Achizitie publica - Cartuse si tonere pentru imprimante si copiatoare
Detaliu pentru invitatia numarul 357359
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 357359/06.02.2014
Denumire contract: Cartuse si tonere pentru imprimante si copiatoare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea Tehnica de Constructii BucurestiCod fiscal: 4266570, Adresa: B-dul Lacul Tei, Nr. 122 - 124, Sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 212421201, Fax: +40 212421201
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Lacul Tei, Nr. 122 - 124, Sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 020396, telefon: +40 212421201, fax: +40 212421201, persoana de contact: Mihaela Costandache
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Lacul Tei, Nr. 122 - 124, Sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 020396, telefon: +40 212421201, fax: +40 212421201, persoana de contact: Mihaela Costandache
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Cartuse si tonere pentru imprimante si copiatoare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Cartuse si tonere pentru imprimante si copiatoare, necesare pentru buna desfasurare a activitatii de cercetare din cadrul Universitatii Tehnice de Constructii Bucuresti.
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 59, 649 - 430, 608 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuant. gar. de part.: 8.600, 00 LEI. In cazul in care ofertantii se incadreaza in cat. IMM, vor achita 50% din cuantumul gar. de part., conform Legii 346/2004, art. 16(2. Perioada de valabilitate a gar. de part. este egala cu per. de valabiliate a ofertei: 90 zile incepand de la data limita de primire a ofertelor. Mod de constituire: a) Virament bancar confirmat de banca, in contul RO10 TREZ 7025 0460 1X00 0308 deschis la Trez. sector. 2, RO 4266570; b) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire; gar. trebuie sa fie irevocabila; se va mentiona dreptul autoritatii contractante de a retine gar. de part. in cazurile prevazute la art.87 alin.1 din HG nr.925/2006, conform art.86 alin.3 din HG nr.925/2006. Gar. de part. se poate constituii si prin depunerea la caseria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata si a undei file cec, cu conditia confirmariii acestora de catre banca pana la data deschidei ofertelor; b) a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea gar. de part. este mai redusa ca valoare. Dovada constituirii gar. de part. se va prezenta, anexat scrisorii de inaintare, la depunerea ofertei, cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschidere ofertelor, conform art. 86(6) a din HG 925/2006.Gar. de part. va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art 87 si 88 din H.G. nr.925/2006. In cazul form. unei contestatii, in masura in care CNSC disp. resp. acesteia sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie, aut. contr. va retine contestatorului din gar. de participare in rap de val estimata a contractului o suma procentuala conform art. 278ind.1 din OUG 34/2006 reactualizata. Conversia lei valuta a cuantumului garantiei se va face la cursul BNR valabil la data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de: 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent.- Garantia de buna executie se va constitui in cuantum , de 5 % din valoarea fara TVA a contractului.- Garantia de buna executie se va constitui prin oricare din modalitatile prevazute la art. 90 din H.G. 925/2006 si se va avea in vedere modificarea adusa de H.G. 1045/2011. Autoritatea contractanta va elibera /restitui garantia de buna executie conform prevederilor legale. In baza prevederilor art. 16 alin. (2) din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de buna executie a operatorilor economici incadrati in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa. In acest caz, operatorii economici au obligatia de a prezenta documentele prevazute la art. 7 din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta Nr. 1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura completata in conformitate cu Formularul 7.In cazul in care oferta este depusa de o asociatie: - fiecare asociat va prezenta Declaratia mentionata mai sus;
- se va prezenta si Acordul de asociere semnat de asociati ;
- in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, la semnarea contractului se va prezenta acordul de asociere legalizat.Cerinta Nr. 2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completata in conformitate cu formularul 2.In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat va prezenta Declaratia mentionata mai sus.In cazul in care ofertantul este sustinut de un tert, tertul sustinator va prezenta Declaratia mai sus mentionata.In situatia in care din documentul solicitat reiese ca ofertantul se afa intr-una din stuatiile prevazute de art. 180 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare produse.Cerinta Nr. 3. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completata in conformitate cu formularul 3.In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat va prezenta Declaratia mentionata mai sus.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit a), c1) si d) din OUG 34/2006 sunt solicitate si tertului sustinator.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare produse.Cerinta Nr. 4. Confirmarea privind plata taxelor si impozitelor locale si a obligatiilor la bugetul general consolidat. In acest sens se vor prezenta: - Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturile;
- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturile.Mentionam ca in masura in care procedura de emiteere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declarative pe propria raspundere potrivit art.11 alin. (4) din GH nr. 925/2006.Documentele pot fi depuse in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiiunea ?conform cu originalul?.Cerinta Nr. 5. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completata in conformitate cu formularul 9.Documente privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 se solicita si tertului sustinator si subcontractantiilor daca este cazul.Persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire sunt: Prof.univ.dr.ing Iohan Neuner - Rector, Ec. Mihaela Costandache - Director General Administrativ, Ec. Paula Iliescu ? Director Economic, Jurist Georgeta Ghiaus ? Consilier Juridic, Ing. Cristian Cordis ? Sef Serviciu Achizitii Publice, Elena Oana Negulescu ? Membru in Comisia de Evaluare a Ofertelor, Nina Vaduva ? Membru de rezerva in Comisia de Evaluare a OfertelorCerinta Nr. 6. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta completat in conformitate cu formularul 8. Cerinta nr. 1. Pentru persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN precizat in certificatul constator emis de ONRC.Informatiile cuprinse in Certificatul constatator emis de ONRC trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Certificatul constatator emis de ONRC va fi prezentat in original/copie legalizata/"copie conform cu originalul".In situatia in care ofertantului clasat pe primul loc a prezentat, initial, copie conforma dupa certificatul ONRC, inainte de transmiterea rezultatului procedurii de atribuire, va prezenta originalul sau copia legalizata a acestuia.Cerinta nr. 2. Pentru persoane juridice/fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat si legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Ultimul bilant contabil depus, 2. Fisa de informatii generale.Informatii privind Cifra medie de afaceri globala a ofertantului pe ultimii 3 ani.Se va completa - Formularul nr.4.Fisa de informatii generale referitoare la cifra medie de afaceri a ofertantului.Conversia leu/valuta se face prin raportarea la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte. Baza legala: Art.185 din OUG 34/2006 si art. 9 din H.G.925/2006Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Experienta similara: - Lista cu principalele livrari de produse effectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade, beneficiari. Se va complecta ? Formularul nr. 5Conversia leu/valuta se face prin raportarea la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte. Baza legala: art.188 alin.1 lit. a din O.U.G. 34/2006 Cerinta nr. 1Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent, de atestare a sistemului de management de calitate al ofertantului, sau a oricarui alt document eliberat de o autoritate acreditata in domeniu, care sa confirme existenta sistemului de management al calitatii cu termen de valabilitate in vigoare la data limita de depunere a ofertei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.02.2014 11:45
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.02.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.02.2014 14:47