Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Cartuse de cerneala, tonere


Detaliu pentru invitatia numarul 323430
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor
Numar invitatie: 323430/04.04.2012
Denumire contract: Cartuse de cerneala, tonere
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAutoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta AlimentelorCod fiscal: 16277408, Adresa: Piata Presei Libere, Nr.1, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 374150200, Fax: +40 374150205
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Domeniul Sanitar-Veterinar si pentru Siguranta Alimentelor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Cartuse de cerneala, tonere
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare cartuse de cerneala, tonere pentru imprimante, faxuri si copiator aflate in dotarea Autoritatii Nationale Sanitare Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor si a Posturilor de Inspectie la Frontiera: PIF Albita, PIF Constanta Nord, PIF Constanta SUD, PIF Halmeu, PIF Moravita, PIF Otopeni, PIF Sculeni, PIF Siret, PIF Galati.
II.1.6) CPV: 30192113-6 - Cartuse de cerneala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 369, 750 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 7.395 lei.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau se depune la casieria unitatii.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.In conditiile respingerii unei contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarea suma, conform art. 278^1 alin.1, lit. a) din OUG 34/2006, respectiv 3.697, 50 lei.Contul pentru garantia de participare: RO13TREZ7005005XXX000221 - Trezoreria Municipiului Bucuresti.In cazul IMM-uri valoarea garantiei de participare este de 50% .Se va prezenta impreuna cu dovada constituirii garantiei de participare si declaratia pe propria raspundere, conform formularului 11 din Sectiunea Formulare.Garantia de participare se va depune in conformitate cu art. 18 din H.G. 1660/2006 si art.85 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare se restituie de autoritatea contractanta, conform art.88 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in conformitate cu Formularul 1 din Sectiunea Formulare;2.Declaratie privind indeplinirea obligatiilor de la art. 181 din OUG 34/2006 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul 2 din Sectiunea Formulare.3.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: a)Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.b)Cerificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Ambele certificate in original, copie legalizata sau copie marcata conform cu originalul (semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului).4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Completare model de Formular 3 din Sectiunea Formulare;5.Declaratie de participare cu oferta independenta - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/ 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, completare model Formular 4 din Sectiunea Formulare;6.Declaratie pe propria raspundere privind respectarea prevederilor art. 69^1 din OUG 34/2006 - Persoanele care detin functii de decizie sunt: Domnul dr. Radu Roatis Chetan ? presedinte al Autoritatii Nationale Sanitare Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor;Domnul Laszlo Nagy Csutak - vicepresedinte al Autoritatii Nationale Sanitare Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor;Domnul Corneliu Ceica ? vicepresedinte al Autoritatii Nationale Sanitare Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor;
- Domnul dr. Daniel Cosmin Vaduva ? director general al Directiei generale de inspectii, controlul si coordonarea posturilor de inspectie la frontiera;Doamna Dr. Iulia Cohen ? director general al Directiei generale sanitare veterinare si pentru siguranta lantului alimentar;Doamnul Dr. Niculae Lazar ? director al Directiei de sanatate, bunastare si nutritieanimala, monitoriyare boli si supraveghere sanitara veterinara;Domnul Dr. Liviu Rusu ? director al Directiei de trasabilitate si siguranta alimentelor de origine nonanimala, sistemul rapid de alerta;Domnul Porf. Univ. Dr. Constantin Savu ?director al Directiei de trasabilitate si siguranta alimentelor de origine animala;Doamna dr. Mariana Terbea ? director al Directiei control si coordonare PIF, import, export, tranzit si comert;Domnul Dr. Mihai Terecoasa ? director al Directiei de inspectie sanitara veterinara si pentru siguranta alimentelor;
- Domnul Dr. Alexandru Mihai ? director al Directiei coordonare tehnica a institutelor de referinta LSVSA, reglementare si controlul activitatii farmaceutice veterinare;Doamna Ing. Monica Neagu - director al Directiei audit tehnic si control;Doamna Cornelia Biltiu Dancus ? director al Directiei buget, finante, investitii, achizitii, patrimoniu si administrativ;Domnul Ion Tudor Coman ? director al Directiei juridica, litgii si resurse umane;Domnul Mihail Paun ? sef Serviciul juridic, legislatie si relatia cu Parlamentul;Doamna Dr. Florica Durlea - sef Serviciul analiza, identificare si evaluarea riscului;Domnul Conf.univ. Dr. Alexandru Popescu ? Sef Serviciul relatii internationale si programe comunitare;Doamna dr. Alina Monea ? Sef Biroul comunicare si relatii cu Mass Media.- Completare model de Formular 5 din Sectiunea Formulare. - Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului din care sa rezulte categoria profesionala ceruta de lege pentru obiectul achizitiei(prezentat in orice forma, respectiv original , copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea in original a documentului de mai sus, in cazul in care acesta a fost prezentat in copie conforma cu originalul.- Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani. Certificat de calitate ISO 9001 sau echivalent, pentru Ofertant.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.04.2012 08:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer