Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CARTUSE PENTRU IMPRIMANTE SI COPIATOARE ,INCARCARI CARTUSE ,PIESE CALCULATOARE,COP


Detaliu pentru invitatia numarul 213373
Autoritate contractanta
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Gorj
Cod de identificare fiscala: 9247854
Adresa: TG-JIU, strada Ecaterina Teodoroiu, nr. 365 bis, jud. Gorj, Targu Jiu
Telefon: 0253/222035
Fax: 0253/215111
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: CARTUSE PENTRU IMPRIMANTE SI COPIATOARE , INCARCARI CARTUSE , PIESE CALCULATOARE, COP
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 30120000-6 - Echipament de fotocopiere si de tiparire offset (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: FurnizareCARTUSE PENTRU IMPRIMANTE SI COPIATOARE , INCARCARI CARTUSE , PIESE CALCULATOARE, COP
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 12.06.2009 12:08)
Data publicarii: 09.06.2009 11:29
Data limita de depunere a ofertelor: 18.06.2009 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Sediul Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Gorj, str.Ecaterina Teodoroiu nr.365 bis, Tg.-Jiu, jud.Gorj, tel/fax 0253222035, camera 1
Data si ora deschiderii ofertelor: 18.06.2009 14:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Gorj, str.Ecaterina Teodoroiu nr.365 bis, Tg.-Jiu, jud.Gorj, tel/fax 0253222035, camera 5
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 62, 051 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
opis, declaratie pe propria raspundere, certificat de inregistra si constatator de la ORC, informatii generale, autorizare de livrare produselor, experienta similara, informatii cu dotari specifie si cu personal, obligatii contractuale in desfasurare, bilant la 31.12.2008, implementarea sistemului calitatii cf.SR EN ISO 9001/2001 pentru producator, etc.
din SEAP
Motive anulare:
Altele
Observatii: Pocedura se anuleaza in baza prevederilor art.209 alin 2 litera a din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare in sensul ca exista omisiuni ce au ca efect incalcarea principiilor prevazute la art.2.alin.2 lit.a
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer