Achizitie publica - Cartuse pentru imprimante si copiatoare
Detaliu pentru invitatia numarul 342211
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342211/30.01.2013
Denumire contract: Cartuse pentru imprimante si copiatoare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTRIBUNALUL CONSTANTACod fiscal: 4700953, Adresa: str.Traian nr.31 Constanta, Constanta, Telefon: +40 0241547983, Fax: +40 0241547983
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Traian nr. 35C , Localitatea: CONSTANTA , Cod postal: 900743 , Romania , Punct(e) de contact: Traian nr. 35C , Tel.+40 241619628 , persoana de contact: BUZELAN AURELIA, E-mail: [email protected] , Fax: +40 241619628 , Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Palatul de justitie, str. Traian nr.35C, Constanta, Romania, camera de consiliu, etajul I, camera 10.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (JUSTITIE)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Cartuse pentru imprimante si copiatoare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lotul 1 - 163 buc. cartuse toner "LEXMARK";Lotul 2 - 55 buc. cartuse toner marci diferite, afara de "LEXMARK".
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 143, 755.99 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: -lotul 1:2546.93 lei -lotul 2:328.18 lei Modul de constituire a garantiei de participare: - fie prin ordin de plata, aceasta se va face in contul RO44TREZ2315005XXX000417 Tribunalul Constanta, deschis la Trezoreria Constanta, iar documentul doveditor va fi depus in copie, - fie prin virament la o banca agreata de ambele parti (Formular B1- Scrisoare de garantie bancara de participare cu oferta), de regula, din Romania sau, dupa caz, din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania, unde va deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, -fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, de regula, din Romania sau, dupa caz, din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania. Perioada de valabilitate: 30 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. In cazul respingerii unei contestatii, se retine o parte din garantia de participare conform prevederilor art 278 ^1 din OUG nr. 34/2006. Cursul de referinta al BNR va fi cel din data de 17.01.2013, 1 euro = 4, 3364 lei
Garantie de buna executie
Cuantum: 7% din preturile contractelor pe loturi. Modul de constituire a garantiei de participare: - fie prin ordin de plata, aceasta se va face in contul RO44TREZ2315005XXX000417 Tribunalul Constanta, deschis la Trezoreria Constanta, iar documentul doveditor va fi depus in copie, - fie prin virament la o banca agreata de ambele parti (Formular B2- Scrisoare de garantie bancara de buna executie), de regula, din Romania sau, dupa caz, din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania, unde va deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, - fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, de regula, din Romania sau, dupa caz, din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania. Perioada de valabilitate: 6 luni de la data incheierii contractelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Declaratie privind principalele livrari de produse in ultimii 3 ani/de la data infiintarii (Formularul A5).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.02.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.03.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.01.2013 15:56