Achizitie publica - cartuse de toner si kituri pentru imprimante si copiatoare
Detaliu pentru invitatia numarul 338672
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338672/02.11.2012
Denumire contract: cartuse de toner si kituri pentru imprimante si copiatoare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala a Finantelor Publice ConstantaCod fiscal: 4671815, Adresa: B-dul I.G. Duca nr. 18, Constanta, Telefon: 0241/488010 ; 0241/488056, Fax: 0241/488011
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul I.G. Duca nr. 18, Constanta, Romania, cod postal: 900725, telefon: +40 241488056, fax: +40 241488011, persoana de contact: Jean Chirila
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul DGFP Constanta din Constanta, b-dul I.G. Duca nr. 18 , etaj 1 secretariat
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: cartuse de toner si kituri pentru imprimante si copiatoare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: cartuse de toner si kituri conform caiet de sarcini
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 61, 290 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma de 1000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se va constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezenta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Contul in care se va constitui garantia de participare este : RO71 TREZ 2315 005X XX00 0416 deschis la Trezoreria Municipiului Constanta, cod fiscal 4671815. Garantia se poate constitui si prin depunerea sumei in numerar la caseria D.G.F.P.Constanta de luni pana vineri intre orele 8, 00 ? 16, 00. Ofertantii intreprinderi mici si mijlocii beneficiaza de reducere cu 50 % a garantieide participare, in conformitate cu prevederile legii 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare. Restituirea garantiei de participare se va face conform prevederilor legale in baza solitarii transmise de operatorul economic. In situatia in care Consiliul respinge contestatia depusa de un ofertant, ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma ce va fi stabilita conf. Art 278^1 din OUG nr 34/2006. Neconstituirea GP pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie este de 10 % din valoarea contract fara tva sau redusa cu 50 % in conf cu prev. Legii 346/2004 ? IMM-uri. Constituire: prin instrument de garantare emis in cond legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari in cond art. 89-90 din HG 925/2006 care se prezinta in original si va fi valabila pe o per > cu 15 zile decat perioada de valab a contr. Executantul se obliga sa constituie g. b. ex a contract in termen de 5 (cinci) zile lucratoare de la data semnarii contractului. Garantia trebuie sa fie irevocabila. DGFP Constanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie a contractului, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care prestatorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie DGFP Constanta va notifica prestatorul asupra pretentiei sale, precizand obligatiile care nu au fost respectate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea (Formular 2);2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006. Aceasta se va prezenta de catre toti participantii la procedurasi anume ofertanti/asociati (Formular 3), iar pentru terti sustinatori se solicita pentru neincadrarea in art 181 lit. a), c1) si d.3. Certificat fiscal eliberat de autoritatile administratiei publice locale de pe raza careia societatea are sediul social, in conformitate cuprevederile art. 113 din OG 92/2003 privind codul de procedura fiscala, care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei incare se depun ofertele, in original, copie legalizata sau depunerea in copie conforma cu originalul semnata si stampilata de reprezentantulautorizat al ofertantului cf. Ordinului 509/2011.4. Certificat de atestare fiscala, eliberat de organul fiscal competent al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediulsocial, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, care atesta indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor, contributiilor si a altor venituri fata de bugetul general consolidat emis in conformitate cu prevederile art. 112 din OG 92/2003 privind codul de procedurafiscala si OMF nr. 752/2006 modificat prin OMF 2014/2011 si 2618/2011, privind procedura de eliberare a certificatului de atestare fiscala, care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau depunerea incopie conforma cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul autorizat al ofertantului cf. Ord 509/2011.5. Declaratia privind calitatea de participant la procedura(Formular 4);6 Declaratia de participare cu oferta independenta, conform prevederilor Ord. nr. 314/2010 al A.N.R.M.A.P. (Formular 6);7. Declaratie neincadrarea in prevedrile art. 69-1 din OUG 34/2006. Aceasta se va prezenta de catre toti participantii la procedura si anumeofertanti/asociati/subcontractanti/terti sustinatori) (Formular 5); Persoanele ce detin functii de decizie la nivelul autoritatii contractante incazul prezentei proceduri de atribuire sunt nominalizate in cadrul sectiunii III ? Formulare si modele ? anexa la formular 5.Nota: Se permite depunerea documentelor solicitate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?.Pentru persoane juridice straine: Oeratorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sadovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducerelegalizata Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economicPrezentarea Certificatului constatator emis de ONRCPentru persoanele juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, valabil la data depunerii ofertelor, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment etcPentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata.Nota: - Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie legalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor .- Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Art. 184 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completariprin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Situatiaeconomico-financiara Solicitat ¦ 1. Fisa de informatii generale cuprinzandcifra de afaceri pe ultimii trei ani, fara a fi luat in considerare anul in curs ?formular anexa nr.1 la prezenta documentatie; Pentru echivalenta lei/valutase va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE.Cerinta obligatorie: Documentele subliniate sunt obligatorii
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: cerinta nr. 2 - Certificat de calitate si conformitate /Declaratie de conformitate, Mostre: Prezentarea de mostre in vederea stabilirii conformitatii cu produsele ce fac obiectul contractului, in conf cu prevederile art 188, alin 1 lit e) din OUG nr. 34/2006 in scopul verificarii capacitatii tehnice si/sau profesionale a ofertantilor prevazuta de art 176 lit d) din OUG 34/2006, Art. 188 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legeanr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Informatii privindcapacitatea tehnica.Cerinta nr. 1: Experienta similara - Operatorul economic va prezenta: Lista principalelor livrari efectuate in ultimii 3 ani, continand valori , perioade de livrare, beneficiari; Cerinta nr. 1Art. 188 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Documente care atesta standarde de asigurare a calitatii Solicitat ¦1. Documente de certificare ale sistemului de management al calitatii pentru ofertant, (in original sau copie/ii legalizata/te), valabile la data limita de depunere a ofertelor, emise de organisme acreditate in domeniu, respectiv certificat ISO 9001. Se accepta si ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea. Documentele solicitate sunt obligatorii, lipsa acestor documente duce la descalicarea ofertantului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP pe adresa www e-licitatie.ro sau de la sediul AC din Constanta, b-dul I.G. Duca 18, etaj 3, cam 35
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.11.2012 00:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.11.2012 00:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.11.2012 09:48