Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Cartus 5,56x45 mm glont miez otel (lot 1) , Cartus 7,65 mm cu glont obisnuit (lot 2) , Cartus 9x19 mm cu glont obisnuit (lot 3)


Detaliu pentru invitatia numarul 351641
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.114/2011 (Achizitii in domeniul apararii si securitatii)
Autoritate contractanta: Ministerul Apararii - Unitatea Militara 02550 Bucuresti
Numar invitatie: 351641/01.08.2013
Denumire contract: Cartus 5, 56x45 mm glont miez otel (lot 1) , Cartus 7, 65 mm cu glont obisnuit (lot 2) , Cartus 9x19 mm cu glont obisnuit (lot 3)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Apararii - Unitatea Militara 02550 BucurestiCod fiscal: 4283716, Adresa: str.Drumul Taberei nr.9-11, sector 6, Bucuresti, Telefon: +40 213136220, Fax: +40 213149333
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Drumul Taberei nr.9-11, sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 061353, telefon: +40 213136220/ 2288/ 2233, fax: +40 213149333, persoana de contact: Lt.col. Nicoara Daniel; F.p.ing. Stroe Aurelia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul U.M. 02635 Bucuresti din str.Drumul Taberei nr.9-11, sector 6
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Cartus 5, 56x45 mm glont miez otel (lot 1) , Cartus 7, 65 mm cu glont obisnuit (lot 2) , Cartus 9x19 mm cu glont obisnuit (lot 3)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Cartus 5, 56x45 mm glont miez otel (lot 1)Cartus 7, 65 mm cu glont obisnuit (lot 2)Cartus 9x19 mm cu glont obisnuit (lot 3)
II.1.6) CPV: 35331500-8 - Cartuse (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 332, 140 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare, pentru fiecare lot in parte, in lei, este: ?Cartus 5, 56x45 mm glont miez otel? (lot 1) ? 770, 00 lei ?Cartus 7, 65 mm cu glont obisnuit? (lot 2) ? 2.400, 00 lei ?Cartus 9x19 mm cu glont obisnuit? (lot 3) ? 150, 00 lei Garantia de participare poate fi constituita pentru fiecare lot ofertat in parte, sau cumulat pentru loturile ofertate. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: minim 125 zile de la data limita pentru depunerea ofertelor, cu posibilitatea de prelungire la cererea autoritatii contractante. Mod de constituire si exprimare a garantiei pentru participare: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de societate de asigurari; acesta se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire si va avea obligatoriu forma si continutul din Documentatia de atribuire (Formular nr. 4). - virament bancar (ordin de plata), cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data si ora limita stabilita pentru deschiderea ofertelor, in contul autoritatii contractante U.M.02550 Bucuresti cod IBAN RO62TREZ7005005XXX000212 deschis la Activitatea de Trezorerie si Contabilitate Publica a Municipiului Bucuresti. Garantia trebuie sa fie irevocabila. In orice situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor, in original, in plic separat de oferta, atasat la coletul care contine documentele ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea fara TVA a contractului sau 5% din valoarea fara T.V.A. a contractului, in cazul ofertantilor din categoria I.M.M. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante, in termen de maxim 7 zile de la data semnarii contractului de ambele parti, conform model (Formular nr. 15) sau prin depunerea la caseria autoritatii contractante a sumelor in numerar. Instrumentul de garantare de buna executie se va prezenta autoritatii contractante in original.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile art. 155 din O.u.G nr. 114/2011, formular 5, care va fi prezentat si de tertul sustinator (financiar sau tehnic/profesional), daca este cazul, iar in cazul unei asocieri de catre toti membrii asocierii;2. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile art. 156 din O.u.G nr. 114/2011, formular 6. In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 156 vor fi demonstrate pentru fiecare asociat;3. Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul unei asocieri, documentul va fi prezentat de catre toti membrii asocierii in termenul de valabilitate;4. Certificat eliberat de Autoritatile Publice Locale, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul unei asocieri, documentul va fi prezentat de catre toti membrii asocierii in termenul de valabilitate;Pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 155 si 156 se accepta orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la pct. a) sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 155 si 156, se va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Pentru demonstrarea indeplinirii obligatiilor prevazute la art. 156 lit c) din O.u.G nr. 114/2011 cu modificarile ulterioare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial o declaratie semnata de reprezentantul sau legal, prin care sa confirme ca