Achizitie publica - Cartuse de tonere si de cerneala
Detaliu pentru invitatia numarul 346519
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346519/13.05.2013
Denumire contract: Cartuse de tonere si de cerneala
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania deApa Oltenia SACod fiscal: RO 11400673, Adresa: str. Brestei, nr.133, Craiova, Telefon: +40 251422117, Fax: +40 251422263
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se dpune in SEAP sub forma de fisiere semnate electronic, in formate general acceptate (pdf, doc, docx, xls, xlsx, jpg, gif, tiff)
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Cartuse de tonere si de cerneala
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Diverse cartuse de tonere si cerneala pentru imprimantele si copiatoarele din dotarea Companiei de Apa Oltenia SA, conform Caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 264, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
5280 lei, adica 2% din valoarea estimata.Se poate depune cu OP vizat de banca in contul bancar: RO34 INGB 0012 0000 3241 8911, deschis la INGBANK Craiova, numerar, fila cec sau scrisoare de garantie bancara, si orice instrument de garantare, asa cum prevede art. 86 alin. (1) din HG nr. 925/2006;. Ofertantii vor transmite in original dovada constituirii garantiei de participare in orice forma va fi constituita ea la sediul autoritattii contractante pana la ora si data limita de depunere a ofertelor. De asemenea vor transmite in SEAP copie dupa dovada constituirii garantiei de participare. In cazul IMM-urilor garantia de participare poate fi redusa la jumatate, respectiv 2640 LEI.In cazul depunerii unei contestatii, si Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia pe fond, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de: 2640 LEI, conform Art.2781.(1).a) din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putinegala cu perioada de valabilitate a ofertei si minim 30 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului, fara TVA.Se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine anexa la contract, cf. art.90.(1) din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Fisa de informatii generale (formular 1)- Declaratie privind eligibilitatea (formular 2)- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (formular 3)- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (formular 4)- Declaratie privind neincadrarea in art. 69.1 din OUG34/2006 (Formular 5).Cadrele de conducere responsabile cu atribuirea contractului sunt: 1. ec. Constantin Mitrita - Director General2. ec. Anca Delia Balaceanu - Director economic3. cons. jr. Marta Ricu - Sef Serviciu Achizitii Aprovizionare4. ing. Mariana Popa - Sef Birou ITNOTA: Va fi exclus din procedura de atribuire a contractului de furnizare orice ofertant care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii) - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Sistem de management al calitatii implementat: certificat emis de organisme de certificare pentru sistemul de management al calitatii ISO 9001, valabile la data limita de depunere oferte, corespunzator activitatilor aferente obiectului contractului supus proceduriiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2013 10:18