Achizitie publica - Cartuse toner pentru imprimante si copiatoare
Detaliu pentru invitatia numarul 332702
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332702/30.07.2012
Denumire contract: Cartuse toner pentru imprimante si copiatoare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL PITESTI - CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI PITESTICod fiscal: 4317967, Adresa: str. Victoriei, nr. 24, Pitesti, Telefon: 0248-213994, Fax: 0248-212166
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Victoriei, nr. 24, Pitesti, Romania, cod postal: 110017, telefon: +40 248213994, fax: +40 248212166, persoana de contact: Camelia Daianu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Pitesti, str. Victoriei, nr.24
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Cartuse toner pentru imprimante si copiatoare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Cartuse toner pentru imprimante si copiatoare.Valoarea estimata minima a intervalului ? 175000 lei, fara TVA (regasita la sectiunea II.2.1) reprezinta valoarea estimata pana la data de 31.12.2012, valoare in functie de care se vor evalua ofertele.Valoarea estimata maxima a intervalului - 253750 lei, fara TVA reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari ( in conformitate cu prevederile art. 6 alin. (3) din HGR nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 253, 750 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3150 lei. Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform prevederilor art.86 alin.(1) din HGR nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Cont: RO50TREZ0465006XXX000186 deschis la Trezoreria Municipiului Pitesti; Cod Fiscal: 4317967.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cuperioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat, conform prevederilor art. 86 alin. (3) din HGR nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care se solicita reducerea cu 50 % a cuantumului garantiei de participare va completa o declaratie pe propria raspundere, conform anexei 1 din Legea nr. 346/2004 ( Formularul nr. 14, dupa caz cu anexe) din care sa rezulte ca ofertantul se incadreaza in categoria I.M.M. ? urilor. Ofertele care la momentul deschiderii nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse ca inacceptabile. Garantia de participare nu poate fi constituita de subcontractanti.In cazul depunerii unei contestatii si in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 1750 lei, potrivit prevederilor art.278^1din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
8% din pretul contractului, fara TVA a contractului; se constituie in termen de 10 zile de la data semnarii contractului, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art.90 alin (1) din HGR nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conditiile art.90 alin (3) din H.G.R. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, conform carora contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis este de 0, 5% din pretul contractului., In cazul ofertantului din categoria IMM, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta Formularul nr.2. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta Formularul nr.3. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document .-Certificat de participare cu oferta independenta. Se va completa si prezenta Formularul nr.4. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document;
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cumodificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta Formularul nr.5. Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, inclusiv persoanele care aproba bugetul Municipiului Pitesti sunt: consilierii locali in functie la data deschiderii ofertelor ( lista consilierilor locali in functie poate fi consultata la adresa www.primariapitesti.ro, sectiunea Consiliul Local): Apostoliceanu Sorinconsilier local; Banica Iuliu-Radu ? consilier local; CiopleasiMoise ? consilier local; DinescuGheorghe ? consilier local; DinuMircea ? consilier local; Fulga Sanda Cristina ? consilier local; GardinFlorin ? consilier local; GenteaCristian ? consilier local; Ionescu Anitte Michaelle ? consilier local; Ionica Cornel Constantin ? consilier local; Malacu Gheorghe ? consilier local; Marinescu Silviu ? consilier local; Neacsu Mariean ? consilier local; Mosteanu Florentin Andrei ? consilier local; Oprescu Mihail Adrian? consilier local; Perianu Radu Valeriu? consilier local; Preda Marin ? consilier local; Prodanel Adrian Mihai ? consilier local; Tudor Mihail ? consilier local; Tudosoiu Dumitru ? consilier local; Zidaru Laurentiu Marian ? consilier local; Zoana Maria Gabriela ? consilier local; Zarnescu Nicolae Valeriu ? consilier local;Tudor Pendiuc - Primarul muncipiului Pitesti; Zidaru Laurentiu Marian ?Viceprimar; Ionica Cornel Constantin ? Viceprimar, Iosiv Cerbureanu - Secretarul muncipiului Pitesti; Danut Mihail Teodorescu - Director Executiv Directia Dezvoltare Locala; Mariana Boncea ? Director Executiv, Directia Economica; Camelia Daianu - Sef Serviciul Achizitii, Administrativ, Mihaela Stefanescu - Sef Biroul Juridic, Orasanu Floarea - Sef Serviciul Contabilitate, Florian Martoiu ? Sef Serviciul Informatica.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document- Documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si catre bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit. Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant si trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest documentIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si art.181 din O.U.G. nr.34/2006, ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- Declaratia privind calitatea de participant la procedura. Se va completa si prezenta Formularul nr. 6. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document - Persoane juridice/fizice romane : Certificatul constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului, original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant, din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice.- Persoane juridice /fizice straine : Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie. In cazul asocierii, documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Fisa de informatii generale (Formularul nr. 7). In cazul asocierii, Formularul nr.7 trebuie sa fie prezentat de catre fiecare asociat in parte.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.Ofertantii vor prezenta cel mult 2 contracte care sa confirme livrarea de produse similare in valoare cumulata de minim 150000 lei, exclusiv TVA, in ultimii 3 ani, calculati pana la data limita dedepunere a ofertelor. Pentru contractele declarate ca experienta similara se va prezenta: contractul/contractele sau copie dupa partile relevante ale acestora (parti, durata, valoare, garantii si semnaturi) semnat/semnate si stampilat/stampilate de catre ofertant, pe fiecare pagina, cu mentiunea ?conform cu originalul? sau recomandarea/recomandarile sau documentul constatator din partea beneficiarului/beneficiarilor din care sa rezulte valoarea contractului/contractelor si modul de indeplinire a obligatiilor contractuale. Pentru contractele prezentate ca experienta similara, exprimate in alte monede decat lei, conversia se va realiza la valoarea cursului mediu anual lei/valuta comunicat de B.N.R. pe fiecare an in parte., Mostre: In vederea stabilirii conformitatii cu produsele ce fac obiectul contractului, si inconformitate cu art.188 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantii vor prezenta cate o mostra din fiecare produs solicitat.Mostrele se depun la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor.Mostrele ofertantilor necastigatori vor fi returnate in baza unei solicitari scrise si pe cheltuiala ofertantului.Pentru ofertantul declarat castigator, acestea vor ramane la achizitor pana la finalizarea contractului in vederea verificarii si compararii produselor ofertate cu cele livrate.Mostrele vor fi insotite de Aviz de insotire a marfii, cu mentiunea ?Nu se factureaza?.Mostrele vor fi stampilate, etichetate cu denumirea ofertantului, numerotate si se va prezenta un opis al acestora, in care numarul de opis sa corespunda cu numarul inscris pe mostre, pe avizul de insotire pentru a facilita identificarea acestora., -Informatii privind subcontractantiiIn cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, ofertantul va face precizarea ?Nu este cazul? in cadrul Formularului nr. 9.La incheierea contractului de achizitie publica autoritatea contractanta va solicita ofertantului declarat castigator prezentarea contractului incheiat intre viitorul contractant si subcontractantul nominalizat in oferta., - Informatii privind asociatiiIn cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, ofertantul va face precizarea ?Nu este cazul? in cadrul Formularului nr. 10
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.08.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.07.2012 15:38