nu se afla in situatia respectiva; ofertantul are insa obligatia de a prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in masura in care astfel de documente sunt emise in tara de origine sau in tara in care este stabilit, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens.Documentele de calificare vor fi redactate in limba romana sau limba oficiala a statului in care ofertantul este rezident, cu conditia ca aceasta sa fie insotita de o traducere autorizata in limba romana efectuata de catre un traducator autorizat, in conformitate cu prevederile Legii nr. 178/1997, cu modificarile si completarile ulterioare. Prezentarea oricarui document netradus autorizat in limba romana se considera ?document lipsa?.Ofertantii vor prezenta in mod obigatoriu Declaratia privind conflictul de interese pentru Ofertanti/Ofertanti asociati/Subcontractanti conform art. 150, din O.u.G. 114/2011 (Formular nr. 7 ? original).Pentru respectarea prevederilor Ordinului Nr. 314 din 12 octombrie 2010 al Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, fiecare ofertant va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Declaratia "Certificat de participare la procedura cu oferta independenta" se va intocmi conform Formularului nr. 8).Se va permite prezentarea documentelor in original, copie legalizata sau in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?.Sanctiunea neindeplinirii criteriului: Vor fi exclusi din cadrul procedurii operatorii economici care se incadreaza in oricare din situatiile stipulate la 150, 155 si/ sau art. 156 din O.u.G. nr. 114/2011. Neprezentarea tuturor documentelor sus mentionate conduce la respingerea ofertei ca inacceptabila.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare membru al grupului. Cerinta de calificare: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat si sa aiba in obiectul de activitate producerea/comercializarea produselor de natura celor care fac obiectul procedurii de atribuire. Documente solicitate: a) persoane juridice romane: - certificat constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, cu cel mult 45 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, detaliat din care sa rezulte sediul societatii, actionarii/asociatii, administratori, reprezentanti imputerniciti, capitalul social, obiectul de activitate(CAEN), sedii secundare si filiale, mentiuni referitoare la faliment, condamnari etc.b) persoane juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, cu respectarea prevederilor Legii nr. 571/2003 (pentru impunerea unor venituri realizate din Romania de persoane fizice si juridice nerezidente).Se va permite prezentarea documentelor in original, copie legalizata sau in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?.Sanctiunea neindeplinirii criteriului: Oferta va fi declarata inacceptabila daca ofertantul nu face dovada ca este inregistrat si ca are in obiectul de activitate producerea/comercializarea produselor de natura celor care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa prezinte date financiare, (cifra de afaceri globala ) in baza bilanturilor contabile si a rapoartelor financiare pe anii 2011 si 2012. Cerinta minima de calificare: Ofertantii trebuie sa prezinte documente din care sa rezulte ca au realizat o cifra de afaceri medie pe ultimii doi ani (2011 si 2012) de minim 153.000 lei pentru ofertarea lotului nr. 1, minim 470.000 lei pentru ofertarea lotului nr. 2 sau minim 30.000 lei pentru ofertarea lotului nr. 3.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii trebuie sa fi indeplinit contract/contracte al caror obiect sa fi fost furnizarea de produse similare. Documente solicitate: a) Declaratie/declaratii privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 5 ani (experienta similara) (Formular nr. 11) b) Autorizare pentru livrarea produselor (Formular nr. 10) Nota: Autorizarea pentru livrarea produselor se prezinta numai daca ofertantul nu este producator. Ofertantii trebuie sa fi efectuat, in ultimii 5 ani, livrari de produse similare celui care face obiectul procedurii de atribuire si care cumulat sa fie in cantitati cel putin egale cu cantitatile de produse ce vor fi furnizate in baza contractului care urmeaza a fi atribuit. Nota: Prin produse similare, autoritatea contractanta intelege numai produse livrate in baza unor contracte ce au avut ca obiect producerea/comercializarea de munitii care se incadreaza la codul CPV 35331500-8 Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii, in conformitate cu standardul ISO-9001:2008 sau echivalent. Sanctiunea neindeplinirii criteriului: Vor fi exclusi din cadrul procedurii ofertantii care nu fac dovada implementarii si mentinerii sistemului calitatii, in conformitate cu standardele mentionate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.12.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.07.2013 10:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer