Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - cartuse de toner si piese si accesorii pentru fotocopiatoare


Detaliu pentru invitatia numarul 344792
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Generala Finante Publice Mehedinti
Numar invitatie: 344792/04.04.2013
Denumire contract: cartuse de toner si piese si accesorii pentru fotocopiatoare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala Finante Publice MehedintiCod fiscal: 2972390, Adresa: Str. Piata Radu Negru nr. 1, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: +40 0252315774/255, Fax: +40 0252316225
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Piata Radu Negru nr. 1, Drobeta-Turnu Severin, Romania, cod postal: 220230, telefon: +40 0252315774/253, fax: +40 0252316225, persoana de contact: Atena Lascu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Piata Radu Negru nr. 1, Drobeta-Turnu Severin, Romania, cod postal: 220230, telefon: +40 0252315774/253, fax: +40 0252316225, persoana de contact: Atena Lascu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: cartuse de toner si piese si accesorii pentru fotocopiatoare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: cartuse de toner si piese si accesorii pentru fotocopiatoare
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 79, 063 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma de 1580 lei. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Perioada de valabilitate a garantiei este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se va constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezenta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta indocumentatia de atribuire. Contul in care se va constitui garantia de participare este : RO78TREZ46123510120XXXXX deschis la Trezoreria Municipiului Drobeta Turnu Severin, cod fiscal 2972390. Garantia se poate constitui si prin depunerea sumei in numerar la caseria D.G.F.P.Mehedinti de luni pana vineri intre orele 8, 00 ? 16, 00. Ofertantii intreprinderi mici si mijlocii beneficiaza de reducere cu50% a garantiei de participare, in conformitate cu prevederile legii 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare. Restituirea garantiei de participare se va face conform prevederilor legale in baza solitarii transmise de operatorul economic. In situatia in care Consiliul respinge contestatiadepusa de un ofertant, ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma ce va fi stabilita conf. Art 278^1 din OUG nr 34/2006. Neconstituirea GP pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea (Formular 2);2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006. Aceasta se va prezenta de catre toti participantii la procedura si anume ofertanti/asociati (Formular 3), iar pentru terti sustinatori se solicita pentru neincadrarea in art 181 lit. a), c1) si d.3. Certificat fiscal eliberat de autoritatile administratiei publice locale de pe raza careia societatea are sediul social, in conformitate cu prevederile art. 113 din OG 92/2003 privind codul de procedura fiscala, care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau depunerea in copie conforma cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul autorizat al ofertantului cf. Ordinului 509/2011.4. Certificat de atestare fiscala, eliberat de organul fiscal competent al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, care atesta indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor, contributiilorsi a altor venituri fata de bugetul general consolidat emis in conformitate cu prevederile art. 112 din OG 92/2003 privind codul de procedura fiscala si OMF nr. 752/2006 modificat prin OMF 2014/2011 si 2618/2011, privind procedura de eliberare a certificatului de atestare fiscala, care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau depunerea in copie conforma cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul autorizat al ofertantului cf. Ord 509/2011.5. Declaratia privind calitatea de participant la procedura(Formular 4);6. Declaratia de participare cu oferta independenta, conform prevederilor Ord. nr. 314/2010 al A.N.R.M.A.P. (Formular 6);7. Declaratie neincadrarea in prevedrile art. 69-1 din OUG 34/2006. Aceasta se va prezenta de catre toti participantii la procedura si anume ofertanti/asociati/subcontractanti/terti sustinatori) (Formular 5); Persoanele ce detin functii de decizie la nivelul autoritatii contractante in cazul prezentei proceduri de atribuire sunt nominalizate in cadrul sectiunii III ? Formulare si modele ? anexa la formular 5.Nota: Se permite depunerea documentelor solicitate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoane juridice straine: Oeratorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economicPrezentarea Certificatului constatator emis de ONRC in care informatiile cuprinse trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, valabil la data depunerii ofertelor, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment etcPentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata.Nota: - Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie legalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor .- Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Art. 184 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Situatiaeconomico-financiara Solicitat ¦ 1. Fisa de informatii generale cuprinzand cifra de afaceri pe ultimii trei ani, fara a fi luat in considerare anul in curs.Pentru echivalenta lei/valuta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Cerinta obligatorie: Documentele mentionate sunt obligatoriiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Art. 188 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Informatii privind capacitatea tehnica.Cerinta nr. 1: Experienta similara - Operatorul economic va prezenta: Lista principalelor livrari efectuate in ultimii 3 ani, continand valori , perioadede livrare, beneficiari;, Mostre: Prezentarea de mostre in vederea stabilirii conformitatii cu produsele ce fac obiectul contractului, in conf cu prevederile art 188, alin 1 lit e) din OUG nr.34/2006 in scopul verificarii capacitatii tehnice si/sau profesionale a ofertantilor prevazuta de art 176 lit d) din OUG 34/2006, cerinta nr. 2 - Certificat de calitate si conformitate /Declaratie de conformitate Cerinta nr. 1Art. 188 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Documente care atesta standarde de asigurare a calitatii Solicitat ¦1. Documente de certificare ale sistemului de management al calitatii pentruofertant, (in original, copie/ii legalizata/te sau in copie certificata "conform cu originalul"), valabile la data limita dedepunere a ofertelor, emise de organisme acreditate in domeniu, respectivcertificat ISO 9001. Se accepta si ofertanti care dovedesc ca raportul deaudit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.Documentele solicitate sunt obligatorii, lipsa acestor documente duce ladescalicarea ofertantului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.04.2013 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.04.2013 16:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer