Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CARTUSE DE TONER


Detaliu pentru invitatia numarul 344894
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Casa Judeteana de Pensii BRASOV
Numar invitatie: 344894/05.04.2013
Denumire contract: CARTUSE DE TONER
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCasa Judeteana de Pensii BRASOVCod fiscal: 13592877, Adresa: Str.13 Decembrie nr.43A, Brasov, Telefon: +40 0268418055/+40 0268478779, Fax: +40 0268472216
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CARTUSE DE TONER
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 13
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Nr. Crt. Denumire produs U.M. Cantit. Min, Cantit. Max.1 Ribon imprimanta EPSON LX300, buc 15 302 Ribon imprimanta Citizen 9X buc 6 103 Ribon imprimanta EPSONDFX8500, buc 12 244 Toner copiator Canon 2900, FX10 buc 2 65 Toner copiator Ricoh 1013, 1250D buc 4 66 Toner imprimanta BROTHER DCP 70306 127 Toner copiator Ricoh 1515, 1270D buc 4 208 Toner EPSON EPL-6200 DEVELOPERCARTRIDGE4518 buc 6 129 Toner imprimanta ECOSYS Kyocera FS1020 D buc 6 1210 Toner copiatorHP LJ 1320n-Q5949A buc 66 10011 Toner multifunctionala ECOSYS KyoceraFS-1118MFPbuc 6 1212 Toner copiator HP LJ 2015dn-Q7553A buc 125 15013 Toner copiatorHP LJ 3005n-Q7551A buc 20 5014 Toner copiator HP LJ P1005, CB435A buc 2 615 Toner imprimanta BROTHERS HL 5240 buc 15 3016 Cartus black pt multifunctionala HP 4255buc 4 1517 Cartus imprimanta Xerox Phaser 3250 buc 60 10018 Toner copiator HP Laser Jet 4250 buc 3 5019 Toner telefon fax Canon B100 buc 6 1520 Toner copiator Canon LBP 6300DN20 4021 TonerKYOCERA 2530 buc 4 622 Toner Canon LDP2900/3000, CRG-703 buc 2 623 CartusToner LEXMARK352dn, E352H11E buc 6 1024 Ribon pentru imprimanta SEIKOSA PB -5780 II buc 2 725 Cartus blackCanon-MP530, CLI-8BK buc 2 626 Cartus blackCanon-MP530, CLI-I5BK buc 2 627 Cartus CyanCanon-MP530, CLI-8C buc 2 628 Cartus magentaCanon-MP530, CLI-8M buc 2 629 Cartus yallowCanon-MP530, CLI-8Y buc 2 530Toner pentru imprimanta HL 5240buc 2 8
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 236, 961 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei 4.739, 22 lei(IMM- uri valoarea garantiei 2.369, 61 lei.Per.de valab.a garant.pt particip.: cel putin 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Garantia se exprima in lei si poate fi constituita, in urmatoarele forme: a) ordin de plata in contul autoritatii contractante RO 40TREZ13150005XXX004555 deschis laTREZORERIA BRASOV, sau fila CEC. In orice situatie, dovada constituirii gar. de part. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. b) Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari. In cazul in care op. ec. participanti, aleg aceasta modalitate de constituire a garantiei, aceasta va fi conform modelului din sectiunea Formulare.c) numerar la caseria autoritatii.Modalitatea de restituire- conform art. 88 din HGR nr. 925/2006, in baza cererii depuse de catre ofertant la sediul autoritatii contractanteIn conformitate cu art. 278 ind.1, alin. (1), lit. a) din OUG nr.34/2006, se va retine garant de participare in cuantum de 2.369, 61 lei;Data la care se determina echivalenta leu/valuta: curs BNR valabil cu 6 zile inainte de data limita a depunerii ofertei .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare ? in original;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original;3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 din OUG nr. 34/2006, completata in conformitate cu modelul din formulare-in original;Nota: informatiile despre persoanele cu functii de decizie: Bugnar Camelia-Director Executiv; Barbu Stanica-Director Executiv Adjunct;COMISIA DE EVALUARE A OFERTELOR: PRESEDINTE: -LUNGU GABRIELA- COMP. ACHIZITII PUBLICE, MEMBRU: - MAC RODICA- COMP. INFORMATIC, MEMBRU-STOICA MARIANA-COMP. INFORMATIC, COMISIA DE CONTESTATII: PRESEDINTE: ANDRESAN SILVIU- COMP. JURIDIC, MEMBRU : COMANELEA CERASELA- COMP. JURIDIC, MEMBRU: FLOREA MARIA- COMP. JURIDIC: Incadrarea in una din situatiile prevazute la art. 69 ind. 1, art. 180 si art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, va atrage excluderea operatorului economic din procedura de achizitie publica.4.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, in copie certificata conform cu originalul.5. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria Locala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, in copie certificata conform cu originalul. Atentie: cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.6. Certificat de participare cu oferta independenta-ofertantii au obligatia de a-si certifica participarea la procedura de achizitie in concordanta cu regulile de concurenta prin prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere, intocmita conform modelului din sectiunea Formulare, in original. Observatie-ofertantul are dreptul de a depune initial, in locul certificatului constatator privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si a certificatului privind plata taxelor si impozitelor locale, o declaratie pe proprie raspundere(Formular B1)semnata de reprezentantul legal prin care confirma indeplinirea acestor obligatii de plata. In cazul in care opteaza pentru aceasta varianta, ofertantului ii revine obligatia de a prezenta certificatele, la solicitarea autoritatii contractante, pana la data adoptarii deciziei de atribuire. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat(inclusiv liderul)va prezenta toate documentele si formularele mentionate la acest punct. In cazul in care oferta este depusa de un operator economic care beneficiaza de sustinerea tehnica si/sau financiara, sustinatorul va prezenta urmatoarele: Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu referire doar la puntele a, c ind.1 si d si declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 ind. 1 din OUG nr. 34/2006. Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?, emis, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectulcontractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Certificatul trebuie sa contina date reale si actuale la data limita de depunere a ofertei.Nota : In cazul in care, ofertantul clasat pe primul loc a optat pentru depunerea certificatului in copie, acesta va transmite la cererea autoritatii contractante, certificatul in original sau copie legalizata.Pentru persoane juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta toate documentele si formularele mentionatela acest punct
Capacitatea economica si financiara
Descriere: In vederea demonstrarii situatiei economicesifinanciarein cazul aplicarii uneiproceduri de cerere de oferta pentru atribuirea contractului de furnizare cartuse tonerse va solicita declaratie privind cifra medie de afaceri GLOBALA si se va complata si depune, in original, Formularul B2 din Sectiunea Formulare. Cifra medie anuala de afaceri GLOBALA pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat 236961 lei, echivalentul a 51381, 45 euro(1 euro = 4, 6118 lei, curs BNR).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a)lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Livrarile de produse efectuate se confirma prin prezentarea de certificate/documente emise de catrebeneficiar dincare sa reiasa furnizareadeproduse. Se va completa si depune, in original, Formularul C1 din Sectiunea Formulare. Se va anexa certificate/documente emise de catrebeneficiar dincare sa reiasa furnizareadeproduse, la care se face referire in Formularul C, in coprie certificata "conform cu originalul" ., b)Mostre. Ofertantii trebuie sa prezinte mostre(cate o mostra din fiecare consumabil ofertat)doar pentru produsele care nu sunt originale. Mostrele prezentate sunt returnabile. Se va prezenta, in copie, certificat care atesta implementarea sistemului de calitate ISO 9001 sau echivalent la ofertant.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.04.2013 11:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer