Achizitie publica - Cartuse de toner si discuri digitale polivalente (DVD-uri) necesare pentru asigurarea suportului logistic pentru managementul de proiect?, aferent proiectului ?Imbunatatirea capacitatii de formulare a politicilor publice, de reglementare si planificare st
Detaliu pentru invitatia numarul 330870
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330870/02.07.2012
Denumire contract: Cartuse de toner si discuri digitale polivalente (DVD-uri) necesare pentru asigurarea suportului logistic pentru managementul de proiect?, aferent proiectului ?Imbunatatirea capacitatii de formulare a politicilor publice, de reglementare si planificare strategica prin realizarea unui sistem informatic integrat pentru gestiunea resurselor institutionale ale MAI (ERP) - cod SMIS 38358
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELORCod fiscal: 4267095, Adresa: Str. Eforiei nr.3 sect.5, Bucuresti, Telefon: 3146664, Fax: 3140829
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Revolutiei nr. 1 A, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010086, telefon: +40 214301925, fax: +40 213165577, persoana de contact: Directia Administrare si Achizitii pentru Comunicatii si Tehnologia Informatiei , str. Leaota nr. 2A, sector 6, Bucuresti
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Administrare si Achizitii pentru Comunicatii si Tehnologia Informatiei , str. Leaota nr. 2A, sector 6, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Cartuse de toner si discuri digitale polivalente (DVD-uri) necesare pentru asigurarea suportului logistic pentru managementul de proiect?, aferent proiectului ?Imbunatatirea capacitatii de formulare a politicilor publice, de reglementare si planificare strategica prin realizarea unui sistem informatic integrat pentru gestiunea resurselor institutionale ale MAI (ERP) - cod SMIS 38358
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Cartuse de toner si discuri digitale polivalente (DVD-uri) necesare pentru asigurarea suportului logistic pentru managementul de proiect?, aferent proiectului ?Imbunatatirea capacitatii de formulare a politicilor publice, de reglementare si planificare strategica prin realizarea unui sistem informatic integrat pentru gestiunea resurselor institutionale ale MAI (ERP) - cod SMIS 38358
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 119, 220 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: Nrlot/DENUMIRE Produs/Garantia de participare lei fara TVA)Lot1/Toner black pentru imprimanta HP laserjet M5035 MFP/143Lot2/Tonerblack pentru imprimanta Lexmark T640/1119Lot3/Tonerblack pentru imprimantaLexmark C935/179Lot4/Toner cyan pentru imprimanta Lexmark C935/239Lot5/Toner magentapentru imprimanta Lexmark C935/239Lot6/Toner yellow pentru imprimantaLexmark C935/239Lot7/Toner black pentru imprimantaLexmark C920/19Lot8/Tonercyanpentru imprimantaLexmark C920/31Lot9/Tonermagenta pentru imprimantaLexmark C920/31Lot10/Toneryellow pentru imprimanta Lexmark C920/31Lot11/Tonerblackpentru imprimantaHP laserjet CP 1515N/13Lot12/Tonercyan pentru imprimantaHP laserjet CP 1515N/11Lot13/Toner magenta pentru imprimanteHP laserjet CP 1515N/11Lot14/Toneryellow pentruimprimanteHP laserjet CP 1515N/11Lot15/Tonerblack pentrupentru imprimantaLexmark 460 DW/47Lot 16/DVD ? R 50 bucati/set/5, 40TOTAL Garantie fara TVA/2368, 40- Valabilitatea garantiei va fi cel putin egala cu cea a ofertelor , 60 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertei- Aceasta se va constitui prin orice instrument de garantare emis in cond. legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, conform cu Formularul 1. Va fi depusa in original la sediul MAI?DAACTI din str. Leaota nr 2A, sect 6, Bucuresti, impreuna cu OFERTA. Ofertele care nu sunt insotite, la data deschiderii de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse- In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, se va folosi contul: RO 86TREZ7005005XXX000168 deschis la DTMB, Codul fiscal 4267095- Conform prevederilor art 86, alin5, lit a, b din HG 925/2006 garantia de participare pentru podusul ofertat se poate constitui si prin depunerea unei sume de bani la casieria MAIDGFdin str Eforie, nr 3-5, sect 5, Bucuresti
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va solicita la incheierea contractului. Cuantumul acesteia va fi de 10% din pretul contractului fara T.V.A. Garantia de buna executie se va constitui in conditiile art. 90 din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si modificat conform H.G. nr. 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si la art.181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea candidatului/ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.- Toate certificatele/documentele/formularele mentionate mai jos trebuie sa fie prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"si trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi prezentate in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Toate documentele vor avea, pe langasemnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.-In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat, subcontractor), se va atasa o imputernicire pentru acesta, conform Formularului nr. 2.Cerinta nr. 1 - Declaratie privind eligibilitateaOperatorul economic (lider, asociat, tert) trebuie sa completeze Formularul nr.11.Cerinta nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006.1. Operatorul economic (lider, asociat, tert) trebuie sa completeze Formularul nr. 4.Nota: In cazul tertului sustinator Formularul nr. 4 se va completa numai cu lit. a, c^1 si d.2. Certificat de atestare fiscala (datoriila bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare depunerii ofertei.3. Certificat de taxe si impozite locale(datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare depunerii ofertei.Cerinta nr. 3 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaOperatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularulnr. 5.Certificatul se va prezenta in original si se solicita conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010.Cerinta nr. 4 -Declaratie privind evitarea conflictului de intereseOperatorul economic (lider, asociat, subcontractant, tert) trebuie sa completeze Formularul nr. 6 privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare. - Toate certificatele/documentele/formularele mentionate mai jos trebuie sa fie prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" si trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.- A nu se folosi prescurtari.- Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor.- Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nuvor fi emise cu mai mult de 30 de zile calculate pana la data deschiderii ofertelor.- In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.- Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii de atribuire sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.Cerinta nr. 1Pentru persoane juridice/fizice romane/ straine1. Pentru persoane juridice/fizice romane se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiului National al Registrului Comertului - valabil la data deschiderii ofertelor -din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori si ca societatea are ca obiect de activitate furnizareaproduselor si serviciilor solicitate prin prezenta procedura.2.Pentru persoane juridice/fizice straine se vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident - in original, copie legalizata sau fotocopie conform cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1InformatiigeneraleIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta acest formular., Cerinta nr. 2Bilant contabilBilantul contabil aferent anului 2011, vizat si inregistrat de organele competente, in copie certificata conformcu originalul, de catre reprezentantul legal (semnatura si stampila).In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente.Autoritatea Contractanta i?i rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ? persoane juridice romane si persoane juridice straine ? prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.Operatorii economici straini vor depune bilantul in copie legalizata si, de asemenea, un document emis de o autoritate competenta, din care sa rezulte reglementarile in vigoare cu privire la incheierea si depunerea bilantului, din tara respectiva.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Informatii privindsubcontractantii/asociatii.Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. In delegare trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului., Cerinta nr. 2. Prezentarea de mostre.Operatorul economic va prezenta, in mod obligatoriu, pana la data limita de depunere a ofertelor, mostre pentru fiecare produs ofertat.Mostrele pentru fiecare produs ofertat vor fi prezentate in ambalajul care urmeaza a fi livrat, marcat si sigilat de catre fiecare operator economic conform legislatiei in vigoare.Predarea mostrelor se va efectua, pe baza de document justificativ, confirmat de primire de catre autoritatea contractanta, Directia Administrare si Achizitii pentru Comunicatii si Tehnologia Informatiei_ Str. Leaota nr. 2A, sector 6, Bucuresti, telefon: 021/316.77.06, int. 18806.NOTA: 1. Documentul justificativ privind predarea mostrelor va fi prezentat la sedinta de deschidere a ofertelor.2. Neprezentarea de mostre, pana la data limita de depunere a ofertelor, are drept consecinta respingerea ofertei ca inacceptabila Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatii.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se gaseste integral pe site-ul https: //www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.07.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (FSE - PODCA)
Data expedierii prezentei invitatii: 29.06.2012 17:47