Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Cartuse toner, cartuse cerneala, kituri cilindru si kituri transfer imagine


Detaliu pentru invitatia numarul 349038
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AUTORITATEA FEROVIARA ROMANA - AFER
Numar invitatie: 349038/21.06.2013
Denumire contract: Cartuse toner, cartuse cerneala, kituri cilindru si kituri transfer imagine
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAUTORITATEA FEROVIARA ROMANA - AFERCod fiscal: RO 4283163, Adresa: Calea Grivitei nr.393, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 0213071855, Fax: +40 0213076809
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Grivitei nr.393, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 010719, telefon: +40 0213071855, fax: +40 0213076809, persoana de contact: LAVINIA CONSTANTIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Grivitei nr.393, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 010719, telefon: +40 0213071855, fax: +40 0213076809, persoana de contact: LAVINIA CONSTANTIN
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (reglemetarea si eficientizarea activitatilor economice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Cartuse toner, cartuse cerneala, kituri cilindru si kituri transfer imagine
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie cartuse toner, cartuse cerneala, kituri cilindru si kituri transfer imagine
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- in valoare de 3000 lei; pentru situatia in care garantia de participare este constituita in alta moneda se va face echivalenta leu/valuta la cursul de referinta al BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP- modul de constituire a garantiei: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul prevazut mai sus si pentru o perioada de 60 de zile (raportat la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor), sau prin virament bancar in contul de garantii RO18TREZ7015005XXX005986, deschis la Trezoreria sector 1 Bucuresti- garantia poate fi retinuta de autoritatea contractanta daca operatorul economic se afla in una din situatiile prevazute la art.87 alin.1 din HG 925/2006; deasemenea autoritatea contractanta poate retine o suma din garantia de participare, in cuantum de 1% din valoarea estimata a contractului respectiv 1500 lei, daca se afla in situatia in care CNSC ii respinge operatorului economic contestatia ca nefondata si in cazul in care contestatarul renunta la contestatie.
Garantie de buna executie
- in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului- se poate constitui: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul prevazut mai sus; prin virament bancar in contul de garantii RO18TREZ7015005XXX005986, deschis la Trezoreria sector 1 Bucuresti; sau prin retineri succesive din facturi, caz in care operatorul economic are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006- persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care semneaza documentele emise privind procedura de atribuire: Florin Dan Ropot, Cornelia Dumitrescu, Sandu Nicolae, Lavinia Constantin, Jalba Sorina, Mihaela Popescu, Calin Elvira, Dinu Rodica, Cosma Monica, Munteanu Vasile, Androniceanu Mihai, Lefter Florin, Pintiliescu Liviu- declaratie privind eligibilitatea sau cazier judiciar- declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006- cerificat oferta independenta conform ordin ANRMAP nr.314/2010- certificat de atestare fiscala (ofertantul trebuie sa faca dovada ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferte) - certificat constatator emis de Registrul Comertului, se accepta in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", in etapa evaluarii ofertelor se va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatului in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - bilantul la data de 31.12.2011- declararea cifrei de afaceri in domeniul deactivitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani, in masura in care informatiile sunt disponibilePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani- lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani de de catre ofertant- certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte furnizarea de produsePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.06.2013 15:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer