cartea de identitate sau dupa pasaport.Vor fi declarate conforme ofertele care indeplinesc cerintele documentatiei de atribuire si ale caror mostre au obtinut calificativul admis in cadrul testarii.Ofertantii care au indeplinit criteriile de eligibilitate (calificare) si ale caror oferte au fost declarate conforme se vor califica pentru etapa finala de licitatie electronica.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.04.2013 08:50