Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Cartuse de toner


Detaliu pentru invitatia numarul 215305
Autoritate contractanta
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Timis
Cod de identificare fiscala: 17090636
Adresa: P-ta Regina Maria nr.3, Timisoara
Telefon: 0256/490281
Fax: 0256/407066
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Cartuse de toner
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Cartuse de toner
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 17.06.2009 15:58
Data limita de depunere a ofertelor: 29.06.2009 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: sediul D.G.A.S.P.C.TIMIS, str. Piata Regina Maria nr. 3
Data si ora deschiderii ofertelor: 29.06.2009 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul D.G.A.S.P.C.TIMIS, str. Piata Regina Maria nr. 3
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 353, 692 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Documente eligibilitate: Declaratie pe propria raspundere-Formularul 12A.Declaratie priv neîncadrarea în art. 181-Formularul 12B.-Certificat de inregistrare eliberat de ORC, -Certificat fiscal TAXE buget de stat si locale-Certif. constatator, cod CAEN-Bilantul contabil la 31.12.2008-Certificat ISO 9001/2000 si ISO 14001 pentru ofertant.- Autorizare pentru livrare de consumabile - in original;
-Lista principlivrari de produse similareîn ultimii 3ani : minim 2 contracte, minim 130000lei- formular 12D ;dovada, , ca produsele ofertate sunt ?Marca inregistrata?la O.S.I.M.sau alt organism de omologare echivalent .- Certificat I.S.O.9001/2000, sau echivpentru cartusul de toner ofertat ;Formularul 12 G , completat dupa caz.
solicitare scrisa.Intreaga documentatie e alaturata invitatiei de participare din S.E.A.P;
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer