Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Cartuse de Filtrare pentru SMG HORIA


Detaliu pentru invitatia numarul 321745
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Numar invitatie: 321745/14.03.2012
Denumire contract: Cartuse de Filtrare pentru SMG HORIA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA MediasCod fiscal: RO13068733, Adresa: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Telefon: 0269803200, Fax: 0269844832
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 0269803200, fax: +40 0269844832, persoana de contact: Ovidiu Hadambas
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul SNTGN TRANSGAZ SA Medias - Serviciul Licitatii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Cartuse de Filtrare pentru SMG HORIA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Cartuse de Filtrare pentru SMG HORIA
II.1.6) CPV: 42514000-2 - Dispozitive si aparate de filtrare sau de purificare a gazelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 72, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
G.P.2% din valoarea estimata -respectiv in cuantum de 1.440, 00 lei; Valabilitatea garantiei este de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. mod de constituire: art. 86 alin 1 din HG nr. 925/2006 ex : -Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, complectata in conformitate cu Form11, O.P. vizat de banca de banca in contul autoritatii contractante: IBAN RO 09 0231 0195 2531 0001 deschis la BCR Medias, orice alt instrument de garantare prevazut de lege. G.P. la lic. constituita in urma din formele mentionate anterior, se va prezenta (in original)la deschiderea licitatiei. Neprezentarea atrage dupa sine respingerea ofertei.Auto. contr. are dreptul de a retine si de a incasa in nume propriu garantia pentr.participare, ofert. pierzand suma constituita in oricare din urmatoarele: -revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
-fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit;
-fiind declarat castigatorul procedurii, nu constituie garantia de buna executie a contractului;
-ofertantul se incadreaza la prevederile 278^1 din OUG 34/2006, modificata ( 720, 00 lei )
Garantie de buna executie
in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA; -retinere succesive din facturi partiale orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. de asig sau de o societate bancara.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive, in conf. cu HG 1045/19.10.2011, contractantul se obliga de a deschide la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, un cont disponibil distinct la dispozitia autorit. contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind eligibilitatea -Completare Formular 12A2)Declaratie privind situatia personala (neincadrarea in prevederile art.180-181 din Ordonanta)-Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului.Note: -Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti-In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.-In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude operatorii care se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din ordonanta-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34 / 2006 - Ofertantul va completata o declaratie pe proprie raspundere in conformitate cu Formularul nr. 12 B3. Operatorii economici care se afla in una din situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006, modificata vor fi exclusi de la procedura de atribure a contractului.Nota: -Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii, sustinator/sustinatori.-In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Se va completa : Formular 12C5. CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta, Formular 12 D.6 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art 69?1 din OUG nr 34/2006, modificata - Se solicita operatorilor economici sa completeze si sa depuna o declaratie pe proprie raspundere prin care sa mentioneze ca nu se incadreaza in situatiile prevazute de art 69?1 din OUG nr 34/2006, modificata.Formular 12E (persoana cu functie de decizie din cadrul SNTGN Transgaz SA Medias ?FLORIN COSMA Director General;Liviu Pintican Director General Adjunct;Radu Moldovan Director Economic;Olga Idu Director Directia Juridica;Viorel Barbu Director Departament Dezvoltare), Ovidiu Hadambas Serviciul Licitatii, Vasile Medesan Serviciul UPS. a)Persoane juridice/ fizice romane - Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/ Autorizatie de functionare / altele echivalente sau alte doc. echiv. din care sa rezulte obiectul de activ. al operatorului economic. Obiectul contr. trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certf. constatator emis de ONRC.b)Persoane juridice /fizice straine -Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.In cazul ofertei comune: Toti semnatarii acordului de asociere vor depune documentele de mai sus.Ofertantul clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.c)Certificate fiscale din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofetele/candidaturile.(formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a) prezentarea bilant contabil / extras de bilant / raport de audit / raport al cenzorilor, etc.b) Completarea formularului de ? Informatii Generale? cu prezentarea cifrei de afaceri in domeniul deactivitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara , care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a) Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse similare in ultimii 3 ani, con?inand valori, perioada de prestare, beneficiari, indiferent daca ace?tia din urma sunt autorita?i contractante sau clien?i priva?i. Prezentarea cel pu?in a unui document/contract/proces verbal de recep?ie sau a unui numar maxim de documente/contracte/procese verbale de recep?ie care sa confirme furnizarea de produse similare avand valoarea cel pu?in egala cu valoarea estimata a achizi?iei.b)Documente care sa ateste conformitatea produsului.c)Declara?ie privind subcontractantul/subcontractan?ii, par?ile din contract pe care acesta/ace?tia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoa?tere ale acestuia/acestora ?iacordul acestuia/acestora. Doc. de certificare a sistemului calitatii ISO 9001:2008, sau echivalent, domeniul de activitate fiind similar cu obiectul achizitiei
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia este integral atasata invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.03.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.03.2012 08:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer