Achizitie publica - Cartuse de cerneala si cartuse de toner pentru imprimante si faxuri
Detaliu pentru invitatia numarul 324503
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324503/19.04.2012
Denumire contract: Cartuse de cerneala si cartuse de toner pentru imprimante si faxuri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania de Apa Somes S.A.Cod fiscal: R 201217, Adresa: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Cluj-Napoca, Telefon: +40 264430050, Fax: +40 264430886
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400604, telefon: +40 264430050, fax: +40 264430886, persoana de contact: Serviciul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul S.C. Compania de Apa Somes S.A., B-dul 21 Decembrie 1989, nr. 79, Cluj-Napoca. etaj 1, camera 3.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Cartuse de cerneala si cartuse de toner pentru imprimante si faxuri
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Consumabilele(cartuse de cerneala si cartuse de tonere) ce urmeaza sa fie achizitionatese vor utiliza pentru desfasurarea activitatilor Companiei.
II.1.6) CPV: 30192113-6 - Cartuse de cerneala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 165, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 3.300 lei.Valabilitatea garantiei de participare va fi de 60 de zile incepand cu termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: -depunere directa la casieria S.C. CAS S.A.;
- virament bancar, ordin de plata, semnat/a de banca in favoarea S.C. COMPANIA DE APA SOMES S.A. in contul IBAN RO28RNCB0106000767440001 deschis la BCR Cluj-Napoca.-instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in conformitate cu Formularul nr. 13. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de participare cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii(IMM)-(Formular nr.14).In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge o eventuala contestatie ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a acordului-cadru de 165.000 lei, suma calculata de 1.650 lei, conform art. 278^1 alin (1), lit. (a) din OUG nr. 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Mostre pentru fiecare produs din caietul de sarcini., Ofertantul va face dovada ca in ultimii trei ani a livrat produse similare, respectiv cartuse de cerneala si/sau tonere in valoare de 12.000 lei.Daca un grup de operatori depun oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., In cazul in care ofertantul sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnice si profesionale a unei terte persoane atunci atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Documente/certificate emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va fi indeplinita de fiecare asociat in parte.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.04.2012 10:31