Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Cartuse toner


Detaliu pentru invitatia numarul 284362
Autoritate contractanta
DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE A JUDETULUI BRASOV
Cod de identificare fiscala: 4317495
Adresa: STR. M. KOGALNICEANU, NR. 7, Brasov
Telefon: 0268 308485
Fax: 0268 315189
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Cartuse toner
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 30125110-5 - Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Cartuse toner conform documentatiei de atribuire atasata in SEAP
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 22.03.2011 10:23
Data limita de depunere a ofertelor: 30.03.2011 08:00
Adresa la care se transmit ofertele: Brasov, str. Mihail Kogalniceanu nr. 7, cod postal 500090 Registratura Parter
Data si ora deschiderii ofertelor: 30.03.2011 08:30
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul DGFP Brasov, str. M.Kogalniceanu nr. 7, et. IV, cam. 402
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 40, 313 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
cf D.A.in SEAP1.Declaratie privind eligibilitatea2.Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale3.Certificat de atestare fiscala4.Cazier fiscal5.Declaratie privind neincadrarea situatiile prevazute la art 1816.Declaratie privind calitatea de participant la procedura7.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului8.Certificatul de înregistrare fiscala9.Documentul care atesta ca ofertantul este inregistrat in SEAP10.Fisa de informatii generale cuprinzand cifra de afaceri pe ultimii trei ani11.Bilantul contabil la: 31.12.2008; 31.12.2009 si 31.06.201012.declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate în ultimii 3 ani13.Recomandare14.Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate care sa ateste conformitatea produselor, 15.Certificat ISO 9001:200816. Certificat de participare la lic cu oferta independenta17.Autorizarecomercializare de la prod consumabilelor
DA in SEAPNota just in SEAP: val achiz 40313 LEI f TVA pt trim 1 2011 Pt trim 2, 3 si 4 estim val cumul pe 2011 >de 15.000 EuRo f TVA dar <125.000 EU f TVA Proc Cer Oferta. Gar. part. = 800 lei
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer