Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Cartuse si tonere pentru imprimante, faxuri si fotocopiatoare


Detaliu pentru invitatia numarul 285938
Autoritate contractanta
CONSILIUL JUDETEAN ILFOV
Cod de identificare fiscala: 4192545
Adresa: str. Gh. Manu nr. 18, sector 1, Bucuresti, Bucuresti
Telefon: 2127534, 2125693
Fax: 2127534, 2125699
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Cartuse si tonere pentru imprimante, faxuri si fotocopiatoare
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Cartuse si tonere pentru imprimante, faxuri si fotocopiatoare
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 28.03.2011 16:08
Data limita de depunere a ofertelor: 06.04.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Judetean Ilfov, Str.Gheorghe Manu, nr.18, sector 1, Bucuresti-Registratura Generala
Data si ora deschiderii ofertelor: 06.04.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Ilfov, Str.Gheorghe Manu, nr.18, sector 1, Bucuresti-Directia Lucrari Publice si Achizitii-Serviciul Lucrari Publice si Achizitii
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 264, 893 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1. Sit. pers. a candi: Decla. pri. eligibilitatea, Decl. privind neîncadrarea în prev. art. 181, Se sol.cert. de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat de stat si bugetele locale valabile la data deschiderii ofertelor, Decla. priv. calit. de part. la procedura.2.Capaci. de exercitare a activi. profesionale: copie dupa CUI, certi. constatator emis de O.R.C3.Sit. econ.-financiara: rezultatul exercitiilor financiare pe anul2009, Se va atasa bilantul pe anul2009, ,Fisa de informatii generale cu declaratia privind cifra de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani, 4. Capa. tehnica si/sau profesionala: - Decl. privind lista principalelor livrari de produse în ultimii 3 ani, Cerinta minima: un contract similar ? furnizare Cartuse si tonere pentru imprimante, faxuri si fotocopiatoare, in valoare de minim 200.000, 00 lei, fara TVA, Se admit subcontractanti, ISO 9001/2001 sau echivalent.
Documentatie atasata SEAP.Se solicita garantie de participare in cuantum de 5.290, 00 lei.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer