Achizitie publica - Cartus 5,56x45 mm glont miez otel
Detaliu pentru invitatia numarul 353651
Tip legislatie: OUG nr.114/2011 (Achizitii in domeniul apararii si securitatii)
Numar invitatie: 353651/12.09.2013
Denumire contract: Cartus 5, 56x45 mm glont miez otel
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Apararii - Unitatea Militara 02550 BucurestiCod fiscal: 4283716, Adresa: str.Drumul Taberei nr.9-11, sector 6, Bucuresti, Telefon: +40 213136220, Fax: +40 213149333
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Drumul Taberei nr.9-11, sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 77302, telefon: +40 213136220/2288, fax: +40 213149333, persoana de contact: Col. Ionita Dorel; Lt.col. Nicoara Daniel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: U.M. 02635 Bucuresti din str.Drumul Taberei nr.9-11, sector 6, Bucuresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Cartus 5, 56x45 mm glont miez otel
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Cartus 5, 56x45 mm glont miez otel?. In cadrul ofertei operatorii economici vor prezenta o certificare sau documente care sa dovedeasca autoritatii contractante ca acestia vor fi capabili sa isi indeplineasca obligatiile legate de exportul, de transferul si de tranzitul produselor care fac obiectul contractului de achizitie publica, inclusiv orice document justificativ primit din partea statelor membre implicat(e).
II.1.6) CPV: 35331500-8 - Cartuse (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 76, 780 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In baza prevederilor art. 7 alin. (2) din O.u.G. nr. 114 din 21.12.2011, cu modificarile ulterioare, autoritatea contractanta nu solicita ofertantilor sa constituie garantie de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea fara TVA a contractului sau 5% din valoarea fara T.V.A. a contractului, in cazul ofertantilor din categoria I.M.M.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante, in termen de maxim 15 zile de la data semnarii contractului de ambele parti, conform model (Formular nr. 12) sau prin OP (virament bancar), in contul autoritatii contractante. Instrumentul de garantare de buna executie se va prezenta autoritatii contractante in original.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile art. 155 din O.u.G nr. 114/2011, formular 3, care va fi prezentat si de tertul sustinator (financiar sau tehnic/profesional), daca este cazul, iar in cazul unei asocieri de catre toti membrii asocierii;2. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile art.156 din O.u.G nr. 114/2011, formular 4. In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 156 vor fi demonstrate pentru fiecare asociat;3. Prezentarea Certificatului de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa rezulte situatia obligatiilor de plata exigibile cu termenullegal al scadentei de plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele;4. Prezentarea Certificatului de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale (datorii la bugetele locale), din care sa rezulte situatia obligatiilor de plata exigibile cu termenullegal al scadentei de plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competentene ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente). In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute la pct. 3 si 4, autoritatea contractanta accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.5.Prezentarea Declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 150 din O.U.G nr. 114/2011- Formular nr. 5, care va fi prezentata si de tertul sustinator (financiar si tehnic/profesional) si de subcontractanti, daca este cazul, iar in cazul unei asocieri de catre toti membrii asocierii;
- Personalul de conducere cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste prezenta procedura: Catalin Moraru; Marcel Arseanu;Marian Oprisi;6. Prezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 (Formular nr. 6).Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? semnat si stampilat, cu exceptia celor intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura care se vor prezenta doar in original/copie legalizata.Documentele depuse de ofertantii straini se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana efectuata de catre un traducator autorizat, in conformitate cu prevederile Legii nr. 178/1997.Sanctiunea neindeplinirii criteriului: Vor fi exclusi din cadrul procedurii operatorii economici care se incadreaza in oricare din situatiile stipulate la art. 150, art. 155 si/ sau art. 156 din O.u.G. nr. 114/2011. Neprezentarea tuturor documentelor sus mentionate conduce la respingerea ofertei ca inacceptabila. Cerinta de calificare: Ofertantii vor face dovada ca sunt inregistrati si ca au ca au in obiectul de activitate producerea/comercializarea produselor de natura celor care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire. Documente solicitate: a) persoane juridice romane: - certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte informatii care sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila ofertantului;b) persoane juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, cu respectarea prevederilor Legii nr. 571/2003 (pentru impunerea unor venituri realizate din Romania de persoane fizice si juridice nerezidente). Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana efectuata de catre un traducator autorizat, in conformitate cu prevederile Legii nr. 178/1997.In cazul unei asocieri, documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale vor fi prezentate de catre fiecare asociat.Nota: In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat Certificatul constatator emis de O.R.C. in copie, autoritatea contractanta va solicita, in etapa de evaluare a ofertelor, inainte de comunicarea rezultatului procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original /copie legalizata.Sanctiunea neindeplinirii criteriului: Ofertele depuse de operatorii economici care nu sunt inregistrati si care nu au in obiectul de activitate producerea/comercializarea produselor de natura celor care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire si/sau care nu sunt insotite de documentele sus mentionate vor fi respinse ca inacceptabile.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Experienta similara: Ofertantul trebuie sa fi efectuat, in ultimii 5 ani, livrari de produse similare celui care face obiectul procedurii de atribuire si care cumulat sa fie in cantitate cel putin egala cu cantitatea de produse ce vor fi furnizate in baza contractului care urmeaza a fi atribuit (69.800 buc.). Se va prezenta Declaratia privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 5 ani - Formular nr. 7 iar pentru confirmarea livrarilor se vor anexa la aceasta copii dupa certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clienti beneficiari.Documentele de confirmare se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? semnat si stampilat.Nota: Cei cinci ani se calculeaza anterior datei limita de depunere a ofertei si pana la aceasta.Sanctiunea neindeplinirii criteriului: ofertele depuse de operatorii economici care nu indeplinesc cerinta minima de calificare referitoare la experienta similara si/sau care nu sunt insotite de documentele susmentionate vor fi respinse ca inacceptabile. Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii, in conformitate cu standardul ISO-9001:2008 sau echivalent.Sanctiunea neindeplinirii criteriului: ofertele depuse de operatorii economici care care nu fac dovada indeplinirii cerintei minime de calificare referitoare la asigurarea calitatii vor fi respinse ca inacceptabile.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.10.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.09.2013 10:10