Achizitie publica - cartuse de toner
Detaliu pentru invitatia numarul 328121
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328121/29.05.2012
Denumire contract: cartuse de toner
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului ConstantaCod fiscal: 16762887, Adresa: str. Decebal nr. 22, Jud. Constanta. Mun.Constanta, Constanta, Telefon: 0241480851, Fax: 0241694137
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Decebal nr. 22, Jud. Constanta. Mun.Constanta, Constanta, Romania, cod postal: 900665, telefon: +40 241480851, fax: +40 241694137, persoana de contact: Ciprian Calut
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL DGASPC STR DECEBAL NR 22, CONSTANTA, ETAJ III, SALA DE SEDINTE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: cartuse de toner
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare cartuse de toner. valoarea minima de 88.849, 15 lei reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua oferte) respectiv contravaloarea produselor pana la 31.12.2012, iar valoarea maxima de 137.541, 56 lei reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.Conform art.6 alin.3 din HG nr.925/2006 contractul se poate prelungi pentru primele 4(patru)luni ale anului 2013
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 137, 541.56 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar de part de 1.776, 98 lei.Gar de part se va constitui prin vir bancar in contul nr.RO 81TREZ2315006XXX005424 deschis la Trez Cta ori prin instrument de garantare emis in cond legii de o societate bancara ori o societate de asigurari, in conf cu art. 86 alin.(1)din HG nr.925/2006.Gar trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conf prev art.86 alin(3)din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Per de valab a gar de part: 90 de zile de la data limita a dep ofertei.In conf cu prev art.87 din OUG nr.34/2006: (1)Autcontr are dr de a retine gar de part, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urm sit: isi retrage oferta in per de valab a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castig, nu constit gar de buna executie in per de valab a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contr de achiz publ/acordul-cadruin per de valab a ofertei.Conf art. 278^1 din OUG nr.34/2006 alin.1 lit.a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceastaval, respectiv se varetine? 888, 49 lei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Decl. pv. eligibilitatea, art.180; formular 3-Decl. pv. neincadr in prev. art. 181; formular 4certif. de atestare fiscala pv indepl.oblig.de plata catre bugetul local si bugetul consolidate (dovada achitarii taxelor se va face prin prez form. tip emise de organismele competente pv indepl oblig exigibile de plata, din care sa reiasa ca ofertantul nu are oblig de plata restante la data de 25 ale lunii anterioare lunii in care se deruleaza proced);
-Certif. de particip. la proced. cu oferta independenta; formular 5-decl. pv. neincadrarea in prev. art. 69ยน (Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Director General - Dinica Petre; Director Gen. Adj.Economic- Paula Caruntu; Director Gen. Adj. Stefanica Tudose; Director Gen. Adj. Mihaela Ristea; Sef Birou Achizitii Publice- Ciprian Calut, Sef Serviciu Contabilitate- Zoica Stamule; alte persoane care semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Biroul achizitii publice: Barda Nicoleta, Iliev Ionut, Galea Laura Alexandra, Biroul Tehnic: Mititelu Radu, Compartimentul Juridic Contencios: Nicolae Laura, Sirbu Cristina, Toma Elena, Serviciu Contabilitate: Carmen Chila- formular 6- Declaratie privind calitatea de participant la procedura; formular 7 Certif. constatat.- ORCDocumentul, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, sa fie prezentat in oricare din formele: in original, copie legalizata, copie conform cu originalul.Inainte de transm. comunicarii operatorul economic a carui oferta urmeaza a fi declarat castig va prezenta certif constatat in orig sau copie legaliz pt conformit.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 aniin domeniul de activitate aferent obiectului contractului, sa fie de minim 100.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara pentru ultimii 3 ani, sa fie de minim 80.000 lei.Experienta similara poate fi demonstrata prin prezentarea de parti relevante a cel putin unuia sau mai multor contracte de furnizare similare cu obiectul achizitiei, Info pv subcontractantii ISO 9001 sau echivalent, in domeniul aferent contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.05.2012 12:28