Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Cartuse de tonere


Detaliu pentru invitatia numarul 333312
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Filiala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.
Numar invitatie: 333312/08.08.2012
Denumire contract: Cartuse de tonere
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFiliala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.Cod fiscal: RO14476722, Adresa: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-205435, Fax: 0264-205429
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str Taberei nr20, Cluj-napoca, Romania, cod postal: 400512, telefon: +40 264205333, fax: +40 264205704, persoana de contact: Registratura SDEE Cluj Napoca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str Taberei 20 Cluj-Napoca, Romania, cod postal :400512 SALA CONSILIU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Cartuse de tonere
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de cartuse de tonere si service
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 92, 475 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1800 lei (900 lei pentru IMM). Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Documentul care atesta constituirea garantiei de participare se va prezenta, la deschidere, in original. Garantia de participare va fi exprimata in lei si poate fi constituita prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse si returnate la deschidere. Contul bancar pentru depunerea garantiilor este: RO35RNCB0106001453090001deschis la BCR Suc. Cluj Napoca. Pentru IMM, cuantumul garantiei de participare se reduce cu 50% cu conditia prezentarii formularului DECLARATIE privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta numai dupa semnarea contractului de achizitie publica.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5 % (2, 5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 si va avea perioada de valabilitate egala cu durata contractului (Formular F18). Garantia de buna executie se restituie in termen de 14 zile de la indeplinirea obligatiilor asumate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea conform Formularului A din sectiunea Formulare-in original, 2.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute in art. 181 - Formular B din sectiunea Formulare-in oroginal, 3.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea: conform cu originalul, 4.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea: conform cu originalul.Nota: Pentru a fi valabile, certificatele constatatoare trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse conform art.36 alin (1), lit.b) din HG nr.925/2006.5.Delaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul nr. A1 din Sectiunea Formulare-in original, Nota: In cadrul SDEE Cluj Napoca persoanele cu functie de decizie sunt: Director ing. VasileFarcas, Contabil Sef ec.Luminita Birou. Consil.Jr.Paula Rus, ing.Barbu Adrian, ing. Cornel Salejan6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independent conform Ordinului 314/2010 emis de ANRMAP completata in conformitate cu Formularul A2 din Sectiunea Formulare Certificat constatator: Pentru persoane juridice romane : - in original sau copie nelegalizata, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data limita a deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Pentru persoane fizice romane: - autorizatia de functionare, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. (in copie nelegalizata).Pentru persoane fizice/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generaleBilantul contabil la data de 31.12.2011 vizat/insotit de dovada depunerii la organele competente si sa contina formularele 10, 20, 30 si 40.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 aniFisa/fise de informatii privind experienta similara, Certificate/Documente de confirmare a livrarilor. Ofertantul trebuie sa dovedeasca ca a livrat produse similare celor supuse achizitiei.Orice fisa referitoare la un contract incheiat cu achizitor din Romania trebuie sa fie insotita de recomandarea din partea achizitorului respectiv. Toate recomandarile vor fi date pentru furnizarea de produse similare. Obs. Ofertele care nu vor prezenta in cadrul documentatiei de eligibilitate, experienta similara mentionata, vor fi declarate inacceptabile.Declaratie privind capacitatea profesionala. Se va da o declaratie pe proprie raspundere care va contine : -informatii privind numarul mediu in ultimele 12 luni al personalului angajat, -asigurarea cu personal tehnic de specialitate pentru asigurarea controlului calitatii -numarul si pregatirea cadrelor., Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca ofertantul are capacitatea tehnica si organizatorica pentru recuperarea consumabilelor uzate.Documente care atesta/probeaza/comfirma capacitatea ofertantilor de a presta activitati de service pentru produsele ce fac obiectul contractului -
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.08.2012 08:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer