Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Cartuse toner


Detaliu pentru invitatia numarul 331503
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE A JUDETULUI BISTRITA - NASAUD
Numar invitatie: 331503/10.07.2012
Denumire contract: Cartuse toner
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE A JUDETULUI BISTRITA - NASAUDCod fiscal: 4347453, Adresa: STR. 1 DECEMBRIE, NR. 6 - 8, , Bistrita, Telefon: +40 263-210661, Fax: +40 263-216880
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. 1 DECEMBRIE, NR. 6 - 8, , Bistrita, Romania, cod postal: 420080, telefon: +40 263-210661, fax: +40 263-216880, persoana de contact: Calin Zegrean
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In sediul Directiei Generale a Finantelor Publice a Judetului Bistrita ? Nasaud, 420080 Bistrita, str. 1 Decembrie, nr. 6 ? 8, etajul 1, sala 11.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Cartuse toner
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 17
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de cartuse toner in conformitate cu cerintele caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 320, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de 6.400 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se va constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Contul in care se va constitui garantia de participare este : RO38TREZ1015005XXX000146 deschis la Trezoreria Municipiului Bistrita, cod fiscal 4347453. Garantia se poate constitui si prin depunerea sumei in numerar la casieria D.G.F.P. Bistrita. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Ofertantii intreprinderi mici si mijlocii beneficiaza de reducere cu 50 % a garantiei de participare, in conformitate cu prevederile legii 346 / 2004, cu modificarile si completarile ulterioare. Restituirea garantiei de participare se va face conform prevederilor legale. In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea maxima estimata, suma de 3.200 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 10 % din valoarea fara TVA a contractului. Garantia de buna executie se va constitui prin orice modalitate prevazuta de art. 90 din H.G. 925 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Totodata, se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045 / 2011. Autoritatea contractanta va elibera / restitui garantia de buna executie conform prevederilor legale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. 34 / 2006 - Formular A;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34 / 2006 - Formular B;
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul statului ( sau echivalent pentru persoane juridice straine ), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul ?;
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local ( sau echivalent pentru persoane juridice straine ), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul ?;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular E;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular C;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34 / 2006 - Formular D ( se va prezenta atat de subcontractant cat si de tertul sustinator );Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in cea ce priveste organizarea, derularea, si finalizarea procedurii de atribuire : - D-na Cicioc Dorina Sanda ? Director executiv al D.G.F.P. Bistrita - Nasaud;
- D-nul Iliesi Ioan ? Director executiv adjunct al D.G.F.P. Bistrita - Nasaud;
- D-nul Miresan Ioan ? Sef Birou Juridic;
- D-nul Trisca Dumitru ? Sef Serviciu Administrativ, Arhiva si Gestionare Formulare;
- D-na Zegrean Mirela ? Sef birou financiar, contabilitate, investitii si buget propriu;
- D-na Maxim Simona ? control financiar preventiv propriu;
- Membrii comisiei de evaluare: Zegrean Calin, Constantin Maria, Stanciu Bogdan, Pop Vasile Radu, Kerekes Dorina;
- Membrii supleanti: Muresan Dora, Pop Mihai, Parauan Ciprian. a) Pentru persoane juridice / fizice romane: - Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul la care este inregistrat din care sa rezulte ca domeniul de activitate corespunde comercializarii produselor solicitate, emis cu cel mult 3o de zile inainte de data limita a depunerii ofertei, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul ?; Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante, acest document in original / copie legalizata.b) Pentru persoane juridice / fizice straine: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in original, copie legalizata si vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani s[ fie de cel putin 550.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani., - Experienta similara - din ultimii 3 ani, cel putin un contract de furnizare de produse similare cu o valoare a contractului de minim 250.000 lei, fara TVA, precum si recomandarea beneficiarului produselor achizitionate.Prezentarea contractului sau copii de parti relevante ale contractului. - Certificat ISO 9001 sau echivalent;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.07.2012 13:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer