Achizitie publica - cartuse de toner si kituri pentru imprimante
Detaliu pentru invitatia numarul 305411
Directia Generala a Finantelor Publice Constanta
Cod de identificare fiscala: 4671815
Adresa: B-dul Tomis nr. 51, Constanta
Telefon: 0241/488032 ; 0241/488036
Fax: 0241/488011
Denumire invitatie: cartuse de toner si kituri pentru imprimante
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: contract de furnizare cartuse de toner si kituri pentru imprimante
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 01.08.2011 12:46)
Data publicarii: 19.07.2011 11:25
Data limita de depunere a ofertelor: 27.07.2011 13:00
Adresa la care se transmit ofertele: DGFP CONSTANTA, Constanta, b-dul I.G. Duca nr. 18, cod postal 900697, tel 0241/488010, fax 0241/488011
Data si ora deschiderii ofertelor: 27.07.2011 13:30
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DGFP CONSTANTA, Constanta, b-dul I.G. Duca nr. 18, cod postal 900697, tel 0241/488010, fax 0241/488011
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 50, 800 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.declaratie eligibilitate 2.declaratie neindeplinirea art 181 12B3.calitatea de participant 12C 4.certificat atestare fiscala impozite ANAF5.certificat plata impozite locale 6.certificat ORC7.certif constatator8.informatii generale F 109.bilant la 31.12.2010, 10. certificat ISO 9001 sau echivalent, 11.lista principalelor livrari in ultimii 3 ani(12D)12.garantie participare = 1016 lei
documentatia de atribuire se va descarca din SEAP sau comp achizitii tel 0241/488056 fax 0241/488011garantie de participare= 1016 leiNota justificativa procedura
Motive anulare:
Altele
Observatii: in caietul de sarcini nu sunt inscrise codurile produselor OEM, autoritatea contractanta fiind in imposibilitatea de a compara produsele solicitate cu cele echivalente sau non-OEM