Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CARTUSE SI TONERE


Detaliu pentru invitatia numarul 329780
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA PETROL GAZE PLOIESTI
Numar invitatie: 329780/19.06.2012
Denumire contract: CARTUSE SI TONERE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA PETROL GAZE PLOIESTICod fiscal: 2844790, Adresa: B-dul BUCURESTI, nr.39, PLOIESTI, Jud.PRAHOVA, Ploiesti, Telefon: 0244575659, 0244573171int.242, Fax: 0244575847, 0244575312
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul BUCURESTI, nr.39, PLOIESTI, Jud.PRAHOVA, Ploiesti, Romania, cod postal: 100680, telefon: +40 244573171-167/242, fax: +40 244575847/+40 244575312, persoana de contact: UNIVERSITATEA PETROL GAZE PLOIESTI, B-DUL BUCURESTI NR. 39, localitatea Ploiesti, Cod Postal 100680, jud. Prahova, Birou achizitii, parter camin 1, camera 10
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: UNIVERSITATEA PETROL GAZE PLOIESTI, B-DUL BUCURESTI NR. 39, localitatea Ploiesti, jud. Prahova
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CARTUSE SI TONERE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie decartuse si tonere pentru imprimantele , multifunctionalele si copiatoarele din cadrul universitatii.Valoareaminima a intervalului 200 000 lei fara TVA, reprezinta valoarea estimata pana la 31.12.2012, in baza careia se vor elabora ofertele, iar valoarea maxima a intervalului 233 000 lei fara TVA, reprezinta valoarea estimata globala, ce cuprinde si valoarea suplimentarilor.
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 233, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 4000 lei, se constituie conf. Art. 86, alin 1 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;este irevocabila, in original si poate fi depusa prin ordin de plata, in contul U.P.G.din Ploiesti nr.RO60TREZ521504601X000271, deschis laTrezoreria Ploiesti. In cazul constituirii acesteia prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza formularul 14, iar valabilitatea va fi de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul constituirii garantiei sub forma unor instrumente de garantare, acestea vor mentiona caplata garantiei se va executa neconditionat.In cazul asocierii, pentru a putea beneficia de reducerea cerintei la 50%, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM, conform legii nr.346/2004; ofertantul individual sau asociatii, care solicita reducerea la 50% vor prezentao declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din legea 346/2004.In cazul depunerii unei contestatii, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului o suma calculata in conformitate cu prevederile art.278, alin.1 din O.U.G 34/2006, din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a achizitiei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea: -Incadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr, 34/2006 atrage excludereaofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.(se va prezenta de catre toti participantii la procedura si anume ofertanti/asociati/terti sustinatori)- Completareaformularului nr.3Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006: - Pentru candidatii/ofertantii romaniCertificate de atestare fiscala in original sau copie conform cu originalul, din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii la bugetul de stat consolidat eliberat de ANAF si respectiv, la bugetul local ?certificat de taxe si impozite localeNota: Certificatele fiscale vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Data la care expira termenulscadent al datoriei este data de 25 a fiecarei luni.Pentru candidatii/ofertantii straini: - Prezentarea echivalentului documentelor solicitate pentru ofertantii romani in cadrul acestui criteriu de calificare, cu respectarea dreptuluiintern al statului in cauza. Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi insotite de traducerea lor autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri declaratia va fi completata de fiecare asociat.Incadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, ofera autoritatii contractante posibilitatea excluderii candidatului /ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica-Completareaformularului nr.5-Ofertantul va prezenta o declaratie pe propriaraspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG34/2006, privind conflictul de interese(se va prezenta de catre toti participantii la procedura si anume ofertanti/asociati/subcontractanti/terti sustinatori);Persoanele ce detin functie de decizie la nivel de universitate in cazul prezentei proceduri de atribuire sunt: Prof.univ.dr.ing.Pascu MIHAI COLOJA ? Rector; Conf.univ.dr.ec.Cornel LAZAR; Ec.dr. ValiaMaria MIHAI- Contabil Sef;Av. Dragos RADULESCU- Of. Juridic;Ing.Olimpia STANCIU- Sef birou achizitii;Ec.sing.Claudia BULEARCA - Birou achizitii;Ec. Iuliana NICULA- Birou achizitii;Ing. Anca BUCUR- Birou achizitii;Ing.Luminita PAUN- Birou achizitii;Ing. Camelia BORCEA- Contabilitate;Asist.drd.ing. Octavian DINU- Departament A.C.E.-Completarea formularului nr.4Cerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-- Conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010-Completareaformularuluinr. 6.Cerinta nr. 4Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Completarea formularului 7 Inregistrarea persoanelorfizice/juridice romane- Certificat constatator emis de ONRC, in original sau copie conform cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCInregistrarea persoanelorfizice/juridice straine-Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in original sau in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate- In cazul unei asocieri, documentele solicitate, vor fi prezentate de catre fiecare asociat, pentru partea de contract pe care o indeplineste.- Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea documentelor in original /copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , pentru verificarea conformitatii acesteia cu cel depus in oferta.- Completarea formularului 17(daca este cazul)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Demonstrarea situatiei economico- financiare, cf. art 185 din OUG 34/2006-pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR/Banca Centrala Europeana pentru anul 2011-Informatii generale : cifra medie de afaceri pe ultimii 3 aniIn ceea ce priveste ofertele depuse in asociere, se va avea in vedere cifra medie de afaceri cumulata a tuturor asociatilor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1- Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani , continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse similare se confirma prin prezentarea unor certificate /documente emise sau contra semnate de catre o autoritate contractanta ori de catre clientul beneficiar.-prezentarea a cel putin unui document/contract/proces verbal de receptie prin care sa se confirme livrarea de produse de complexitate similara cuprodusele solicitate si recomandare/recomandari privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale asumate., Cerinta nr.2Mostre, conform art.188 alin(1) lit.e)din OUG34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare.Ofertantii trebuie sa prezinte mostre odata cu depunerea ofertelor, (cate o mostra din fiecare consumabil ofertat)doar pentru produsele care nu sunt originale.Pentru cartusele originale OEM nu se solicita mostre. Produsele prezentate ca mostre trebuie sa fie stampilate si etichetate-cu denumirea si numarul de ordine corespunzator produsului din lista anexa-vizibil inscrise pe fiecare.Mostrele prezentate sunt nereturnabile. Standarde de asigurare a calitatiiOfertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant astandardelor de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalent valabil la datadeschiderii ofertelor - copie certificata pentru conformitate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2012 09:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer