Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CARTUSE DE TONERE SI CARTUSE PENTRU COPIATOARE, IMPRIMANTE, FAX-URI, DRUMURI AFERENTE SI KITURI DE M


Detaliu pentru invitatia numarul 276746
Autoritate contractanta
AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA - Centrul Judetean OLT
Cod de identificare fiscala: 20652939
Adresa: STRADA ARCULUI, NR. 20, ETAJ 2, Slatina
Telefon: 0249.411.244
Fax: 0249.411.244
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: CARTUSE DE TONERE SI CARTUSE PENTRU COPIATOARE, IMPRIMANTE, FAX-URI, DRUMURI AFERENTE SI KITURI DE M
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Produse consumabile : Cartuse de toner pentru copiatoare, imprimante, fax-uri si drum-uri unit(unitati de imagine) aferente si kituri de mentenanta, cod 30125100-2;30125000-1; 30237300-2
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 18.01.2011 13:25
Data limita de depunere a ofertelor: 28.01.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura Centrul Judetean OltAdresa: SLATINA, strada Arcului, nr 20, et 2, Judet OLT Secretariat
Data si ora deschiderii ofertelor: 28.01.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura Centrul Judetean OltAdresa: Slatina, strada Arcului, nr 20, et 2, Judet Olt
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Valoare estimata: 270, 935 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Prezentare formular F.022. Documente care demonstreaza neîncadrarea în prevederile art. 1812.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala 3. Prezentare formular F.03Pentrupersoane juridiceromane: 1.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, 2. Certificatul de inmatriculare eliberat de Oficiul Registrului Comertului2. Bilantul contabil încheiat la sfarsitul anului 2009 , .
SEAP
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer