Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?CARTUSE DE CERNEALA SI CARTUSE DE TONER PENTRU IMPRIMANTE SI FAXURI, UNITATEA ADMINISTRATIV TERITORIALA ? MUNICIPIUL TULCEA?


Detaliu pentru invitatia numarul 345240
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Tulcea
Numar invitatie: 345240/13.04.2013
Denumire contract: ?CARTUSE DE CERNEALA SI CARTUSE DE TONER PENTRU IMPRIMANTE SI FAXURI, UNITATEA ADMINISTRATIV TERITORIALA ? MUNICIPIUL TULCEA?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul TulceaCod fiscal: 4321429, Adresa: Strada Pacii, nr.20, Tulcea, Telefon: +40 0240511440/105, Fax: +40 0240517736
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Pacii, nr.20, Tulcea, Romania, cod postal: 820033, telefon: +40 0240511440/105, fax: +40 0240517736, persoana de contact: Mariana Tunsu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: U.A.T.- MUNICIPIUL TULCEA, Strada Pacii, nr.20, etaj I, camera 101
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?CARTUSE DE CERNEALA SI CARTUSE DE TONER PENTRU IMPRIMANTE SI FAXURI, UNITATEA ADMINISTRATIV TERITORIALA ? MUNICIPIUL TULCEA?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: - In vederea desfasurarii in bune conditii a activitatilor specifice ale personalului, UNITATEA ADMINISTRATIV TERITORIALA-MUNICIPIUL TULCEA intentioneaza sa achizitioneze cartuse de cerneala si cartuse de toner pentru imprimante si faxuri.
II.1.6) CPV: 30192113-6 - Cartuse de cerneala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 180, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar.de part.: ¬¬¬¬¬3.600 lei (pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in IMM).Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 zile de la data limita de depunere a ofertelor).Moduri de constituire a garantiei pentru participare la licitatie: Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie/instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari (Formular nr. 11, Sectiunea Formulare); Scrisoarea de garantie bancara va fi eliberata de o banca si se va depune in original; sau cu OP (vizat de banca) in cont deschis la Trezoreria Municipiului Tulcea nr. RO56TREZ6415006XXX000145; Lichiditati depuse la serviciul Taxe si Impozite Municipiul Tulcea.Garantia de participare la licitatie poate fi retinuta conform art.87 alin.1 din HG925/2006:1.ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia. 2.Oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei.3.Oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contract de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.In cazul in care pe parcursul procedurii ofertantul a depus o contestatie la CNSC si aceasta i-a fost respinsa, din garantia de participare se va retine, conf.art. 278¹, alin(1) din OUG 34/2006 suma de: 1.800 lei.Daca scrisoarea de garantie Bancara/Instrumentul de garantare nu contine inclusiv mentiunea de la punctul d, conform formularului atasat, oferta va fi respinsa in temeiul art 33(3) lit. b din HG 925/2006.Echivalentul leu/alta valuta se va face la cursul stabilit de BNR la data publicarii in SEAP a invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului de furnizare, fara TVA.Modul de constituire va fi specificat de catre ofertant in oferta sa, alegandu-se din urmatoarele forme: Scrisoare de garantie bancara, Instrument de garantare emis de o societate de asigurari sau retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale si finale, caz in care ofertantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil la Trezoreria Statului conform art. 90 alin (3) din HG 925/2006, actualizata. In conformitate cu Legea nr.346/2004, modificata si completata prin OG 27/2006 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, IMM?urile beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriul legat de garantia de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea (privind neincadrarea in prev.art.180 din OUG34/2006>Se va prezenta Formularul 12A anexat;Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prev.art.181, lit-a, c si d din OUG34/2006>Se va prezenta Formularul 12B anexat.In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare partener trebuie sa prezinte aceste formulare. In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere cf.art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte Formularul 12 A si Formularul 12B;Cerinta nr.3Declaratia privind calitatea de participant la procedura>Se va completa Formularul12C anexat;Cerinta nr.4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta>Se va completa Formularul1 anexat;Cerintanr.5Decl.privindneincadrareala prev.art. 69^1 din OUG 34/2006 aprobata, cu modif.si compl.ult.>5. Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 din OUG 34/2006 aprobata, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formularul nr.2.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte Formularul nr.2; va fi prezentat si de subcontractanti (daca este cazul).Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: HOGEA CONSTANTIN - Primarul Municipiului TulceaSACU STERE- Viceprimarul Municipiului TulceaIORDACHE MARCEL- Viceprimarul Municipiului TulceaBLEJAN GEORGE- - Administrator Public Municipiul TulceaMIHALCA BOGDAN ? Arhitect SefMUHULET ALINA -Director executiv, Directia economicaMOISE MARIOARA- Sef serviciu Buget ContabilitateIACOB MARIA- Sef Serviciu Dezvoltare Investitii;CHESCA RODICA- Consilier 1 - Serviciul Dezvoltare InvestitiiIOSEFIDES ILIE- Consilier 1 - Serviciul Dezvoltare InvestitiiBULIGA ELISAVETA ? Referent de specialitate IA- Serviciul Managementul Proiectelor cu Finantare ExternaGAFAR SABRI- Consilier 1grad superior - Serviciul Dezvoltare InvestitiiTUNSU MARIANA- Sef Birou Marketing, Achizitii, LicitatiiBARBU OANA- Insp. clasa I, grad principal- Birou Marketing, Achizitii, LicitatiiPARASCHIV LUMINITA?Insp.de specialitate debutant Serviciul Managementul Proiectelor cu Finantare ExternaCIOBANU ANAMARIA- Consilier juridic I, grad principal Birou Contencios AdministrativHRISTU STANCA - Consilier juridic I, grad superior Birou Contencios AdministrativVISOIU DANIELA - Consilier juridic I, grad principal Birou Contencios AdministrativPOPESCU NARCIS OVIDIU? Sef Serviciu Gospodarie ComunalaBANESCU CRISTINA ? Insp. de specialitate II, Serviciu Gospodarie ComunalaVERBAN ELENA CARMEN ? Insp. I, grad superior, Serviciu Gospodarie ComunalaCONDRAT MARIA? Referent IA , Serviciul Gospodarie ComunalaSECHILA CRISTIAN OVIDIU- Insp. I, grad principal, Serviciul Gospodarie ComunalaVILCU EDMOND ANDREI- Insp. I, grad superior, Serviciu Gospodarie ComunalaSEVASTIAN ANDREEA?Insp. de specialitate, Serviciul Managementul Proiectelor cu Finantare ExternaConsilieri Locali: MIHAIL ANATOLITIU GABRIEL DORINSACU STEREIORDACHE MARCELGAFAR CANTIMIRLUCA ANDALUZIADRANICEANU DANIELIORDACHE MARCELANTON VALERIUVALCU DUMITRUPERICLEANU-GRIGORE CIPRIANBADESCU MARIAN CLAUDIUCONSTANTIN DUMITRUCHISTRUGA CORNELIU PETRENEDELCU IONRADU VALENTINAVIZAUER LAVINIASILIVESTRU ANA ELENAPAVEL VIORICAAMPLEEV ANDRIANFRANDES CLAUDIA ALINAMAZUREAC IONELA? In cazul unei asoc., fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste formulare.De asemenea, in cazul in care exista subcontractanti, fiecare subcontractant sau tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romaneCertif.constatator emis de ORC in original sau copie lizibila cf.cu orig.cu semnatura si stampila ofertantului.>a) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 privind Registrul Comertului, republicat si actualizata, din care sa rezulte informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor: ? structura actionariatului, ? obiectul de activitate al ofertantului, ? ca la datele firmei nu figureaza mentiuni referitoare la faliment.Forma de prezentare: original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea documentului in original/copie legalizata?in cazul in care acesta a prezentat documentul in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul??inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in vederea verificarii conformitatii acestuia cu cel prezentat in oferta. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Cerinta nr. 2Pentru pers.juridice/fizice straine>Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere autorizata).Toate certificatele/ documentele mentionate in cadrul sectiunii III.2.1.b) trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare. A nu se folosi prescurtari. Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Ofertantul va completa si prezenta Fisa de informatii generale, din care sa reiasa cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani pentru care exista exercitiul financiar contabil incheiat si care trebuie sa fie de cel putin 180.000 lei.In cazul ofertantilor nerezidenti valorile vor fi exprimate in lei, la cursul mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.(Autoritatea contractanta va lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Cerinta minima de calificare : Ofertantul va prezenta o declaratie privind lista principalelor livrari de produse, efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Din lista sa rezulte ca ofertantul a livrat prin cel putin un contract sau maxim 3 contracte produse similare cu o valoarea cumulata de cel putin 180.000 lei.Pentru sustinerea experientei similare se vor prezenta certificate/documente constatatoare/recomandare/proces-verbal de receptie prin care sa se confirme livrarea de produsesimilare.Pentru conversia leu/valuta se va lua in considerare cursul mediul anual comunicat de Banca Nationala a Romaniei/Banca Centrala Europeana pentru fiecare an in parte., Cerinta nr.2Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii., Cerinta nr.3Informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Ofertantul va face dovada ca dispune de personal ce poate asigura controlul calitatii Cerinta nr.1Certificarea sistemului propriu (al fertantului) de management al calitatii conform ISO 9001/2008 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.04.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.04.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.04.2013 15:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer